eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w ramach inwestycjiRozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik - Leżajsk - Łańcut - Dylągówka - Szklary odcinek Granica Województwa - Leżajsk. Projekt współfinansowany jest z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Rzeszów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w ramach inwestycji: Rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik - Leżajsk - Łańcut - Dylągówka - Szklary odcinek Granica Województwa - Leżajsk. Projekt współfinansowany jest z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 87059 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w ramach inwestycji: Rozbudowę drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik - Leżajsk - Łańcut - Dylągówka - Szklary odcinek Granica Województwa - Leżajsk. Projekt współfinansowany jest z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakres usług określony w Rozdziałach III - V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz udzielenie na wykonane usługi rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres min. 5 lat..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 40 % zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp. Będą one udzielane jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, między innymi w zakresie: Pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad wykonaniem robót: - Korpusu drogowego wraz z infrastrukturą techniczną - Konstrukcji nawierzchni - Budowy/przebudowy zjazdów publicznych i indywidualnych - Obiektów inżynierskich i ich elementów związanych z przebudową/budową/rozbiórką - Umocnień dna rowów i skarp - Oznakowania poziomego - Oznakowania pionowego - Roboty związane z elementami ulic m.in. budowę/przebudowę chodników - Przebudową infrastruktury kolejowej

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 8 100,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny w/w warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełnienie w/w warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 1 usługę polegającą na nadzorze nad budową lub przebudową drogi (ulicy) o parametrach drogi klasy G lub wyższej, oraz min. 1 usługi polegającej na nadzorze nad budową lub przebudową obiektu o rozpiętości przęsła min. 25 m oraz min. klasie obciążenia C (wg PN-85_S-10030) - poparte dokumentami, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). Zamawiający nie wymaga aby nadzór nad w/w zadaniami wykonywany był w ramach jednego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny w/w warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min. a)Inżynier Kontraktu (1 osoba) - wymagania: -doświadczenie: minimum 5 lat w pełnieniu funkcji na stanowiskach kierowniczych tj. Kierownik Budowy, Kierownik Robót, Inżynier Kontraktu, Inżynier Rezydent. b)Inżynier Rezydent (1 osoba) - wymagania: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne wydane poza granicami Polski które pozwalać będą na pełnienie nadzoru nad inwestycją zgodnie z zamówieniem. -doświadczenie: minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót lub Kierownika Budowy lub Inżyniera Kontraktu lub Inspektora Nadzoru lub Inżyniera Rezydenta przy czym w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu lub realizacji jako Kierownik Budowy lub Kierownik Robót lub Inżynier Kontraktu lub Inspektor Nadzoru lub Inżynier Rezydent min. 2 zadań polegających na budowie/przebudowie drogi (ulicy) klasy 2 lub wyższej. c)Inspektor Nadzoru Robót Drogowych -1 osoba wymagania: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne wydane poza granicami Polski, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Robót Drogowych zgodnie z zamówieniem. -doświadczenie: co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót, inspektora nadzoru (licząc od daty uzyskania uprawnień), przy czym w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robot lub inspektora nadzoru min. 1 całego zadania dotyczącego przebudowy/budowy drogi (ulicy) o parametrach drogi klasy Z lub wyższej. d)Inspektor Nadzoru Robót Mostowych -1 osoba wymagania: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne uprawnienia wydane poza granicami Polski, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Robót Mostowych zgodnie z zamówieniem. -doświadczenie: co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót, inspektora nadzoru (licząc od daty uzyskania uprawnień), przy czym w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru min. 1 całego zadnia dotyczącego przebudowy/budowy obiektu mostowego kl. C (wg PN-85/S-10030) lub wyższej o min. rozpiętości teoretycznej 25m . e) Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych -1 osoba Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych -1 osoba Inspektor Nadzoru Robót Teletechnicznych - 1 osoba Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Robót Sanitarnych, Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych i Inspektora Nadzoru Robót Teletechnicznych, które posiadają odpowiednie uprawnienia) f)inspektor ds. rozliczeń - 1 osoba wymagania: -doświadczenie: co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, rozliczaniu robót kontraktowych wg warunków FIDIC lub innych uznanych międzynarodowych standardów kontraktowych, g)nadzór ornitologiczny i herpetologiczny Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do pełnienia nadzoru ornitologicznego i herpetologicznego zgodnie z wymaganiami decyzji środowiskowej przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN (w przypadku podania przez Wykonawców polisy w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg wzoru - Rozdział IV SIWZ; 2) Zakres usług, które zostaną powierzone podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty (w przypadku realizacji zamówienia siłami własnymi należy wpisać nie dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, temperatura powietrza przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych) powodujące istotne utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - niesprzyjające, zmienione warunki gruntowe; - działanie siły wyższej; - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej i/lub sztuki budowlanej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w całości lub poszczególnych latach (np. poprzez zmianę harmonogramu płatności, harmonogramu rzeczowo-finansowego); - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy - wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; - wystąpienie zmiany wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa ( np. łączenie, dzieleni, przekształcenie spółek); - wystąpienie konieczności zamiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy; - ustawowa zmiana stawki podatku VAT Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 18.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 45 lub po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym (na koszt Wykonawcy).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Podkarpackim Zarządzie Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana jest z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.