eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jatne wraz z ogrodzeniem i chodnikiem w ramach zadania inwestycyjnego Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jatne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Celestynów: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jatne wraz z ogrodzeniem i chodnikiem w ramach zadania inwestycyjnego Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jatne
Numer ogłoszenia: 87047 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.celestynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jatne wraz z ogrodzeniem i chodnikiem w ramach zadania inwestycyjnego Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jatne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jatne wraz z ogrodzeniem i chodnikiem w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jatne w zakresie: 1.1. Przygotowania terenu pod budowę przyłączy, w tym: A) pomiary geodezyjne - przygotowanie terenu pod budowę przyłączy będzie polegało na pomiarach geodezyjnych przy wykopach fundamentowych oraz na robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych - wytyczenie budynku - inwentaryzacja powykonawcza. B) przyłącze wodociągowe - wykonanie przyłącza wodociągowego będzie polegało na: 1) wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami przedsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III o wymiarze: 21,00 x 0,6 x 1,40 m o łącznej objętości 17,64 m3, 2) wykonaniu podsypki gr. 10,00 cm z piasku pod wodociąg z rur PE o wymiarze: 21,00 x0,60 x 0,10 m o łącznej objętości 1,26 m3, 3) montażu rurociągów PE łączonych metodą zgrzewania o śr. zewn. 40,00 mm o długości 23,00 m, 4) podłączeniu instalacji do sieci wodociągowej - montaż nasady rurowej (opasek) na istniejących rurociągach o śr. 50,00 mm w ilości 1 szt., 5) przeprowadzenie próby szczelności sieci wodociągowej z rur z tworzyw sztucznych (PCW) o śr. nom. do 100,00 mm w ilości prób - 1 szt., 6) dezynfekcji rurociągów sieci wodociągowej o śr. nom. do 150,00 mm, 7) oznakowaniu trasy wodociągu taśmą ostrzegawczą polietylenową z wkładką metaliczną ułożoną w trakcie zasypywania wykopu około 40,00 cm nad wodociągiem o długości 21,00 m, 8) zasypywaniu wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10,00 m o łącznej objętości 17,64 m3, C) przyłącze kanalizacyjne - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego będzie polegało na: 1) wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami przedsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III o łącznej objętości 23,00 m3, 2) montażu rurociągu z polichlorku winylu (PCW) łączonych na uszczelkę gumową o śr. zewn. 160,00 mm o długości 15,18 m, 3) wykonaniu szamba szczelnego w gotowym wykopie z kręgów betonowych o śr. 130,00 cm i głębokości 3,00 m w ilości 2 studni., 4) przeprowadzeniu próby szczelności sieci wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych (PCW) o śr. nom. 150,00 mm - 1 próba, 5) wykonaniu podsypki z piasku pod rury i częściowe zasypanie rur przyłącza kanalizacyjnego piaskiem z dostarczeniem piasku o wymiarach 23,00 x 0,50 x 0,10 m o objętości 1,15 m3, 6) oznakowaniu trasy wodociągu taśmą ostrzegawczą polietylenową wkładką metaliczną ułożoną w trakcie zasypywania wykopu około 40 cm nad kanalizacją o długości 15,18 m, 7) zasypywaniu wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10,00 m o objętości 23,00 m3, 1.2. Budowy budynku świetlicy, w tym: A)konstrukcja budynku - budowa świetlicy wiejskiej w zakresie konstrukcji budynku będzie polegała na: 1)robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi w gruncie kat. I-III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1,00 km o łącznej objętości 137,22 m3, 2) robotach ziemnych pod ławę fundamentową z wbudowaniem ziemi w nasyp o łącznej objętości 12,70 m3, 3) wykonaniu ław fundamentowych prostokątnych żelbetowych, szerokości do 0,60 m - przy użyciu betonu typu C 12-15 o łącznej objętości 12,694 m3, 4) przygotowaniu i montażu zbrojenia elementów budynków i budowli - prętów żebrowanych śr. 12,00 mm o łącznej wadze 0,440 t, 5) przygotowaniu i montażu zbrojenia elementów budynków i budowli - prętów gładkich o łącznej wadze 0,295 t, 6) wykonaniu fundamentów z bloczków betonowych na zaprawie cementowej o łącznej objętości 18,881 m3, 7) wykonaniu komina wolnostojącego w budynku prefabrykowanego dymowego 2+2 wyprowadzonego ponad dach zakończonego wywiewką o wysokości 5,76 m, 8) wykonaniu tynku pod izolację przeciwwilgociową pionową ścian fundamentowych - tynki zwykłe ścian płaskich - wykonywane ręcznie o powierzchni 57,697 m2, 9) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych pionowych - wykonywanych na zimno z emulsji asfaltowej - warstwa pierwsza o powierzchni 57,69 m2, 10) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych ław fundamentowych murowanych z wyrównaniem zaprawą dwiema warstwami papy na lepiku na gorąco o powierzchni 57,69 m2, 11) wykonaniu ścian budynku jednokondygnacyjnego o wysokości do 4,50 m z bloczków betonowych komórkowych o grubości 24,00 cm o łącznej powierzchni 203,954 m2, 12) ułożeniu nadproży prefabrykowanych w otworach w ścianach murowanych o łącznej długości 31,82 m, 13) wykonaniu ścianek działowych budynku jednokondygnacyjnego o gr. 11,50 cm i wysokości do 4,50 m z pustaków ceramicznych typu POROTHERM bądź równoważnych o łącznej powierzchni 79,999 m2, 14) wykonaniu dachu z wiązarów deskowych o rozpiętości 10,50 m z tarcicy nasyconej o łącznej powierzchni 180,00 m2, 15)montażu krokwi zwykłych o długości ponad 4,50 m przekroju poprzecznego drewna do 180,00 cm2 z tarcicy nasyconej o łącznej objętości 0,95 m3, 16) montażu jętek o przekroju poprzecznym drewna do 180,00 cm2 z tarcicy nasyconej o łącznej objętości 0,73 m3, 17) montażu mieczy i zastrzałów o przekroju poprzecznym drewna do 180,00 cm2 z tarcicy nasyconej o łącznej objętości 0,30 m3, 18) ołaceniu połaci dachowych łatami 38x50 mm, o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej o powierzchni 240,00 m2, 19) wykonaniu wiatro izolacji membranami połaci dachowej o powierzchni 240,00 m2, 20)pokryciu dachu blachodachówką w arkuszach powlekanych o wymiarach modułu fali 19,50 x 40,00 cm o powierzchni 240,00 m2, 21) montażu rynien dachowych z PCV półokrągłych o śr. 12,50 cm o łącznej długości 78,00 m, 22) montażu rur spustowych PCV o śr. 7,00 i 7,50 cm o łącznej długości 27,00 m, 23)montażu stolarki okiennej - okien dwudzielnych drewnianych zespolonych dwuszybowych wzmocnionych budownictwa mieszkaniowego fabrycznie wykończonych o powierzchni do 1,50 m2 o łącznej powierzchni 13,50 m2, 24) montażu skrzydeł drzwiowych zewnętrznych aluminiowych ciepłych o łącznej powierzchni 6,74 m2, 25) montażu okładzin stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie podwójnym, podwieszanym, metalowym z kształtowników CD i UD o łącznej powierzchni 183,00 m2, 26) wykonaniu izolacji cieplnej dachów systemem jednowarstwowym wykonywane płytami z wełny mineralnej z włożeniem foli paroprzepuszczalnej grubości 25,00 cm o łącznej powierzchni 183,61 m2, 27) montażu skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie wykończonych o łącznej powierzchni 10,60 m2, 28) wykonaniu podkładów betonowych na podłożu gruntowym o objętości 21,96 m3, ,29) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych powierzchni poziomych na lepiku na gorąco z papy - pierwsza warstwa o powierzchni 182,00 m2, 30) wykonaniu izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na zaprawie o powierzchni 183,00 m2, 31) wykonaniu podkładów betonowych grubości 8,00 cm wykonywane przy użyciu miksokreta w pomieszczeniach o powierzchni 183,00 m2, 32) wykonaniu okładzin podłogowych z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej grubowarstwowej, płytki o wymiarach 20,00 x 20,00 cm, o łącznej powierzchni 96,11 m2, 33) wykonaniu okładzin podłogowych z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach układanych we wzory na zaprawie klejowej grubowarstwowej, płytki o wymiarach 20,00 x 20,00 cm, o powierzchni 87,50 m2, 34) wykonaniu tynków cementowych IV kat. wykonywanych ręcznie na ścianach z transportem mechanicznym o powierzchni 215,00 m2, 35) wykonaniu licowania ścian płytkami glazurowanymi o wym. 15,00 x 20,00 cm na zaprawie klejowej typu Atlas bądź równoważnej o powierzchni 76,00 m2, B) instalacja wodna - budowa świetlicy wiejskiej w zakresie instalacji wodnej będzie polegać na: 1) montażu rurociągów o śr. 25,00 mm o długości 12,30 m, 2) montażu rurociągów o śr. 20,00 mm o długości 11,00 m, 3) wykonaniu obejść elementów konstrukcyjnych w rurociągach z tworzyw sztucznych o śr. zewn. 25,00 mm - 1 szt., 4) wykonaniu zaworów przelotowych i zwrotnych sieci wodociągowej o śr. nom. 20,00 mm - 11 szt., 5) wykonaniu zaworów przelotowych i zwrotnych sieci wodociągowej o śr. nom. 15,00 mm - 8 szt., 6) wykonaniu podejść dopływowych do zaworów wypływowych o śr. nom. 15,00 mm - 6 szt., 7) wykonaniu próby szczelności instalacji wodociągowej w budynku mieszkalnym - 8 prób, 8) wykonaniu izolacji o grubości 30,00 mm otulinami styropianowymi rurociągów o śr. zewn. 22,00 - 28,00 mm o powierzchni 8,00 m2, 9) montażu urządzeń do podgrzewania wody ze zbiornikami o poj. 150,00 dm3 - 1 szt., C) instalacja kanalizacji - Budowa świetlicy wiejskiej w zakresie instalacji kanalizacji będzie polegać na: 1) ręcznych wykopach ciągłych lub jamistych ze skarpami ze złożeniem urobku na odkład o objętości 3,00 m3, 2) zasypywaniu wykopów liniowych o ścianach pionowych o objętości 3,00 m3, 3) montażu rurociągów z PCW o śr. 160,00 mm wewnątrz budynku o długości 25,00 m, 4) montażu rurociągów z PCW o śr. 110,00 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową o długości 10,00 m, 5) montażu czyszczaków kanalizacyjnych z PCW o śr. zewn. 110,00 mm łączonych metodą wciskową w ilości 5 szt., 6) wykonaniu podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 110,00 mm w ilości 5 szt., 7) montażu rurociągów z PCW o śr. 50,00 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową o długości 4,00 m, 8) wykonaniu podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50,00 mm w ilości 4 szt., 9) montażu ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany - 2 kpl., 10) montażu zaworów przelotowych i zwrotnych sieci wodociągowych o śr. nom. 15,00 mm w ilości 3 szt., 11) montażu umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym w ilości 3 szt., 12) montażu baterii umywalkowych ściennych o śr. nom. 15,00 mm w ilości 3 szt., 13) montażu zlewozmywaków żeliwnych lub stalowych na ścianie w ilości 1 szt., 14) montażu baterii zmywakowej ściennej o śr. nom. 15,00 mm w ilości 1 szt., 1.3. Wykonania podbitki dachowej z PCV będzie polegać na: 1) montażu elementów wykończeniowych PCV złoty dąb - podsufitka o powierzchni 85,12 m2, 2) montażu elementów wykończeniowych PCV - listew wykończeniowych o długości 70,90 m, 1.4. Montażu kominka o mocy 10-12 kW wraz z grawitacyjnym rozprowadzeniem ciepłego powietrza do 2 sąsiednich pomieszczeń będzie polegać na: 1) montażu kompletnych wkładów kominkowych żeliwnych o mocy 10-12 kW - 1 kpl, 2) montażu obudowy kominka - 1 kpl, 3) montażu izolowanych elastycznych rur aluminiowych do dystrybucji ciepłego powietrza w systemie grawitacyjnym o długości 22,00 m, 4) montażu kratek odpornych na temperaturę w ilości 9 szt., 5) obudowie rur gorącego powietrza płytami G-K wraz z malowaniem - 2 kpl, 6) wykonaniu podłączenia do przewodu spalinowego oraz doprowadzeniem zimnego powietrza do wkładu - 1 kpl, 1.5. Wykonania opaski odwadniającej przy budynku będzie polegać na: 1) wykonaniu koryta o głębokości 10,00 cm, długości 71,00 m i szerokości 1,20 m, o łącznej powierzchni 85,20 m2, 2) ręcznym zagęszczeniu warstwy odsączającej w korycie o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm, długości 71,00 m i szerokości 1,20 m, o łącznej powierzchni 85,20 m2, 3) montażu obrzeży betonowych o wymiarach 30,00 x 8,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową o długości 85,00 m, 4) wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej o łącznej powierzchni 86,00 m2, 1.6. Robót malarskich wewnętrznych będą polegać na: 1) przygotowaniu powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi o łącznej powierzchni 380,00 m2, 2) dwukrotnym malowaniu farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian o łącznej powierzchni 210,00 m2, 3) dwukrotnym malowaniu farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów o łącznej powierzchni 183,00 m2, 1.7. Wykonania ocieplenia ścian metodą lekko-mokrą będzie polegać na: 1) przygotowaniu podłoża pod ocieplenie metodą lekko-mokrą - gruntowanie preparatem wzmacniającym typu CT 17 lub równoważnym o powierzchni 213,90 m2, 2) ociepleniu ścian płytami styropianowymi metodą lekko-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących: a) przyklejanie płyt styropianowych do ścian o powierzchni 213,90 m2, b) przyklejenie płyt styropianowych do ościeży o powierzchni 26,00 m2, c) przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z gazobetonu w ilości 570 szt., d) przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach o powierzchni 213,90 m2, e) przyklejenie jednej warstwy siatki na ościeżach o powierzchni 26,00 m2, f) ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym o łącznej długości 56,00 m, 3) wykonaniu wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego grubości 2,00 mm z gotowej suchej mieszanki wyk. ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu metodą mokre na mokre na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych o powierzchni 187,90 m2, 4) wykonaniu wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego strukturalnego grubości 2,00 mm z gotowej suchej mieszanki wyk. ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu metodą mokre na mokre na ościeżach o szer. do 15,00 cm o powierzchni 26,00 m2, 5) wykonaniu wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej o fakturze strukturalnej grubości ok. 2,00 mm z gotowej suchej mieszanki żywiczno-mineralnej wyk. ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych o powierzchni 16,00 m2, 6) wykonaniu wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej o fakturze strukturalnej - nałożenie na podłoże farby gruntującej typu CT 16 lub równoważnej - pierwsza warstwa o łącznej powierzchni 213,90 m2, 7) dwukrotnym malowaniu elewacji farbą silikonową wykonywaną ręcznie - podłoże słabo chłonące ścian zewnętrznym o powierzchni 213,90 m2, 1.8. Wykonania placu postojowego i ogrodzenia frontowego, w tym: A) prace przygotowawcze - wykonanie placu postojowego w zakresie prac przygotowawczych polegać będzie na mechanicznym wykonaniu koryta o głębokości 20,00 cm w gruncie kat. II-VI o powierzchni 120,00 m2. B) wykonanie podsypek piaskowych oraz cementowo-piaskowych z zagęszczeniem - wykonanie placu postojowego w zakresie podsypki piaskowej oraz cementowo-piaskowej z zagęszczeniem będzie polegać na: 1) wykonaniu warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm o powierzchni 120,00 m2, 2) wykonaniu warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 cm o powierzchni 120,00 m2, 3) wykonaniu warstwy z podsypki cementowo-piaskowej zagęszczanej mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 5,00 cm o powierzchni 120,00 m2, C) ustawienie krawężników i obrzeży będzie polegać na: 1) montażu krawężników betonowych wystających o wymiarach 15,00 x 30,00 cm bez ław na podsypce piaskowej o długości 52,00 m, 2) montażu obrzeży betonowych o wymiarach 30,00 x 8,00 cm na podsypce piaskowej wraz ze spoinami wypełnionymi zaprawą cementową o długości 32,00 m, D)układanie kostki brukowej na placu oraz na chodniku będzie polegać na:1)wykonaniu nawierzchni placu z kostki brukowej betonowej o grubości 8,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni 105,00 m2, 2)wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6,00 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o powierzchni 15,00 m2, 3) kostka brukowa betonowa koloru: czerwono-czarna, E) wykonanie ogrodzenia działki - ogrodzenie działki siatką stalową na słupkach polegać będzie na: 1)rozebranie istniejącego ogrodzenia o długości 116,00 m, 2) wykopaniu dołów o powierzchni dna do 0,20 m2 i głębokości do 0,40 m w ilości 40 dołów, 3) betonowaniu słupów betonem o łącznej objętości 2,25 m3, 4) wykonaniu ogrodzenia z siatki wysokości 1,50 m na słupkach stalowych rurowych o śr. 46,00-50,00 mm o rozstawie 2,40 m obsadzonych w cokole o długości 92,00 m, F) roboty fundamentowe od frontu działki polegać będą na: 1) wykonaniu fundamentów betonowych prostokątnych szerokości do 0,60 m - ręczne układanie betonu pod bramę rozsuwaną, 20,00 x 0,80 x 0,33 m o objętości 5,28 m3, 2) wykonaniu fundamentów betonowych prostokątnych szerokości do 0,60 m - ręczne układanie betonu pod słupki ogrodzeniowe, 2,00 x 0,40 x 0,80 m o objętości 0,64 m3, 3) przygotowaniu i montażu zbrojenia - pręty gładki (słupy) o wadze 0,021 t, 4) przygotowaniu i montaż zbrojenia - pręty żebrowane (słupy) o wadze 0,030 t, G) roboty murowe dotyczące placu postojowego i ogrodzenia będą polegać na: 1) wykonaniu cokołu ogrodzenia z cegieł dziurawek na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej grubości 1 cegła (4-rzędy) CARMEL MELANŻ Lico RYFLOWANE o powierzchni 8,60 m2, 2) oblicowaniu cegłami licówkami 25,00 x 12,00 x 6,50 cm cokołu ogrodzenia (cegła licówka zaokrąglona) w ilości 156 szt., 3) wykonanie słupów o wysokości do 1,80 m cegła licówka o przekroju 38,00 x 38,00 cm, 22 warstwy Lico cegły ryflowane kolor carmel melanż w ilości 9 słupków, 4) pokrycie słupków elementami betonowymi o powierzchni 18,40 m2. H) montaż ogrodzenia z przęseł stalowych - ogrodzenie z przęseł stalowych będzie polegało na montażu przęseł prętowych ogrodzeniowych średniokombinowanych mocowanych między słupami ceglanymi na wkręty, o łącznej długości 20,00 m. I) montaż bramy przesuwnej - montaż bramy przesuwnej o długości 4,50 - 5,00 m (światło bramy) będzie polegał na zamontowaniu jednego kompletu bramy stalowej rozsuwanej na słupach metalowych z napędem, o wadze bramy 0,550 t. 1.9. wykonanie instalacji elektrycznej w tym: A) WLZ kablowy - wykonanie wewnętrznej linii zasilającej będzie polegać na: 1) kopaniu rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III o wymiarach: 0,80 x 0,40 x 17,00 m o objętości 5,44 m3, 2) zasypywaniu rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III o wymiarach 0,60 x 0,40 x 17,00 o objętości 4,08 m3, 3) nasypaniu warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szer. do 0,40 m o długości 17,00 m, 4) ułożeniu rur osłonowych z PCW o śr. do 140,00 mm o długości 2,00 m, 5) montażu przepustu rurowego hermetycznego w ścianie z rur w ilości 1 szt., 6) ręcznym układaniu kabli o masie do 1,00 kg-m w rowach kablowych na długości 16,00 m, 7) układaniu kabli o masie do 1,00 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych na długości 4,00 m, 8) układaniu kabli o masie do 1,00 kg-m w kanałach odkrywanych bez mocowania na długości 2,00 m, 9) zarobieniu na sucho końca kabla 4-żyłowego o przekroju żył do 16,00 mm2 na napięcie do 1,00 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych w ilości 2 szt. B) Instalacja elektryczna - wykonanie instalacji elektrycznej będzie polegać na: 1)wykuciu bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle na długości 190,00 m, 2) przebijaniu otworów śr. 25,00 mm o długości do 15,00 cm w ścianach lub stropach z gazobetonu w ilości 15 otworów, 3)montażu przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 7,50 mm2 układanych p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe na długości 430,00 m, 4) montażu przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 7,50 mm2 układanych p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe na długości 130,00 m, 5) montażu przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 7,50 mm2 układanych p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe na długości 380,00 m, 6) montażu przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 7,50 mm2 układanych p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe na długości 35,00 m, 7) montażu przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 12,50 mm2 układanych p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe na długości 20,00 m, 8) zaprawieniu bruzd o szerokości do 25,00 mm na długości 190,00 m, 9) montażu przewodów uziemiających i wyrównawczych w budynkach mocowanych na wspornikach ściennych na podłożu innym niż drewno - PE w Tablicy Rozdzielczej TR o długości 3,00 m, 10) montażu puszek instalacyjnych podtynkowych o śr. do 80,00 mm o 2 wylotach w ilości 10 szt., 11) montażu puszek instalacyjnych podtynkowych pojedynczych o śr. do 60,00 mm w ilości 58,00 szt., 12) montażu puszek instalacyjnych podtynkowych podwójnych o śr. do 60,00 mm w ilości 22,00 szt., 13) przygotowaniu podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany na zaprawie cementowej lub gipsowej - wykonanie ślepych otworów w podłożu gazobetonowym w ilości 62,00 szt., 14) montażu gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym wodoszczelnym 3-biegunowym przykręcanym o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 4,00 mm2 w ilości 2 szt., 15) montażu gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym bryzgoszczelnym 2-biegunowym przykręcanym o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2,50 mm2 w ilości 16 szt., 16) montażu gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym podtynkowych 2-biegunowych przelotowych podwójnych o obciążalności do 10 A i przekroju przewodów do 2,50 mm2 w ilości 22 szt., 17) montażu łączników i przycisków jednobiegunowych podtynkowych w puszcze instalacyjnej w ilości 5 szt., 18) montażu łączników dwubiegunowych podtynkowych w puszcze instalacyjnej w ilości 4 szt., 19) montażu łączników i przycisków instalacyjnych bryzgoszczelnych jednobiegunowych w ilości 2 szt., 20) montażu łączników dwubiegunowych bryzgoszczelnych w ilości 1 szt., 21) montażu łączników świecznikowych podtynkowych w puszcze instalacyjnej w ilości 4 szt., 22) montażu tablicy rozdzielczej o masie do 10 kg - podłączenie 25 przewodów w ilości 1 tablicy, 23) przygotowaniu podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany przez przykręcenie do kołków plastykowych osadzanych w podłożu gazobetonowym w ilości 3 szt., 24) montażu wyłączników p. poż. w ilości 3 szt., 25) ułożeniu przewodów uziemiających i wyrównawczych w budynkach ułożone luzem na długości 35,00 m, 26) montażu mostków bocznikujących na rurach o śr. do 100,00 mm łączonych na obejmy w ilości 4 szt., 27) montażu opraw oświetleniowych przelotowych - świetlówkowych do 2 x 36,00 W w ilości 6 kpl, 28) montażu opraw oświetleniowych przelotowych z modułem awaryjnym - świetlówkowych do 2 x 36,00 W w ilości 6 kpl, 29) montażu opraw oświetleniowych bryzgoodpornych strugoodpornych przykręcanych w ilości 5 kpl, 30) montażu opraw oświetleniowych przykręcanych (zwykłych) - świetlówkowych do 2 x 24,00 W - plafon w ilości 6 kpl, 31) montażu opraw oświetleniowych hermetycznych przelotowych - świetlówkowych do 2 x 36,00 W w ilości 2 kpl, 32) montażu opraw oświetleniowych hermetycznych przelotowych z modułem awaryjnym - świetlówkowych do 2 x 36,00 W w ilości 2 kpl, 33) montażu opraw oświetleniowych ewakuacyjnych w ilości 5 kpl, 34) montażu opraw LED na zewnątrz budynku w ilości 10 kpl, 35) montażu opraw LED naściennych na zewnątrz budynku w ilości 9 kpl, 36) montażu grzejników elektrycznych w ilości 11 szt. C) Instalacja odgromowa - instalacja odgromowa będzie polegała na: 1) montażu uziomów lub przewodów uziemiających w gruncie kat. III na długości 65,00 m, 2) połączeniu przewodu uziemiającego z uziomem fundamentowym w ilości 4 połączenia, 3) ułożeniu przewodów uziemiających i wyrównawczych w budynkach kładanych w rurach osłonowych na długości 2,00 m, 4) wykonaniu złącza do rynny okapowej w instalacji odgromowej lub przewodach wyrównawczych montowanych na dachu w ilości 4 szt., 5) montażu rur winidurowych o śr. do 47,00 mm układanych p.t. w gotowych bruzdach w betonie na długości 2,00 m, 6) montażu rur winidurowych o śr. do 37,00 mm układanych p.t. w gotowych bruzdach w betonie na długości 3,00 m, 7) ułożeniu przewodów instalacji odgromowej nienaprężanych pionowych wciąganych do rur osłonowych na długości 3,00 m, 8) montażu złączy kontrolnych w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych - połączenie pręt-płaskownik w ilości 4 szt., 9) montażu obudowy złącza kontrolnego do elewacji w ilości 4 szt., D) Badania odbiorcze, pomiary - badania odbiorcze i pomiary instalacji elektrycznej polegać będą na: 1) jednokrotnym badaniu linii kablowej NN - kabel 4-żyłowy, 2) sprawdzeniu i pomiarze 3-fazowego obwodu elektrycznego NN - 1 pomiar, 3) sprawdzeniu i pomiarze 1-fazowego obwodu elektrycznego NN - 18 pomiarów, 4) sprawdzeniu samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba) - 5 prób, 5) badaniu i pomiarze instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) - 40 szt., 6) badaniu i pomiarze instalacji piorunochronnej (pierwszy pomiar) - 4 szt., 7) pomiarze natężenia oświetlenia wnętrz bezpośrednio na stanowisku roboczym - 70 punktów, 8) sprawdzeniu samoczynnego wyłączania zasilania (wyłącznik główny p.poż.) - 3 próby. 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 2.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy odwodnieniu oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 2.2. stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.); 2.3. na każde żądanie zamawiającego lub Inspektora Nadzoru wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 2.4. do niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 2.5. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 2.6. pisemnego powiadamiania zamawiającego o planowanym odbiorze: a) częściowych - z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni, b) końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 3.2.7. przekazania zamawiającemu certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 2.8. przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 2.9. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 2.10. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów, jeżeli takie istnieją; 2.11. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 2.12. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 2.13. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 2.14. udzielenia zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie wykonawcy. 5. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 6. ........ Szczegółowy Opis Przedmioty Zamówienia znajduje się W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jatne. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj.: 1) Wszystkim wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia do oferty oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wykazania, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia dotyczące robót budowlanych polegające na budowie od podstaw obiektu budowlanego na kwotę o wartości minimum 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączenia do oferty oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wykazania, że wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował: - Kierownik budowy posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - Kierownik robót posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji wod. - kan. i instalacji c.o. - Kierownik robót posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania osobą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawienia opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie: w wykazie należy wskazać co najmniej 2 zamówienia dotyczące robót budowlanych polegające na budowie od podstaw obiektu budowlanego na kwotę o wartości minimum 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto wraz z załączonymi poświadczeniami, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego, w rozumieniu art. 23 Pzp - zamawiający wymaga dołączenia do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienie publicznego. Pełnomocnictwo niniejsze winno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Celestynowie ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów pokój nr 38, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY W CELESTYNOWIE Biuro Obsługi Mieszkańca ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.