eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości w zasobie OReg WAM Kraków, dla celów sprzedaży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości w zasobie OReg WAM Kraków, dla celów sprzedaży
Numer ogłoszenia: 87059 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4552140, 4552149, 4557402, faks 012 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości w zasobie OReg WAM Kraków, dla celów sprzedaży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych wyceny wartości rynkowej nieruchomości w miejscowościach: Kielce, Ratajów, Przemyśl, Kraków, Jarosław, Mierzęcice, Bytom i Nisko. 2. Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości o charakterze użytkowym należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. nr 207 poz. 2109 z późn. zmianami) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie wyższej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. wykonanie operatów szacunkowych wyceny wartości rynkowej nieruchomości, Kod CPV: 70.33.20.00-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne; 71.33.00.00-0 - różne usługi inżynieryjne

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 71.33.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2004r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. 2. Zmiana terminu realizacji umowy, jeżeli terminy pozyskania wypisu z rejestru gruntów i budynków, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zmianami), a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać ze strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 15, kancelaria na parterze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kielce, ul. Szczepaniaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości gruntowej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem działki 471/72 w obrębie 0023 Kielce, o powierzchni 0,0546 ha położonej w Kielcach przy ul. Szczepaniaka. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: . pozyskanie wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej; . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . pozyskanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: oczyszczalnia Ratajów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości zabudowanych urządzeniami infrastruktury sanitarnej położonej w Ratajowie, gmina Słomniki, powiat krakowski, w skład której wchodzą biologiczna oczyszczalnia ścieków usytuowana na działce 314/8 o pow. 0,0965ha, obręb Ratajów, obj. KW nr 24308 i doły chłonne usytuowane na działce nr 19 o pow. 0,4750ha, obręb 0015 Polanowice, jedn. ew. Słomniki, obj. KW nr 22217 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej, linią energetyczną kablową N/N i osprzętem. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: . sporządzenie spisu z natury urządzeń infrastruktury technicznej oczyszczalni, . pozyskanie wypisu i wyrysu z rejestru gruntów i budynków dla jednostki rejestrowej opatrzonego klauzulą dokument służy za podstawę do wpisu do Księgi Wieczystej, . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, . pozyskanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny (min. 5 zdjęć, na CD).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przemyśl, ul. Sucharskiego i Słowackiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości gruntowej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem działki 689 w obrębie 212 Przemyśl o powierzchni 0,4821 ha położonej w Przemyślu w okolicy ul. Sucharskiego i ul. Słowackiego. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: . pozyskanie wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej; . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . pozyskanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kraków, ul. Królewska 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości położonej w Krakowie przy ulicy Królewskiej 10, stanowiącej działkę oznaczoną w operacie ewidencji gruntów numerem 315/1 o powierzchni 0,0099 ha, obręb 4 Krowodrza, jednostka ewidencyjna 126102_9 Krowodrza, dla której prowadzona jest przez Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Krakowie księga wieczysta nr KR1P/0061042/6. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: . pozyskanie wypisu i wyrysu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu księdze wieczystej, . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . pozyskanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny (min. 4 zdjęcia, na CD), . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jarosław, ul. Poniatowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości gruntowej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem działki 2371/9 w obrębie 5 Jarosław, o powierzchni 0,0079 ha położonej w Jarosławiu przy ul. Poniatowskiego. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: . pozyskanie wypisu z rejestru gruntów i budynków zaopatrzonego klauzulą dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej; . pozyskanie zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, . pozyskanie mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . pozyskanie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mierzęcice 29, lokal użytkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego nr 4 o powierzchni użytkowej 51,36 m2 i powierzchni pomieszczenia przynależnego 66,35 m2, zlokalizowanego w budynku nr 29 w Mierzęcicach wraz z udziałem wynoszącym 1107/10000 w częściach wspólnych budynku nr 29 oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 580/19 o powierzchni 0,2852 ha, dla której Sąd Rejonowy w Zawierciu prowadzi księgę wieczystą nr 47640. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: . dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej; . dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, . dostarczenie zamawiającemu mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . dostarczenie zamawiającemu wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Bytom, ul. Zabrzańska 50, lokal użytkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego - pomieszczenia suszarni o powierzchni użytkowej 11,18 m2, zlokalizowanego w budynku nr 50 przy ul. Zabrzańskiej w Bytomiu, wraz z udziałem wynoszącym 33/10000 w częściach wspólnych budynków nr 50-52 położonych przy ul. Zabrzańskiej oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 1264/9 o powierzchni 0,0747 ha, dla której Sąd Rejonowy w Bytomiu prowadzi księgę wieczystą nr KA1Y/00011954/5. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: . dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej; . dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, . dostarczenie zamawiającemu mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . dostarczenie zamawiającemu wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bytom, ul. Zabrzańska 52, lokal użytkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości lokalowej - lokalu użytkowego - pomieszczenia pralni o powierzchni użytkowej 7,25 m2, zlokalizowanego w budynku nr 52 przy ul. Zabrzańskiej w Bytomiu, wraz z udziałem wynoszącym 22/10000 w częściach wspólnych budynków nr 50-52 położonych przy ul. Zabrzańskiej oraz w działce oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr 1264/9 o powierzchni 0,0747 ha, dla której Sąd Rejonowy w Bytomiu prowadzi księgę wieczystą nr KA1Y/00011954/5. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: . dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej; . dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, . dostarczenie zamawiającemu mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . dostarczenie zamawiającemu wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Nisko, ul. Piaskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej zlokalizowanej w Nisku przy ul. Piaskowej, składającej się z działek oznaczonych w operacie ewidencji gruntów nr 3954/6 o powierzchni 0,0442 ha, nr 3961/4 o powierzchni 0,0256 ha, nr 3962/6 o powierzchni 0,0153 ha, dla których Sąd Rejonowy w Nisku prowadzi księgę wieczystą nr 83063. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: . dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej; . dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, . dostarczenie zamawiającemu mapy zasadniczej i ewidencyjnej nieruchomości, . dostarczenie zamawiającemu wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, . dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kraków, ul. Praska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej zlokalizowanej w Krakowie przy ul. Praskiej oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 34/19 o powierzchni 0,0290 ha, objętej księgą wieczystą nr KR1P/224838 z określeniem wartości rynkowej poszczególnych części składowych nieruchomości. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: . dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, . dostarczenie zamawiającemu kopii mapy sytuacyjno-wysokościowej; . dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej; . dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej; . dostarczenie zamawiającemu kopii mapy ewidencyjnej, . dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kraków, ul. Sodowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej zlokalizowanej w Krakowie przy ul. Sodowej oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 408/78 o powierzchni 1,1486 ha, objętej księgą wieczystą nr KR1P/00086236/4 z określeniem wartości rynkowej poszczególnych części składowych nieruchomości. Dodatkowo, w formie załączników zamówienie obejmuje: . dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, . dostarczenie zamawiającemu kopii mapy sytuacyjno-wysokościowej; . dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej; . dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów i budynków przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej; . dostarczenie zamawiającemu kopii mapy ewidencyjnej, . dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD, . nieodpłatne sporządzenie przez Wykonawcę na wniosek Zleceniodawcy, aktualizacji uprzednio opracowanego operatu szacunkowego wyceny w ciągu 2 lat od daty wykonania operatu będącego przedmiotem zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.