To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Opole: Sprzątanie budynków zakładowych Rejonu w Nysie i Prudniku w okresie 01.04.2010 r. - 31.12.2010r..
Numer ogłoszenia: 87232 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56120 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków zakładowych Rejonu w Nysie i Prudniku w okresie 01.04.2010 r. - 31.12.2010r...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie: a) Budynek Rejonu w Nysie wraz z pomieszczeniami socjalnymi-sprzątanie pomieszczeń biura, korytarzy, kuchni, szatni oraz łazienek, codziennie - w dniach roboczych po godz. 15,30 o powierzchni łącznej - ok. 316,15m2 w tym:- Korytarz i schody- ok. 78,0 m2,- pokoje (9 pomieszczeń - podłogi - panele ) - ok. 152,0m2, - łazienki ( 2 natryski) + 2 małe korytarze) - podłogi z płytek ceramicznych - ok. 15,5 m2,- Kuchnia ,jadalnia, szatnia, łazienka ( natrysk - 3szt ), WC (budynek w podwórku )- ok. 70,65 m2, - mycie drzwi wewnętrznych plastikowych oszklonych ( codziennie ) - 1 szt., w tym :- sprzątanie świetlicy i zaplecza kuchennego (1raz na kwartał i wg potrzeb) - 122,08 m2, - mycie okien i parapetów na zewnątrz-2 x do roku- okien różnej wielkości - 37 szt.,b) Budynek Rejonu w Nysie - Obwód Drogowy w Prudniku- sprzątanie pomieszczeń biura, korytarzy, kuchni, szatni oraz łazienek, codziennie - w dniach roboczych po godz. 15,30 o powierzchni łącznej - ok.85 m2 w tym:- pokoje - 2 ( podłogi z płytek ceramicznych ) - ok. 29,2m2,- korytarz, kuchnia, szatnia oraz łazienka, WC- ok. 55,8 m2 - mycie okien i parapetów na zewnątrz-2 x do roku- okien różnej wielkości - 5 szt, Zamówienie określone w pkt. 1 nie może być powierzone podwykonawcom. 2. Zakres obowiązków i czynności, które winne być realizowane w ramach zamówienia - podany został w dalszej części niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - rozdział 4 Warunki realizacji zadań . Nadmienia się, iż Zamawiający nie narzuca zakresu czynności dla poszczególnych osób lub etatów i Wykonawca zgodnie z własną koncepcją realizacji zamówienia dokona podziału obowiązków i czynności pomiędzy poszczególnych pracowników. Aby sprostać zakresowi obowiązków, prawidłowej organizacji pracy oraz utrzymaniu czystości na podanej powierzchni wewnątrz biurowca, Wykonawca winien oddelegować do sprzątania dostateczną ilość osób (minimum jedną ), każdorazowo podczas wykonywania usługi po dniu urzędowania tut. Rejonu. Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać przepisów Kodeksu Pracy oraz przyjętych powszechnie standardów w zakresie wykonywania usługi sprzątania. 3. Inne istotne elementy zamówienia. Wykonawca zapewni w ramach oferowanej ceny niezbędne środki gwarantujące wysoką jakość realizacji zamówienia , w tym między innymi : odzież roboczą , sprawne narzędzia oraz środki do utrzymania czystości do stosowania przez pracowników podczas realizacji zamówienia .Również w cenie wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty materiałów niezbędnych w czasie trwania umowy do utrzymania higieny w toaletach takie jak papier toaletowy min. dwuwarstwowy na rolce - dzielony na (listki) , ręczniki papierowe na rolce - dzielone na (listki), antybakteryjne mydło w płynie z środkiem ochronnym do rąk (skóry) , płyn do mycia naczyń (ze środkiem ochronnym do skóry) , środki zapachowe w aerozolu i środki dezynfekujące - dla 14 osób ( pracowników zamawiającego ).Materiały te będą na bieżąco uzupełniane przez sprzątaczki. JAKOŚĆ ŚRODKÓW OFEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WINNA BYĆ TAKA ABY ZAPEWNIAŁA WYKONANIE USŁUGI NA NALEŻYTYM POZIOMIE Zamawiający zapewni odpowiednie pomieszczenie dla pracowników Wykonawcy oraz do przechowywania materiałów i narzędzi...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Odnowa Sp. z o.o. ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16470,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10321,20
Oferta z najniższą ceną: 10321,20 / Oferta z najwyższą ceną: 29646,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.LN NŻ.30.24_Zakup wraz z dostawą przetworów oraz artykułów spożywczych
- Dostawa konsolety do sterowania oświetleniem scenicznym na potrzeby Narodowego Centrum Polskiej Piosenki w Opolu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- Usługi sprzątania i stałego utrzymanie czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz w redakcji TVP S.A. w likwidacji Oddział w Bydgoszczy w Toruniu przy ul. Kopernika 4
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.