Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Puck: Remonty nawierzchni ulic, dróg gruntowych na terenie miasta Puck
Numer ogłoszenia: 87112 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Puck , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730500, 6730534, faks 058 6730533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.puck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni ulic, dróg gruntowych na terenie miasta Puck.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1; Remonty nawierzchni ulic asfaltowych 1. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mieralno-asfaltowymi (grysowo-żwirowa zamknięta)-z obcinaniem krawędzi, 2.remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (grysowo-żwirowa zamknięta)-bez obcinania krawędzi, 3.remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masa na zimno, 4.dywanik asfaltowy (frezowanie nawierzchni 4 cm, oczyszczenie i skropienie podloza, wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm. z wywozem frezu na odleglość 2 km.), 5.wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - mieszanka mineralno-asfaltowa wbudowana mechanicznie w ilości 50 kg/m2, 6.dywanik asfaltowy gr. 4 cm z oczyszczaniem i skropieniem nawierzchni. Zadanie 2; Naprawa dróg gruntowych 1.Naprawa dróg gruntowych-mechaniczne profilowanie, 2.naprawa dróg gruntowych-mechaniczne zagęszczanie, 3.naprawa dróg gruntowych za pomoca żużla paleniskowego gr. 8 cm. (materiał Inwestora zlokalizowany przy kotłowniach) z dowozem na miejsce wbudowania, 4.nawierzchni żwirowe warstwa górna 5 cm wykonane mechanicznie, 5.wyrównanie, nawiezieni frezu (materiał inwestora) i utwardzenie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.500,- zł. zadanie 1, 1.000,- zł.zadanie 2
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien zlożyć stosowne oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien przedlożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem diokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien zlożych stosowne oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamóweinie posiadają wymagane uprawnienia, tj. kierownik budowy branży drogowej. Do oferty należy dołączyć odpis uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu terytorialnego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien przedlożyc dokument opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cwilnej zakresie dzialalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.miasto.puck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni ulic asfaltowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (grysowo-żwirowo zamknięta)-z obcinaniem krawędzi, 2.remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi (grysowo-żwirowa zamknięta)-bez obcinania krawędzi, 3.remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą na zimno, 4.dywanik asfaltowy (frezowanie nawierzchni 4 cm. oczyszczenie i skropienie podłoża, wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm. z wywozem frezu na odlegość 2km), 5.wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną-mieszanka mineralno-asfaltowa wbudowana mechanicznie w ilości 50 kg/m2, 6.dywanik asfaltowy gr. 4 cm. z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa dróg gruntowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Naprawa dróg gruntowych-mechaniczne pofilowanie, 2.naprawa dróg gruntowych-mechaniczne zagęszczanie, 3.naprawa dróg gruntowych za pomoca żużla paleniskowego gr. 8 cm. (materiał Inwestora zlokalizowany przy kotłowniach) z dowozem na miejsce wbudowania, 4.nawierzchnie żwirowe warstwa górna gr. 5 cm. wykonane mechanicznie, 5.wyrównanie, nawiezienie frezu (materaił Inwestoa) i utwardzenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Całodniowe świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków w pomieszczeniach wydzierżawionych przez Zamawiającego i dystrybucji posiłków do stołówki Domu Pomocy Społecznej w Pucku.
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Dostawa koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- Modernizacja placu gier i zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 na os. Kosmonautów 111 w Poznaniu
- Remonty dróg gminnych - Etap I
- Modernizacja dróg miejskich
- Modernizacja boiska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.