eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej stanowiącej własność miasta Białogard

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Białogard: Utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej stanowiącej własność miasta Białogard
Numer ogłoszenia: 87251 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48489 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej stanowiącej własność miasta Białogard.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej kanalizacji deszczowej stanowiącej własność miasta Białogard. Przewidywany zakres prac objętych zamówieniem: 1/ Mechaniczne czyszczenie kanałów deszczowych O 200-350 mb 1800 2/ Mechaniczne czyszczenie kanałów deszczowych O 400-600 mb 800 3/ Czyszczenie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami /dwukrotne/ szt. 2 x 800 4/ Czyszczenie studni rewizyjnych /jednokrotne/ szt. 100 5/ Czyszczenie krat na przepuście pod ulicą Drzymały x 120 6/ Uzupełnianie/wymiana kratek ściekowych żeliwnych szt. 10 7/ Uzupełnianie kratek ściekowych metalowych szt. 25 8/ Uzupełnianie/wymiana przykryć nastudziennych żeliwnych szt. 8 9/ Uzupełnianie/wymiana przykryć nastudziennych betonowych szt. 10 10/ Uzupełnianie elementów drewnia- nych (czopów) w pokrywach nas- tudziennych żeliwnych szt. 20 11/ Awarie i naprawy 20% wartości poz. 1-10 Zakres w/w prac Wykonawca będzie na bieżąco ustalał z Zamawiającym. Rozliczenie następować będzie kosztorysem powykonawczym w oparciu o ceny jednostkowe i składniki kosztowe podane w ofercie. Zamówienie to będzie finansowane w ramach kwoty określonej w kosztorysie ofertowym (wykonanie większej ilości jednostek w jednej z pozycji kosztorysowej /1-10/odbywać się będzie kosztem zmniejszenia zakresu rzeczowego w innych pozycjach kosztorysowych). Rozpoczęcie prac związanych z usuwaniem awarii nastąpi w czasie 12 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy o jej wystąpieniu, wcześniej jednak ale nie później niż w czasie 2 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego o awarii, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren w widoczny i trwały sposób. Wszelkie osady pochodzące z czyszczenia kanałów, studni, wpustów lub inne zanieczyszczenia czy materiały pozostałe po pracach związanych przedmiotem zamówienia Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Nie dopuszcza się składowania niebezpiecznych odpadów w miejscach do tego nieprzystosowanych; należy je wywieźć na składowisko lub wysypisko, na którym mogą być przyjmowane takie odpady. Wykonawca odpowiada za przygotowanie oznakowania i oznakowanie robót w trakcie ich trwania. Zamawiający wymaga, aby czyszczenie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami realizowane było w terminach: - pierwsze czyszczenie w okresie od 15.04.2010 roku do 14.05.2010 roku, drugie czyszczenie w okresie od 02.11.2010 roku do 30.11.2010 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Drogowo-Mostowo-Transportowych Jan Kruszewski, Redlino 50, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157686,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136518,00

  • Oferta z najniższą ceną: 136518,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.