eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana dachu wraz z remontem więźby dachowej w Bazylice Najświętszego Serca Pana Jezusa w Krakowie przy ul. Kopernika 26



Ogłoszenie z dnia 2008-04-27

Kraków: Wymiana dachu wraz z remontem więźby dachowej w Bazylice Najświętszego Serca Pana Jezusa w Krakowie przy ul. Kopernika 26
Numer ogłoszenia: 87196 - 2008; data zamieszczenia: 27.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Jezusowe Prowincja Polski Południowej, Mały Rynek 8, 31-041 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4281500, fax 012 4230312.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dachu wraz z remontem więźby dachowej w Bazylice Najświętszego Serca Pana Jezusa w Krakowie przy ul. Kopernika 26.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana dachu wraz z remontem więźby dachowej w Bazylice Najświętszego Serca Pana Jezusa w Krakowie przy ul. Kopernika 26. Roboty będą obejmować: roboty demontażowe, remont więźby dachowej, wykonanie pokrycia z dachówki ceramicznej, obróbki blacharskie, wykonanie instalacji odgromowej

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium: 30 000 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: I. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. rozpocząć i zakończyć) o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 roboty polegające na wymianie pokrycia dachowego dachówką ceramiczną lub blachą miękką o wartości (netto)co najmniej 350 000,00 zł każda, w tym co najmniej jedną robotę w obiekcie zabytkowym, - znaczenie 50 %; II. dysponować, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. III. posiadać średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł, - znaczenie 50 %, IV. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł, V. spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt I, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 4 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w pkt 3, powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (tj. rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 roboty, polegające na wymianie pokrycia dachowego o wartości (netto) co najmniej 350 000,00 zł każda, w tym co najmniej jedna w obiekcie zabytkowym; dokumenty, o których mowa w pkt 4, powinny potwierdzać, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie zostały wykonane należycie - wykonawca, który udokumentuje (przez dołączenie referencji, listów referencyjnych lub dokumentów o podobnym charakterze) należyte wykonanie co najmniej 2 robót wskazanych w pkt I otrzyma 50 pkt, za każdą kolejną robotę polegającą na wymianie pokrycia dachowego w obiekcie zabytkowym, o której mowa w pkt I, udokumentowaną że została wykonana należycie, otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich wykonanych usług nie więcej niż 100 pkt. B. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt II, będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w części V pkt 5 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w 5 powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane kwalifikacje, C. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę rachunków zysków i strat, o których mowa w części V pkt 6 ogłoszenia albo - w przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy jest krótszy, to za ten okres: z dokumentów powinno wynikać, że średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych jest co najmniej równa 2000 000,00 zł, a jeżeli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż trzy lata, przychód netto ze sprzedaży za okres prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli jest on krótszy niż jeden rok, jest co najmniej równy 2 000 000,00 zł - wykonawca, dla którego średnia przychodu netto ze sprzedaży (wyznaczona jak wyżej) będzie równa 2000000,00 zł otrzyma 50 pkt, wykonawca, dla którego średnia przychodu ze sprzedaży będzie najwyższa spośród wszystkich wykonawców (którzy złożyli wnioski i nie zostali wykluczeni z postępowania), otrzyma 100 pkt, a pozostali wykonawcy otrzymają liczbę punktów obliczoną w sposób liniowy (w granicach od 50 do 100 pkt), w zależności od wielkości średniej przychodu, D. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt IV będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 7 ogłoszenia - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł, E. ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w pkt V, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o którym mowa oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 - z dokumentów oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznychm, tj. sporządzone według poniższego wzoru: Oświadczam, że podmiot który reprezentuję: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (tj. rozpoczętych i zakończonych), robót, o których mowa w części IV pkt I ogłoszenia - wykaz powienien zawierać wartość robót (netto), przedmiot (ze wskazaniem pokrycia dachowego w obiekcie zabytkowym), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania; 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających kwalifikacje, o których mowa w części IV pkt II ogłoszenia - wykaz powinien zawierać imię i nazwisko, okres praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz nr decyzji nadającej uprawnienia budowlane, 6) rachunki zysków i strat albo - w przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, za ten okres, 7) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6 i 7 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykazy, o których mowa w pkt 3 i 5 powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być złożony przez każdego z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument o których mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. gwarancja - 30

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: .

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Jezusowe Prowincja Polski Południowej, 31-041 Kraków, Mały Rynek 8.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Towarzystwo Jezusowe Prowincja Polski Południowej, 31-041 Kraków, Mały Rynek 8.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Mechanizm Finansowy EOG

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.