eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Budowa chodników i ciągu pieszo- rowerowego na terenie Gminy Wiązowna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Wiązowna: Budowa chodników i ciągu pieszo- rowerowego na terenie Gminy Wiązowna
Numer ogłoszenia: 87282 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna , ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników i ciągu pieszo- rowerowego na terenie Gminy Wiązowna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 270826W ul. Pęclińska w Wiązownie od ul. Kościelnej do ul. Sarniej - etap III. Część II- Budowa chodnika przy drodze powiatowej ul. Wrzosowa w Gliniance - pomoc rzeczowa dla Powiatu. Część III- Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2709W - pomoc rzeczowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i przebieg określony jest: w dokumentacjach projektowych, STWOiR, przedmiarach robót i we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ, w tym: 1)Część I Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 270826W ul. Pęclińska w Wiązownie od ul. Kościelnej do ul. Sarniej - etap III (na końcowym odcinku o długości ok. 185mb): a)projekt przebudowy ul. Pęclińskiej w Wiązownie polegającej na dobudowie chodnika na działkach o nr ew. 206/15, 213/4, 216/1, 389/6, 389/5, 218/33 obręb Wiązowna Kościelna, gmina Wiązowna, stanowiący załącznik do zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 28.10.2013r. o nie wniesieniu sprzeciwu na zakres robót objętych zgłoszeniem, b)projekt budowy zatoki parkingowej na ulicy Pęclińskiej w Wiązownie na odcinku między ulicami Projektowaną i Słoneczną na działce o nr ew. 389/6 obr. Wiązowna Kościelna, gmina Wiązowna, c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d)przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, e)stała i czasowa organizacja ruchu, f)informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dokumenty wymienione w pkt 1) lit. a), b), c), d), e), f) stanowią Załącznik Nr 1 do SIWZ. Uwaga: przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zjazdu w ul. Słoneczną, ul. Rumiankową, na dz. nr ew. 285/21 obr. Wiązowna Kościelna oraz wbudowania krawężników na wysokości dz. nr ew. 284/3 i 285/2 obr. Wiązowna Kościelna. Natomiast zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wycinkę 24 drzew zgodnie z poz. 41- 45 przedmiaru robót 2)Część II Budowa chodnika przy drodze powiatowej ul. Wrzosowa w Gliniance - pomoc rzeczowa dla Powiatu (na końcowym odcinku o długości ok. 172mb): a)projekt budowlany przebudowy ulicy Wrzosowej w Gliniance polegającej na dobudowie chodnika na działce o nr ew. 322, obr. Glinianka, gm. Wiązowna stanowiący załącznik do zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 05.03.2014r. o nie wniesieniu sprzeciwu na zakres robót objętych zgłoszeniem, b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c)przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, d)stała i czasowa organizacja ruchu, e)informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dokumenty wymienione w pkt 2) lit. a), b), c), d), e) stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ, Uwaga: przedmiot zamówienia nie obejmuje montażu barierek U-11a oraz wykonania rowu do odwodnienia jezdni i chodnika, a jedynie odmulenie istniejącego rowu. Natomiast zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wycinkę 21 drzew zgodnie z poz. 43-49 przedmiaru robót. 3)Część III Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2709W - pomoc rzeczowa od km 2+300 (zjazd) do km 2+725 (ul. Żwirowej) dł. ok. 400m z wyłączeniem istniejącej zatoki: a)projekt przebudowy drogi powiatowej nr 2709W w m. Dziechciniec, Malcanów, Lipowo i Glinianka poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego na dz. nr ew. 233 obr. Dziechciniec, 324 obr. Malcanów, 32, 349 obr. Lipowo, gm. Wiązowna, stanowiący załącznik do zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 08.03.2016r. o nie wniesieniu sprzeciwu na zakres robót objętych zgłoszeniem, b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c)przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, d)stała i czasowa organizacja ruchu. Uwaga: przedmiot zamówienia obejmuje wycinkę 12 drzew zgodnie z poz. 1-5 przedmiaru robót. Dokumenty wymienione w pkt 3) lit. a), b), c), d), stanowią Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami: projektami budowlanymi, STWiOR, przedmiarami robót. Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności projektami budowlanymi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1)Organizację placu budowy. 2)Pełną obsługę geodezyjną - tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w przypadku części I i II zamówienia należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą dot. uprzednio wykonanych odcinków chodnika, 3)Zabezpieczenie robót pod względem BHP. 4)Ubezpieczenie robót. 5)Wykonanie robót ogólnobudowlanych opisanych w lokalizacjach powyżej. 6)Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy po realizacji inwestycji. 7)Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 8)Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egzemplarzach. 9)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych w pasach dróg publicznych. Koszty zajęcia pasa drogowego będzie ponosił Wykonawca. 10)Dokonanie odbioru technicznego wykonanych robót budowlanych z udziałem Inwestora - Zamawiającego. Zamawiający w przypadku dróg gminnych udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie wykonania wszelkich czynności koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, w tym do występowania przed organami administracji publicznej wykonania obowiązków wynikających z umowy. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie udzielenia pełnomocnictwa szczegółowego, Zamawiający zobowiązuje się je udzielić niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Wykonawcy. Natomiast w przypadku drogi powiatowej stosownego pełnomocnictwa udzieli Wykonawcy, Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku. Wszystkie zadania, niezbędne uzgodnienia oraz opinie nieokreślone w niniejszym zamówieniu, a które są konieczne dla realizacji i prawidłowego ukończenia przedmiotu zamówienia uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy. Ilekroć w specyfikacjach opisywany jest przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dla CZĘŚCI III zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.00.00.00-7, 45.11.12.13-4, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.32.90-8, 45.11.24.00-9, 45.23.32.52-0, 45.11.27.10-5, 45.23.24.50-1, 45.23.32.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I zamówienia 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i 00/100); b) dla części II zamówienia 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100); c) dla części III zamówienia 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych i 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Otwocku Nr 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012 z dopiskiem Wadium do przetargu nieograniczonego pn.: Budowa chodników i ciągu pieszo- rowerowego na terenie Gminy Wiązowna- CZĘŚĆ .....- Nr ref. WI.271.9.2016. JS Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali minimum dwie roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie drogi w zakres których wchodziła również dobudowa chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda- wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Przedłużenie okresu gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1)konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np.: w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT) lub, 2)wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, lub 3)zajdzie konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lub 4)zachodzi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów Prawa Zamówień Publicznych lub, 5)nastąpi odmowa wydania lub opóźnienie w wydaniu przez organy administracyjne lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, zatwierdzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, lub 6)w przypadku zaistnienia okoliczności mających charakter tzw. siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub 7)z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych tj. gdy istniejące warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi oraz technologią robót przyjętą w zatwierdzonym projekcie budowlanym. 2.Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają potwierdzenia w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuwiazowna.pl; http://bip.wiazowna.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 270826W ul. Pęclińska w Wiązownie od ul. Kościelnej do ul. Sarniej - etap III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 270826W ul. Pęclińska w Wiązownie od ul. Kościelnej do ul. Sarniej - etap III (na końcowym odcinku o długości ok. 185mb): a) projekt przebudowy ul. Pęclińskiej w Wiązownie polegającej na dobudowie chodnika na działkach o nr ew. 206/15, 213/4, 216/1, 389/6, 389/5, 218/33 obręb Wiązowna Kościelna, gmina Wiązowna, stanowiący załącznik do zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 28.10.2013r. o nie wniesieniu sprzeciwu na zakres robót objętych zgłoszeniem, b) projekt budowy zatoki parkingowej na ulicy Pęclińskiej w Wiązownie na odcinku między ulicami Projektowaną i Słoneczną na działce o nr ew. 389/6 obr. Wiązowna Kościelna, gmina Wiązowna, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, e) stała i czasowa organizacja ruchu, f) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dokumenty wymienione w pkt 1) lit. a), b), c), d), e), f) stanowią Załącznik Nr 1 do SIWZ. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami: projektami budowlanymi, STWiOR, przedmiarami robót. Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności projektami budowlanymi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1)Organizację placu budowy. 2)Pełną obsługę geodezyjną - tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w przypadku części I i II zamówienia należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą dot. uprzednio wykonanych odcinków chodnika, 3)Zabezpieczenie robót pod względem BHP. 4)Ubezpieczenie robót. 5)Wykonanie robót ogólnobudowlanych opisanych w lokalizacjach powyżej. 6)Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy po realizacji inwestycji. 7)Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 8)Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egzemplarzach. 9)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych w pasach dróg publicznych. Koszty zajęcia pasa drogowego będzie ponosił Wykonawca. 10)Dokonanie odbioru technicznego wykonanych robót budowlanych z udziałem Inwestora - Zamawiającego. Zamawiający w przypadku dróg gminnych udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie wykonania wszelkich czynności koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, w tym do występowania przed organami administracji publicznej wykonania obowiązków wynikających z umowy. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie udzielenia pełnomocnictwa szczegółowego, Zamawiający zobowiązuje się je udzielić niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Wykonawcy. Natomiast w przypadku drogi powiatowej stosownego pełnomocnictwa udzieli Wykonawcy, Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku. Wszystkie zadania, niezbędne uzgodnienia oraz opinie nieokreślone w niniejszym zamówieniu, a które są konieczne dla realizacji i prawidłowego ukończenia przedmiotu zamówienia uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy. Ilekroć w specyfikacjach opisywany jest przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.00.00.00-7, 45.11.12.13-4, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.32.90-8, 45.11.24.00-9, 45.23.32.52-0, 45.11.27.10-5, 45.23.24.50-1, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze powiatowej ul. Wrzosowa w Gliniance - pomoc rzeczowa dla Powiatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Budowa chodnika przy drodze powiatowej ul. Wrzosowa w Gliniance - pomoc rzeczowa dla Powiatu (na końcowym odcinku o długości ok. 172mb): a) projekt budowlany przebudowy ulicy Wrzosowej w Gliniance polegającej na dobudowie chodnika na działce o nr ew. 322, obr. Glinianka, gm. Wiązowna stanowiący załącznik do zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 05.03.2014r. o nie wniesieniu sprzeciwu na zakres robót objętych zgłoszeniem, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, d) stała i czasowa organizacja ruchu, e) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dokumenty wymienione w pkt 2) lit. a), b), c), d), e) stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ, Uwaga: przedmiot zamówienia nie obejmuje montażu barierek U-11a oraz wykonania rowu do odwodnienia jezdni i chodnika, a jedynie odmulenie istniejącego rowu. Natomiast zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wycinkę 21 drzew zgodnie z poz. 43-49 przedmiaru robót. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami: projektami budowlanymi, STWiOR, przedmiarami robót. Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności projektami budowlanymi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1)Organizację placu budowy. 2)Pełną obsługę geodezyjną - tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w przypadku części I i II zamówienia należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą dot. uprzednio wykonanych odcinków chodnika, 3)Zabezpieczenie robót pod względem BHP. 4)Ubezpieczenie robót. 5)Wykonanie robót ogólnobudowlanych opisanych w lokalizacjach powyżej. 6)Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy po realizacji inwestycji. 7)Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 8)Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egzemplarzach. 9)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych w pasach dróg publicznych. Koszty zajęcia pasa drogowego będzie ponosił Wykonawca. 10)Dokonanie odbioru technicznego wykonanych robót budowlanych z udziałem Inwestora - Zamawiającego. Zamawiający w przypadku dróg gminnych udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie wykonania wszelkich czynności koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, w tym do występowania przed organami administracji publicznej wykonania obowiązków wynikających z umowy. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie udzielenia pełnomocnictwa szczegółowego, Zamawiający zobowiązuje się je udzielić niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Wykonawcy. Natomiast w przypadku drogi powiatowej stosownego pełnomocnictwa udzieli Wykonawcy, Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku. Wszystkie zadania, niezbędne uzgodnienia oraz opinie nieokreślone w niniejszym zamówieniu, a które są konieczne dla realizacji i prawidłowego ukończenia przedmiotu zamówienia uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy. Ilekroć w specyfikacjach opisywany jest przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.00.00.00-7, 45.11.12.13-4, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.32.90-8, 45.11.24.00-9, 45.23.32.52-0, 45.11.27.10-5, 45.23.24.50-1, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2709W - pomoc rzeczowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2709W - pomoc rzeczowa od km 2+300 (zjazd) do km 2+725 (ul. Żwirowej) dł. ok. 400m z wyłączeniem istniejącej zatoki: a) projekt przebudowy drogi powiatowej nr 2709W w m. Dziechciniec, Malcanów, Lipowo i Glinianka poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego na dz. nr ew. 233 obr. Dziechciniec, 324 obr. Malcanów, 32, 349 obr. Lipowo, gm. Wiązowna, stanowiący załącznik do zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 08.03.2016r. o nie wniesieniu sprzeciwu na zakres robót objętych zgłoszeniem, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, d) stała i czasowa organizacja ruchu. Uwaga: przedmiot zamówienia obejmuje wycinkę 12 drzew zgodnie z poz. 1-5 przedmiaru robót. Dokumenty wymienione w pkt 3) lit. a), b), c), d), stanowią Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami: projektami budowlanymi, STWiOR, przedmiarami robót. Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności projektami budowlanymi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1)Organizację placu budowy. 2)Pełną obsługę geodezyjną - tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w przypadku części I i II zamówienia należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą dot. uprzednio wykonanych odcinków chodnika, 3)Zabezpieczenie robót pod względem BHP. 4)Ubezpieczenie robót. 5)Wykonanie robót ogólnobudowlanych opisanych w lokalizacjach powyżej. 6)Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy po realizacji inwestycji. 7)Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 8)Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egzemplarzach. 9)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych w pasach dróg publicznych. Koszty zajęcia pasa drogowego będzie ponosił Wykonawca. 10)Dokonanie odbioru technicznego wykonanych robót budowlanych z udziałem Inwestora - Zamawiającego. Zamawiający w przypadku dróg gminnych udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie wykonania wszelkich czynności koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, w tym do występowania przed organami administracji publicznej wykonania obowiązków wynikających z umowy. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie udzielenia pełnomocnictwa szczegółowego, Zamawiający zobowiązuje się je udzielić niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Wykonawcy. Natomiast w przypadku drogi powiatowej stosownego pełnomocnictwa udzieli Wykonawcy, Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku. Wszystkie zadania, niezbędne uzgodnienia oraz opinie nieokreślone w niniejszym zamówieniu, a które są konieczne dla realizacji i prawidłowego ukończenia przedmiotu zamówienia uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy. Ilekroć w specyfikacjach opisywany jest przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.00.00.00-7, 45.11.12.13-4, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.32.90-8, 45.11.24.00-9, 45.23.32.52-0, 45.11.27.10-5, 45.23.24.50-1, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przedłużenie okresu gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.