Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Sosnowiec: Remont balkonów i przebudowa elewacji budynku DPS nr 2, ul. Jagiellońska 2
NR zamówienia publicznego DPS/ZP/03/2008
Numer ogłoszenia: 87228 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Sosnowcu, ul. Jagiellońska 2, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2923239, fax 032 2923239.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont balkonów i przebudowa elewacji budynku DPS nr 2, ul. Jagiellońska 2 NR zamówienia publicznego DPS/ZP/03/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont balkonów oraz przebudowa elewacji budynku: - ściana budynku głównego od strony południowo- wschodniej- część frontowa, - szczyt budynku głównego od strony północno- wschodniej, - szczyt bydynku głównego od strony południowo- zachodniej- wyjście ewakuacyjne, - przebudowa sieci teletechnicznej, Zamówienie publiczne o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 pzp. Zakres robót szczegółowo określają: kosztorysy ślepe szczegółowe oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zaakceptują wszystkie warunki określone w formularzu oferty, -spełniają warunki określone w Art. 22 ust.1 ustawy pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust.1-2 ustawy, Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające ( spełnienie tych warunków) dokumenty wg. formuły : spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawarta jest w SIWZ- punkt V- oraz oparafowany wzór umowy załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 4- oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.sosnowiec.pl ; menu:Urząd Miejski/zamówienia publiczne i przetargi/jednostki podległe
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu, ul. Jagiellońska 2 po uprzednim zamówieniu. Koszt druku 39 zł. Warunki i sposób płatności: gotówką przy odbiorze w kasie jednostki lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu, ul. Jagiellońska 2, pokój 131..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Remont podłóg na terenie Przedszkoli Miejskich w Sosnowcu
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- "Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy komunalnej, samojezdnej zamiatarki bezpyłowej - szorowarki (maszyny czyszczącej) na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- dostawa implantów ortopedycznych
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.