To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-17
Łódź: Dostawa rękawic do apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159
Numer ogłoszenia: 87229 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53761 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic do apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic do apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 .Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części , gdzie częścią jest Pakiet; Pakiet nr 1 - Rękawice jednorazowe- zał. nr 2.1 Pakiet nr 2 - Rękawice jałowe- zał. nr 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze ofertowe asortymentowo -cenowe zał 2.1 i 2.2 do SIWZ. Miejsce i sposób realizacji : a. Dostawy asortymentu do siedziby zamawiającego -do Apteki Spec. Psych. ZOZ zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. b. Towar będzie dostarczany w godzinach od 8:00 do 13:30 ,w dni robocze od poniedziałku do piątku c. Rozładunek z samochodu wraz wniesieniem na wskazane miejsce każdej partii materiału odbywac się będzie przez pracowników wykonawcy, a jeśli korzysta z usług firm przewozowych przez pracowników firmy. d.W razie reklamacji ilościowych bądź jakościowych Wykonawca będzie je uwzględniał na swój koszt do 5 dni od daty otrzymania faktury i lub towaru. e. Gwarancji podlegają uszkodzenia powstałe w czasie transportu f. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku reklamacji wymienić towar na wolny od wad w najkrótszym terminie tj. do 5 dni roboczych. g. Wykonawca samodzielnie nie może dokonać jakichkolwiek podmian asortymentu zamówienia towaru h. Terminowa realizacja zamówień składanych telefonicznie lub faksem: dopuszcza się realizację zamówienia na pakiety 1 i 2 w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego - w umówionym wcześniej terminie po złożeniu zamówienia. i. Oferta asortymentowa w danym pakiecie musi być pełna i wyczerpująca. j. Dostarczony towar musi mieć okres ważności: co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy towaru do magazynu Apteki dla rękawic jałowych o co najmniej 36 miesięcy licząc od daty dostawy do magazynu Apteki dla rękawic nitrylowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1 -REKAWICE JEDNORAZOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Abena Polska Sp z o.o., ul. Nowa 15, Łozienica, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115927,20
Oferta z najniższą ceną: 115927,20 / Oferta z najwyższą ceną: 119556,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 74/TP/ZP/D/2024 Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.
- Remont w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sieradzu polegający na częściowym dostosowaniu budynku do przepisów p. poż - etap III
- DZP.26.89.2024 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych w m. Aleksandrów Łódzki i Strzelce z podziałem na 2 części.
- Wyznaczenie nowego przejścia wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 91c w m. Rozprza w woj. łódzkim.
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 42 w województwie łódzkim w m. Ładzice
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych.
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic medycznych
- DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, CHIRURGICZNYCH I SPECJALISTYCZNYCH II POSTĘPOWANIE
- TP-17/24 Dostawa rękawic ochronnych i sterylnych.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.