Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Postomino: SUKCESYWNA DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA NATURALNEGO ŁAMANEGO ORAZ GRUZU KRUSZONEGO CEGLANO- BETONOWEGO PRZEZNACZONYCH DO REMONTU DRÓG NA TERENIE GMINY POSTOMINO W 2010 ROKU
Numer ogłoszenia: 87048 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino , Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA NATURALNEGO ŁAMANEGO ORAZ GRUZU KRUSZONEGO CEGLANO- BETONOWEGO PRZEZNACZONYCH DO REMONTU DRÓG NA TERENIE GMINY POSTOMINO W 2010 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Nazwa CZĘŚCI I- Sukcesywna dostawa mieszanki kruszywa naturalnego łamanego przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Postomino w 2010 roku Nazwa CZĘŚCI II- Sukcesywna dostawa gruzu kruszonego ceglano- betonowego przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Postomino w 2010 roku 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: CZĘŚĆ I 1) sukcesywne dostawy wraz z transportem mieszanki kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie przeznaczonego do remontu dróg o granulacji 0-31,5 mm w ilościach zgodnych z wcześniejszym zleceniem; wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć zamawianą ilość kruszywa we wskazane miejsce na terenie Gminy Postomino, 2) Mieszanka kruszywa powinna odpowiadać określonym normom. CZĘŚĆ II 1) sukcesywne dostawy wraz z transportem gruzu kruszonego ceglano- betonowego o granulacji 0- 80 mm przeznaczonego do remontu dróg w ilościach zgodnych z wcześniejszym zgłoszeniem; wykonawca wyda materiał rozładowany we wskazane miejsce na drodze na terenie Gminy Postomino, 2) gruz kruszony ceglano- betonowy powinien być wolny od zanieczyszczeń typu druty, gwoździe, elementy konstrukcyjne itp. 3. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów w szacowanych ilościach: 1) mieszanka kruszywa naturalnego łamanego- 1000 ton, 2) gruz ceglano - betonowy- 1000 ton. 4. Powyższe ilości są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania mniejszej ilości poszczególnych usług w zależności od bieżących potrzeb. Rozliczenie za wykonane dostawy będzie następowało na podstawie faktycznie zrealizowanych zleceń z uwzględnieniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu oferty przez Wykonawcę. 5. Przewidywane ilości poszczególnych dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych przez zamawiającego dostaw w toku realizacji umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia- 5 dni roboczych licząc od daty otrzymania zlecenia. 8. O terminie dostawy z określeniem ilości i miejsca, Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą telefoniczną potwierdzoną faksem lub pisemnie. 9. Rozliczenie dostarczonego kruszywa i gruzu odbywać się będzie na podstawie zestawienia ilości potwierdzonego przez uprawnionego pracownika Gminy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-2, 14.21.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych dotyczy to dostaw wykonywanych), co najmniej jedną realizowaną w ramach jednej umowy, dostawę mieszanki kruszywa naturalnego łamanego o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto- dotyczy CZĘŚCI I oraz jedną realizowaną w ramach jednej umowy dostawę gruzu kruszonego ceglano- betonowego o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto- dotyczy CZĘŚĆI II;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76- 113 Postomino, pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urzad Gminy Postomino, Postomino 30, 76- 113 Postomino, pok. nr 19- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa mieszanki kruszywa naturalnego łamanego przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Postomino w 2010 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: CZĘŚĆ I 1) sukcesywne dostawy wraz z transportem mieszanki kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie przeznaczonego do remontu dróg o granulacji 0-31,5 mm w ilościach zgodnych z wcześniejszym zleceniem; wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć zamawianą ilość kruszywa we wskazane miejsce na terenie Gminy Postomino, 2) Mieszanka kruszywa powinna odpowiadać określonym normom. 2. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów w szacowanych ilościach: CZĘŚĆ I- mieszanka kruszywa naturalnego łamanego- 1000 ton, 3. Powyższe ilości są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonania mniejszej ilości poszczególnych usług w zależności od bieżących potrzeb. Rozliczenie za wykonane dostawy będzie następowało na podstawie faktycznie zrealizowanych zleceń z uwzględnieniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu oferty przez Wykonawcę. 4. Przewidywane ilości poszczególnych dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych przez zamawiającego dostaw w toku realizacji umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia- 5 dni roboczych licząc od daty otrzymania zlecenia. 7. O terminie dostawy z określeniem ilości i miejsca, Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą telefoniczną potwierdzoną faksem lub pisemnie. 8. Rozliczenie dostarczonego kruszywa i gruzu odbywać się będzie na podstawie zestawienia ilości potwierdzonego przez uprawnionego pracownika Gminy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa gruzu kruszonego ceglano- betonowego przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Postomino w 2010 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: CZĘŚĆ II 1) sukcesywne dostawy wraz z transportem gruzu kruszonego ceglano- betonowego o granulacji 0- 80 mm przeznaczonego do remontu dróg w ilościach zgodnych z wcześniejszym zgłoszeniem; wykonawca wyda materiał rozładowany we wskazane miejsce na drodze na terenie Gminy Postomino, 2) gruz kruszony ceglano- betonowy powinien być wolny od zanieczyszczeń typu druty, gwoździe, elementy konstrukcyjne itp. 2. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów w szacowanych ilościach: CZĘŚĆ II- gruz ceglano - betonowy- 1000 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI POSTOMINO
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Postomino
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO DO CIŚNIENIOWEGO CZYSZCZENIA KANALIZACJI.
- Remont drogi gminnej nr 160040Z w miejscowości Pieńkowo
- Przebudowa drogi gminnej nr 160063Z na odcinku Jarosławiec-Jezierzany. Etap Ib.
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żwiru drogowego na potrzeby Gminy Czyżew
- "Wzmocnienie konkurencyjności gospodarczej poprzez przebudowę i modernizację dróg w gminie Wierzchowo"
- Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie Gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.