eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Remont 11 lokali komunalnych w Gminie Konstancin-Jeziorna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Konstancin-Jeziorna: Remont 11 lokali komunalnych w Gminie Konstancin-Jeziorna
Numer ogłoszenia: 87185 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 11 lokali komunalnych w Gminie Konstancin-Jeziorna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót właściwych dla każdego z niżej wymienionych lokali mieszkalnych: Zadanie I: lokal przy ul. Brzozowej 2B m 5 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Zadanie II: lokal przy ul. Brzozowej 2D m 24 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Zadanie III: lokal przy ul. Koziej 1B m 5 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Zadanie IV: lokal przy ul. Koziej 1C m 28 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Zadanie V: lokal przy ul. Warszawskiej 23 m 4 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Zadanie VI: lokal przy ul. Jaworskiego 20 m 5 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Zadanie VII: lokal przy ul. Jaworskiego 20 m 7 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Zadanie VIII: lokal przy ul. Jaworskiego 21L m 7 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Zadanie IX: lokal przy ul. Mirkowskiej 47 m16 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Zadanie X: lokal przy ul. Mirkowskiej 38 m 10 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Zadanie XI: lokal przy ul. Słowiczej 18 m 6 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Pełen zakres robót przedstawia załączony przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 2. Lokalizacja inwestycji - lokale komunalne w gminie Konstancin-Jeziorna. Roboty mogą być wykonywane w godzinach 6.00 - 22.00 z wyłączeniem dni świątecznych. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia z terenu inwestycji i utylizacji gruzu, śmieci budowlanych oraz zdemontowanych materiałów powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz innych przedmiotów, które nie mogą zostać powtórnie wykorzystane. 3. Zorganizowanie zaplecza budowy leży w gestii Wykonawcy. 4. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz zapoznanie się z jego otoczeniem przed złożeniem oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Biurem Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna. 5. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą i przekaże ją Zamawiającemu wraz z certyfikatami i deklaracjami zgodności na zastosowane materiały i wyposażenie oraz pomiarami parametrów wewnętrznej instalacji elektrycznej w formie papierowej, wpiętą do segregatorów formatu A4 z załączonym kompletnym spisem treści (nazwa dokumentu, przez kogo wydany, data wydania) w 2 egzemplarzach, 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót lub protokołu usunięcia usterek. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w STWiORB i przedmiarach robót za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy STWiORB i przedmiarach robót pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w STWiORB i przedmiarach robót. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w STWiORB i przedmiarach robót zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych /publikowanych przez producenta danego materiału. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających - wszelkie roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia, które zostały określone w rozdziale II SIWZ. Wartość zamówień uzupełniających będzie wynosić do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 800 zł, Zadanie 2: 1000 zł, Zadanie 3: 1500 zł, Zadanie 4: 750 zł, Zadanie 5: 1300 zł, Zadanie 6: 1400 zł, Zadanie 7: 1600 zł, Zadanie 8: 2000 zł, Zadanie 9: 1700 zł, Zadanie 10: 1300 zł, Zadanie 11: 1500 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie lokali mieszkalnych, o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym minimum jedna osoba, która będzie kierowała robotami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3) oraz wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 25 000,00 zł. na każde zadanie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2. 3. Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 6, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany przedstawić dokument/dokumenty wykazujące, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarncji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie opisanym we wzorze umowy w par. 14. (załącznik nr 8 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip. konstancinjeziorna. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05- 520 Konstancin-Jeziorna, pok. nr 4 - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lokal przy ul. Brzozowej 2B m 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lokal przy ul. Brzozowej 2D m 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lokal przy ul. Koziej 1B m 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lokal przy ul. Koziej 1C m 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lokal przy ul. Warszawskiej 23 m 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lokal przy ul. Jaworskiego 20 m 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lokal przy ul. Jaworskiego 20 m 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lokal przy ul. Jaworskiego 21L m 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Lokal przy ul. Mirkowskiej 47 m16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Lokal przy ul. Mirkowskiej 38 m 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Lokal przy ul. Słowiczej 18 m 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.