eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Remont dróg przy użyciu kruszywa kamiennego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-24

Ogłoszenie nr 87253 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.

Staszów: Remont dróg przy użyciu kruszywa kamiennego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66180-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 158 642 014, faks 158 643 261, e-mail bzp@staszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.staszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg przy użyciu kruszywa kamiennego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.10.2.2017.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg przy użyciu kruszywa kamiennego na terenie Miasta i Gminy Staszów: zakup, dowóz, rozplantowanie i uwałowanie ok. 1 240 ton kruszywa kamiennego pochodzenia mineralnego - (mieszanka sortowana 0-31,5 mm, zgodnie z normą PN-EN 13043:2004) na drogi gminne na terenie miasta i gminy Staszów, w ilościach i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Transport materiału w wyznaczone miejsce polegał będzie na dowozie ładunku o wadze nie mniejszej niż: - 4 tony samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 9 ton, - 10 ton samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej19 ton, - 20 ton samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 33 tony. Wskazania dotyczące dopuszczalnej całkowitej masy pojazdów podaje się w celach informacyjnych. Przy doborze pojazdów do realizacji zadania Wykonawca ma uwzględnić ograniczenia dopuszczalnej masy całkowitej pojazdów określonej przepisami ustawy "Prawo o ruchu drogowym" w tym ograniczeniami podyktowanymi parametrami technicznymi dróg. Wykonawca ma obowiązek dowozu i rozplantowania kruszywa kamiennego oraz uwałowanie w terminie siedmiu dni od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w załączeniu do SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotowego zamówienia określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 9 SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 12 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem. INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ a) cena jednostkowa brutto, za dowóz kruszywa kamiennego o wadze nie mniejszej niż 4 tony samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 9 ton: Cena wybranej oferty: 143,00 zł, Oferta z najniższą ceną: 52,00 zł, Oferta z najwyższą ceną: 200,00 zł b) cena jednostkowa brutto, za dowóz kruszywa kamiennego o wadze nie mniejszej niż 10 ton samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 19 ton: Cena wybranej oferty: 340,00 zł, Oferta z najniższą ceną: 340,00 zł, Oferta z najwyższą ceną: 520,00 zł c) cena jednostkowa brutto, za dowóz kruszywa kamiennego o wadze nie mniejszej niż 20 ton samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 33 ton: Cena wybranej oferty: 730,00 zł, Oferta z najniższą ceną: 730,00 zł, Oferta z najwyższą ceną: 1 040,00 zł INFORMACJA O ZAOFEROWANYM OKRESIE GWARANCJI I RĘKOJMI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM OKRESEM GWARANCJI I RĘKOJMI: Okres gwarancji i rękojmi w wybranej ofercie: 18 miesięcy, Najkrótszy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: 18 miesięcy, Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: 18 miesięcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT85350.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski, , Kłoda ul. Długa 60, 28-236, Rytwiany, kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.