eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont stołówki/jadalni oraz remont pomieszczeń administracyjnych, gabinetów, sekretariatu w Szkole Podstawowej nr 31 im. Henryka Sienkiewicza w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 17.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Katowice: Remont stołówki/jadalni oraz remont pomieszczeń administracyjnych, gabinetów, sekretariatu w Szkole Podstawowej nr 31 im. Henryka Sienkiewicza w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 17.
Numer ogłoszenia: 87037 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49755 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 31 im. Henryka Sienkiewicza, ul. Marcinkowskiego 17, 40-232 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2554230, faks 32 2554230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stołówki/jadalni oraz remont pomieszczeń administracyjnych, gabinetów, sekretariatu w Szkole Podstawowej nr 31 im. Henryka Sienkiewicza w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 17..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu: 1) Remontu stołówki/jadalni w zakresie przebudowy i likwidacji powierzchni przeszklonych ścian, montażu drzwi (witryny), wymianie podłogi oraz malowaniu. Roboty budowlano-wykończeniowe: a) wymurowanie i otynkowanie ściany pomiędzy stołówką a świetlicą, b) montaż dwóch sztuk drzwi wraz z naświetlami aluminiowymi, z szybą bezpieczną, c) Montaż kratek wentylacyjnych, d) ułożenie wykładziny PCV heterogenicznej z warstwą ścieralną 0,8mm, e) wykonanie gładzi na ścianach i suficie, f) malowanie ścian farbą akrylową, g) malowanie ścian farbą lateksową w kolorach pastelowych, h) malowanie farbą olejną rur, cokołów przy drzwiach, i) wykonanie nakładek PCV na parapety. Roboty rozbiórkowe i towarzyszące: a) rozbiórka ścianki stalowej przeszklonej, b) demontaż drzwi stalowych, przeszklonych, c) zeskrobanie farb ze ścian i sufitów, d) ługowanie farby olejnej, e) zerwanie wykładziny podłogowej, f) demontaż i montaż grzejników, g) wywóz i utylizacja gruzu. 2) Remont pomieszczeń administracyjnych, gabinetów, sekretariatu w zakresie podziału gabinetu dyrektora na gabinet zastępcy dyrektora i sekretariat oraz przeniesienie gabinetu dyrektora do pomieszczenia obecnego sekretariatu. Roboty budowlano-wykończeniowe: a) Montaż drzwi kompletnych do sekretariatu z dodatkowymi zamkami, b) Montaż instalacji elektrycznych wraz z osprzętem, c) Montaż ścianki z płyt ognioodpornych EI30 na konstrukcji stalowej, d) Osadzenie ościeżnicy wraz z skrzydłem drzwiowym, e) Osadzenie kratek, f) Wykonanie gładzi na ścianach i suficie, g) Malowanie ścian farbą akrylową, h) Malowanie ścian farbą lateksową w kolorach pastelowych, i) Malowanie farbą olejną. Roboty rozbiórkowe i towarzyszące: a) Demontaż instalacji elektrycznej, b) Wykucie otworu pod drzwi i w ścianie nośnej, c) Osadzenie nadproża, d) Zeskrobanie farb ze ścian i sufitów, e) Wywóz i utylizacja gruzu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe PRO-BIZNES s.c., ul. Wójtowska 75, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47872,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52766,87

  • Oferta z najniższą ceną: 52766,87 / Oferta z najwyższą ceną: 65311,94

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.