To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87264 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Sępólno Krajeńskie: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej powiatu sępoleńskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319947-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim, krajowy numer identyfikacyjny
9236152200000, ul.
ul. Kościuszki
11,
89400
Sępólno Krajeńskie, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 881 300, faks
523 881 303, e-mail
ab@powiat-sepolno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat-sepolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej powiatu sępoleńskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AB.272.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej powiatu sępoleńskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. 1. część I - budynek Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Sępólnie Kraj. Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót stanowiących bieżącą konserwację w ramach termomodernizacji budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Sępólnie Kraj. Zakres robót obejmuje m.in.: - wymianę stolarki okiennej 22 okien PCV z obróbkami i montażem parapetów wewnętrznych PCV i zewnętrznych stalowych - izolację cieplną i akustyczną z wełny mineralnej gr. 18 cm na folii paroprzepuszczalnej ułożonej na stropie poddasza nieużytkowego 2. część II - budynek administracyjny Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku Przedmiotem postępowania jest termomodernizacja budynku administracji Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku. Zakres robót obejmuje m.in.: - docieplenie ścian - docieplenie stropu piwnicy - wymianę stolarki z montażem parapetów - instalację odgromową - izolację murów fundamentowych przed wilgocią - płukanie chemiczne instalacji co. wraz z grzejnikami 3. część III - budynek laboratorium Szpitala Powiatowego w Więcborku Przedmiotem postępowania jest termomodernizacja budynku Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Powiatowego w Więcborku. Zakres prac obejmuje m.in.: - remont dachu (wymiana dachówki, wykonanie warstwy izolacyjnej, wymiana okien połaciowych, wymiana rynien i rur spustowych, instalacja odgromowa); - wymianę stolarki - docieplenie elewacji - docieplenie stropu piwnicy - remont wiatrołapu 4. część IV - budynek anatomii patologicznej Szpitala Powiatowego w Więcborku Przedmiotem postępowania jest termomodernizacja budynku anatomii patologicznej Szpitala Powiatowego w Więcborku. Zakres robót obejmuje m.in.: - docieplenie elewacji - docieplenie dachu - prace dekarsko - blacharskie - wymianę stolarki - wykonanie opaski - remont rampy najazdowej. 3. Szczegółowy zakres robót określa: - dla części I specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót i inne udostępnione dokumenty. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy umożliwiający Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w ich oszacowaniu. - dla części II projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i inne udostępnione dokumenty. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy umożliwiający Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w ich oszacowaniu. - dla części III projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i inne udostępnione dokumenty. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy umożliwiający Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w ich oszacowaniu. - dla części IV projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i inne udostępnione dokumenty. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy umożliwiający Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w ich oszacowaniu. 4. Zamawiający zaleca, aby każdy z wykonawców przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz niezbędnych pomiarów w celu przygotowania prawidłowej oferty i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. 5. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi: a) zapewnienie Kierownika budowy posiadającego uprawnienia ogólnobudowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; b) ubezpieczenie terenu budowy od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz katastrof budowlanych; c) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac; d) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; e) uwzględnić w organizacji i prowadzeniu robót normalnego funkcjonowania obiektów będących przedmiotem postępowania przetargowego, zapewniając ciągłość funkcjonowania całości obiektów; f) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, itp.); g) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram robót, który zostanie uzgodniony z Zamawiającym i użytkownikami obiektów, i będzie stanowił załącznik do umowy; h) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli prawo do zapoznania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45410000-4,
45442100-8,
45232140-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Budynek Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65401.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 70327,32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Budynek administracyjny Domu Pomcy Sołecznej w Suchorączku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT207142.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 269809,41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Budynek laboratorium Szpitala Powiatowego w Więcborku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT189018.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 228987,64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Budynek anatomii patologicznej Szpitala Powiatowego w Wiecborku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT52081.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 66330,03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
- Budowa indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego w budynkach użyteczności publicznej powiatu sępoleńskiego
- Remont wybranych odcinków drogi publicznej kategorii powiatowej należącej do Powiatu Sępoleńskiego
więcej: przetargi SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.