eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i wdrożenie rozwiązania do wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Warszawa: Zakup i wdrożenie rozwiązania do wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji.
Numer ogłoszenia: 87009 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, fax 022 4590201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie rozwiązania do wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie rozwiązania do wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji. Na rozwiązanie do wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji składają się:
1. Licencje oprogramowania zarządzającego wykonywaniem kopii zapasowych i archiwizacji. Oprogramowanie zarządzające wykonywaniem kopii zapasowych i archiwizacji (zwane dalej OZ) w zaoferowanej wersji musi zapewniać następującą funkcjonalność oraz mieć następujące właściwości, bez potrzeby zakupu dodatkowych opcji lub dodatkowego oprogramowania:
1.1 OZ musi zapewnić wykonywanie backupu systemów (zabezpieczenie aktualnego stanu systemów i danych na wypadek awarii), archiwizacji danych (zabezpieczenie danych w celu przechowywania ich przez dłuższy okres czasu), a także zapewnić odtworzenie systemów i/lub danych, które zostały zabezpieczone przy pomocy OZ. OZ musi umożliwiać zabezpieczenie serwerów, stacji roboczych i podłączonych do sieci LAN zasobów dyskowych.
1.2 OZ dedykowane do obsługi średnich i dużych firm, posiadających rozbudowane środowiska informatyczne.
1.3 OZ umożliwia wykonywanie backupów w środowisku heterogenicznym.
1.4 Łatwa rozbudowa systemu w miarę rozrastania się infrastruktury informatycznej.
1.5 OZ musi zapewniać scentralizowane administrowanie backupami i archiwizacją.
1.6 OZ powinno być przyjazne w instalacji, konfigurowaniu i zarządzaniu.
1.7 OZ musi posiadać intuicyjny w obsłudze interfejs graficzny (GUI). Musi zapewnić zarządzanie z jednego miejsca poprzez centralną konsolę zarządzającą. Uruchamianie konsoli możliwe z co najmniej trzech stacji roboczych tak by trzech operatorów backupu mogło zarządzać parametrami pracy OZ.
1.8 Obsługa backupu oraz archiwizacji na taśmy i na dyski, obsługa obu tych trybów równolegle. Obsługa odtwarzania danych z taśm i z dysków.
1.9 OZ powinien posiadać spójną wewnętrzną bazę danych.
1.10 OZ musi przechowywać informacje o wykonanych zadaniach, harmonogram ich wykonywania oraz informacje o nośnikach używanych do realizacji celów w wewnętrznej bazie danych.
1.11 Praca OZ będzie odbywać się przez sieć LAN (Ethernet) o szybkości 1 Gbit na s. Komunikacja z pamięcią taśmową i macierzą dyskową będzie odbywać się przez łącza FC. Zaoferowane rozwiązanie musi zapewnić transfer danych z maksymalną szybkością wynikającą z parametrów urządzeń.
1.12 Prawidłowe wykonywanie backupów serwerów z systemami: Windows 2000, Windows 2003, SUSE Linux Enterprise Server 9, SUSE Linux Enterprise Server 10, NetWare 6.5, Microsoft Cluster Services, Novell Cluster.
1.13 Serwer do zarządzania backupami musi mieć możliwość pracy pod kontrolą następujących systemów operacyjnych SUSE Linux Enterprise Server 9, SUSE Linux Enterprise Server 10, Windows Server 2003.
1.14 Poprawna obsługa biblioteki taśmowej wyposażonej w min. 2 napędy.
1.15 OZ musi mieć możliwość jednoczesnego backupu, archiwizacji z kilkunastu klientów (multistreaming).
1.16 OZ musi mieć mechanizm regularnej, automatycznej archiwizacji własnej bazy danych oraz ustawień konfiguracyjnych.
1.17 OZ musi zapewnić odtworzenie danych z dowolnego punktu w czasie, w którym wykonana była kopia zapasowa, w ramach zdefiniowanej polityki retencji danych.
1.18 OZ musi mieć możliwość automatycznego wznowienia procesów backupu, odtwarzania i archiwizacji od miejsca, w którym nastąpiło ich przerwanie, z dokładnością do pojedynczego pliku (dla zadań wykonywanych przez LAN bezpośrednio z systemu plików).
1.19 Operator OZ powinien mieć możliwość zdefiniowania centralnie polityk archiwizacyjnych dla grup serwerów/stacji roboczych, lub jeżeli zachodzi taka konieczność - dla dowolnego systemu z osobna (równolegle do zdefiniowanych grup).
1.20 Możliwość wykonywania backupów i archiwów na dyski, które następnie będą automatycznie powielane na nośniki taśmowe (disk staging). Dopóki dane na dyskach nie zostaną nadpisane (zgodnie z polityką retencji) OZ w procesach odtwarzania powinien wykorzystywać dane z dysków.
1.21 Poprawna współpraca OZ z zaoferowaną biblioteką taśmową za pośrednictwem serwera zarządzającego.
1.22 Możliwość równoczesnego zapisu/odczytu na wielu napędach taśmowych w tym samym czasie.
1.23 Możliwość ustawienia priorytetu w zadaniu backupu i archiwizacji, dla poszczególnych zabezpieczanych zasobów.
1.24 Wbudowany mechanizm do backupowania otwartych plików w systemach Windows 2000, Windows 2003, SUSE Linux Enterprise Server 9, SUSE Linux Enterprise Server 10, NetWare 6.5.
1.25 Możliwość odtworzenia pojedynczych obiektów z baz eDirectory oraz Active Directory, (dopuszczalne jest zrealizowanie tej funkcjonalności z wykorzystaniem dodatkowych programów narzędziowych).
1.26 Automatyczne wykonywanie zadań zaplanowanych w kalendarzu. Możliwość backupu typu: full, incremental, differential. Możliwość wykonywania skryptów przed i po backupie.
1.27 OZ Disaster-recovery umożliwiające proste i szybkie automatyczne odtworzenie serwera po awarii zapewniające integralność i konsystencję danych. Rozwiązanie musi umożliwiać odtworzenie serwera w przypadku odtwarzania na serwer o innej konfiguracji lub serwer innego producenta.
1.28 OZ musi posiadać zaimplementowany mechanizm wyszukiwania informacji w bazie danych systemu.
1.29 Baza OZ powinna zapewniać szybkie wyszukiwanie informacji.
1.30 Możliwość włączenia szyfrowania danych przesyłanych przez sieć LAN. Funkcja ta powinna być ściśle zintegrowana z oprogramowaniem do backupu.
1.31 Możliwość włączenia kompresji danych przez klienta backupowego przed wysłaniem danych przez sieć.
1.32 OZ powinno posiadać zaawansowane funkcje monitoringu, generator raportów, oraz rozbudowane funkcje rozpoznawania i analizy błędów.
1.33 Obsługa etykiet nośników z kodami kreskowymi.
1.34 OZ musi posiadać funkcję powiadamiania za pomocą e-mail we współpracy z Lotus Domino przy użyciu protokołu SMTP.
1.35 Możliwość automatycznego nadawania opisów nośnikom z wykorzystaniem zmiennych np. daty.
1.36 Możliwość równoległego wykonywania kopii backupu, w celu przechowywania na zewnątrz.
1.37 Możliwość kontrolowania taśm wyjętych z biblioteki, w celu przechowywania w innej lokalizacji, automatyczne przenoszenie taśm do portów wymiany CAP biblioteki, drukowanie listy z opisem wyciąganych nośników.
1.38 Generowanie zaawansowanych raportów z dowolnego okresu w przejrzysty, a zarazem szczegółowy sposób, z możliwością analizy w konkretnym przedziale czasowym (np. raporty dzienne, miesięczne), dotyczących udanych i nieudanych zadań, liczby błędów taśm, ilości gromadzonych danych, obciążenia dysków itp.
1.39 OZ musi wspierać bufor dyskowy o pojemności co najmniej 15 TB.
1.40 OZ - Wymagania dodatkowe. Oprogramowanie w zaoferowanej wersji musi posiadać możliwość bezproblemowej rozbudowy o następującą funkcjonalność, bez potrzeby zakupu oprogramowania firm trzecich:
1.41 Backup online baz danych: MS SQL 2000, MS SQL 2005, Lotus Domino, Oracle. Rozwiązania do backupu online certyfikowane przez producentów systemów zarządzania bazami danych.
1.42 Backup wybranych stacji PC.
1.43 Backup za pośrednictwem Storage Area Network.

2. Macierz dyskowa.

3. Biblioteka taśmowa.

4. Serwer zarządzający.

5. Usługi związane z realizacją zamówienia.
Opcje: Zamawiający przewiduje możliwość opcji w zamówieniu polegającej na przedłużeniu gwarancji i serwisu dla macierzy i oprogramowania macierzy do 5 lat i/lub na przedłużeniu gwarancji i serwisu dla biblioteki taśmowej do 5 lat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.40.00 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.80.00 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne Oryginalny kod CPV: 30.23.31.41 - Dyskowy system przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) Oryginalny kod CPV: 30.25.70.00 - System obrazowania i archiwizowania Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania Oryginalny kod CPV: 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
    1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, oraz złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zaleca się złożenie oświadczenia o treści: Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup i wdrożenie rozwiązania do wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji, tj.: - posiadam uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; -znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; - nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg zasady spełnia-nie spełnia.

    2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki, w przypadku każdego oferowanego oprogramowania :
    a) dysponować co najmniej dwoma specjalistami, którzy będą wykonywać przedmiotowe zamówienie w ramach oferowanego oprogramowania z których:
    a.1) każdy legitymuje się wiedzą praktyczną w zakresie instalacji lub konfiguracji, zdobytą w trakcie realizacji co najmniej dwóch wdrożeń oferowanego oprogramowania zarządzającego wykonywaniem kopii zapasowych i archiwizacji, przy czym musi to być oprogramowanie spełniające wymagania określone w pkt. II.1.3)1. niniejszego ogłoszenia, a wartość każdego z tych wdrożeń w zakresie oprogramowania oraz usług, musi wynosić co najmniej 70 000 zł brutto; przy czym co najmniej 1 z wykazanych przez każdego ze specjalistów wdrożeń, musi być wykonane w ramach usług(wdrożeń), które wykazywać będzie Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. b) poniżej. Ponadto, wskazani specjaliści muszą łącznie posiadać doświadczenie w zakresie instalacji i konfiguracji dla danego oprogramowania;
    a.2) każdy legitymuje się wiedzą teoretyczną zdobytą w trakcie minimum jednego szkolenia, autoryzowanego przez producenta oferowanego systemu, z zakresu tego oprogramowania.
    b) zrealizować w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwa wdrożenia oferowanego oprogramowania zarządzającego wykonywaniem kopii zapasowych i archiwizacji o wartości co najmniej 200000 zł brutto każde, przy czym musi to być oprogramowanie spełniające wymagania określone w pkt. II.1.3)1. niniejszego ogłoszenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Ocena spełniania warunków określonych w pkt.2) zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, przy czym muszą być spełnione wymagania minimalne, a w celu kwalifikacji Wykonawców ocena stopnia spełniania ww. warunków dokonana zostanie wg niżej określonych Zasad Kwalifikacji.

    3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 3) zostanie dokonana na podstawie przedłożonego dokumentu wg zasady spełnia-nie spełnia.

    Zasady Kwalifikacji: w celu kwalifikacji, Wykonawcy poddani zostaną ocenie w zakresie, w którym spełniają warunki udziału w postępowaniu, w stopniu co najmniej minimalnym. Znaczenie warunków udziału w postępowaniu, wg których dokonana będzie kwalifikacja Wykonawców oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. Łączna liczba wdrożeń, w których realizacji brali udział specjaliści, dedykowani do wykonywania usługi w ramach niniejszego zamówienia - 50%.
    2.Łączna liczba zrealizowanych należycie przez Wykonawcę wdrożeń oferowanego oprogramowania - 30%.
    3. Liczba producentów oferowanego oprogramowania - 20%.
    Sposób oceny:
    Ad.1 Łączna liczba wdrożeń, w których realizacji brali udział specjaliści dedykowani do wykonywania usługi w ramach niniejszego zamówienia, oceniona zostanie wg wzoru: W1=(oceniana łączna liczba wdrożeń, w których realizacji brali udział wskazani specjaliści, dzielona przez największą łączną liczbę wdrożeń, w których realizacji brali udział wskazani specjaliści wśród wniosków podlegających ocenie) x 100 pkt., przy czym: do oceny brana będzie pod uwagę nie większa niż 4 liczba wskazanych specjalistów, którzy brali udział w realizacji największej liczby wdrożeń. Liczba wdrożeń podlegających ocenie dla jednego specjalisty, wynosi nie więcej niż 5.
    Ad.2 Łączna liczba zrealizowanych należycie przez Wykonawcę wdrożeń oferowanego oprogramowania oceniona zostanie wg wzoru: W2=(oceniana łączna liczba wdrożeń, dzielona przez największą łączną liczbę wdrożeń wśród wniosków podlegających ocenie) x 100 pkt.
    Ad.3 Liczba producentów oferowanego oprogramowania - liczba punktów W3, zostanie przyznana w następujący sposób: za wykazanie wdrożenia oprogramowania/wań spełniającego warunki określone powyżej w pkt. 2b): 1 producenta - 0 pkt., 2 producentów - 50 pkt., 3 i więcej producentów - 100 pkt.

    Ostateczna ilość punktów przyznana będzie Wykonawcy wg wzoru: W1x0,50+W2x0,30+W3x0,20. Zamawiający przewiduje zaproszenie do dialogu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu, w liczbie określonej w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w pkt III.2).1.1) dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.2).1.1). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty i oświadczenie, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców.

    B) W celu potwierdzenia spełniania wskazanych w pkt. III.2).1.2) warunków dotyczących niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć, w przypadku każdego oferowanego oprogramowania:
    B1) Wykaz specjalistów, którzy będą wykonywać usługi w ramach niniejszego zamówienia, zawierający następujące informacje: imię i nazwisko specjalisty, zakres czynności, które będzie wykonywał przy realizacji zamówienia (np. instalacja, konfiguracja), kwalifikacje i doświadczenie: krótki opis oraz wartość brutto poszczególnych wdrożeń, w których realizacji brał udział wskazany specjalista z podaniem zakresu wykonywanych czynności (w szczególności: instalacji, konfiguracji), a także wskazanie szkoleń odbytych przez tego specjalistę z zakresu oferowanego oprogramowania wraz z podaniem nazwy i oznaczenia szkolenia oraz nazwy ośrodka szkoleniowego, autoryzowanego przez producenta oferowanego oprogramowania. Przedłożone informacje muszą potwierdzać spełnienie warunków wskazanych w pkt. III.2).1.2) lit. a1) i a2) powyżej.
    B2) Wykaz zrealizowanych wdrożeń oferowanego oprogramowania zarządzającego wykonywaniem kopii zapasowych i archiwizacji, zawierający następujące informacje: nazwa, producent i krótki opis wdrożenia systemu, jego wartość brutto, daty wykonania (początek, koniec), odbiorca oraz dokumenty wystawione przez tych odbiorców potwierdzające, że wdrożenia zostały wykonane należycie, w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak dokumentu lub dokument, który nie potwierdza należytego zrealizowania wdrożenia będzie skutkował nie uznaniem przez Zamawiającego zrealizowania danego wdrożenia. Przedłożone informacje muszą potwierdzać spełnienie warunków wskazanych w pkt. III.2).1.2) lit. b) powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. wykazy ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

    C) Potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.2).1.1).

    2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. A) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.
    3. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Funkcjonalność i niezawodność rozwiązania - 35
  • 3. Ergonomia rozwiązania - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgodnie z art. 60e ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Niezbędne informacje, umożliwiające przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu, można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (adres podano w sekcji I.1) niniejszego ogłoszenia) lub na stronie internetowej pod adresem: www.nfosigw.gov.pl., w zakładce - Zamówienia publiczne-> Zakup i wdrożenie rozwiązania do wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji -> Wymagania dotyczące rozwiązania do wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 11:00, miejsce: 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 1, pokój 213 lub w Kancelarii Głównej Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w terminie i miejscu określonym w pkt. IV.3.4) niniejszego ogłoszenia, w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać następująco: Wniosek - Zakup i wdrożenie rozwiązania do wykonywania kopii zapasowych i archiwizacji. Sprawa nr ZZP/10/2008. Nie otwierać przed: (należy podać termin składania wniosków).
2.Wniosek i pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osobę(osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy(Wykonawców) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. W przypadku, gdy uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do wniosku, należy załączyć także odpowiednie pełnomocnictwo(pełnomocnictwa).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć dokument/dokumenty ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Pełnomocnictwa składane przez Wykonawcę muszą być przedstawione w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii.
5. W przypadku składania dokumentów w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (zgodnie z pkt. III.2) ogłoszenia), poświadczenie następuje poprzez złożenie podpisu lub parafy osoby/osób uprawnionej, z adnotacją - za zgodność z oryginałem.
6.Termin związania ofertą (30 dni), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczyna bieg wraz z upływem terminu otwarcia ofert i liczony jest łącznie z tym dniem.
7. Wagi kryteriów oceny ofert podano w procentach.
8. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego zamówienia zamieszczane są na stronie internetowej Zamawiającego: www.nfosigw.gov.pl. Pod wskazanym adresem możliwe jest także pobranie wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów, do wykorzystania przez Wykonawców. Wzory te dostępne są również w siedzibie Zamawiającego.
9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcami za pomocą faksu: (22) 45 90 201, tel. (22) 45 90 636
10. Termin podany w pkt.II ogłoszenia, jest oczekiwanym przez Zamawiającego terminem wykonania zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.