eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Remont nawierzchni drogi - ul. Kopernika w Bolesławcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Bolesławiec: Remont nawierzchni drogi - ul. Kopernika w Bolesławcu.
Numer ogłoszenia: 87059 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec , ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi - ul. Kopernika w Bolesławcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi - ul. Kopernika w Bolesławcu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - frezowanie nawierzchni z mas bitumicznych o pow. 2.672,25 m2, - rozebranie nawierzchni chodnika z betonu i mas mineralno-bitumicznych - 30,2 m2, - rozebranie istniejących chodników z płyt betonowych - 30,7 m2, - rozebranie krawężników betonowych - 30,7 mb, - ułożenie krawężników na ławach betonowych - 30,7 mb, - ułożenie chodnika z kostki brukowej - 30,2 m2, - regulację pionową studzienek, - korytowanie, ułożenie warstw odsączających, podbudowy, warstwy wiążącej i ścieralnej na pow. 2.672,25 m2. 3. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót załączony do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Dysponowanie osobą/osobami do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia budowlane drogowe, będącą jednocześnie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat - w sposób należyty - co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (drogi o nawierzchni bitumicznej asfaltowej). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców metodą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku w toku przeprowadzonego postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 3. Kosztorys ofertowy (sporządzony wg pozycji przedmiaru robót). 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Zał. Nr 2. 5. Wykaz osób którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca do kierowania robotami oraz kserokopie uprawnień wymienionych osób i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - Zał. Nr 3. 6. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zadań, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzający wykonanie minimum 2 zadań z należytą starannością - Zał. Nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bolesławiec; pl. J. Piłsudskiego 1 - pok. 509; 59-700 Bolesławiec..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bolesławiec (sekretariat); Rynek 41-Ratusz; 59-700 Bolesławiec..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.