eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej w 2011r. dla pracowników Straży Miejskiej w Bielsku-Białej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Bielsko-Biała: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej w 2011r. dla pracowników Straży Miejskiej w Bielsku-Białej.
Numer ogłoszenia: 86985 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska , ul. Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 033 82-281-14, 82-281-15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smbb.bip.wizja.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej w 2011r. dla pracowników Straży Miejskiej w Bielsku-Białej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej w 2011r. dla pracowników Straży Miejskiej w Bielsku-Białej, sorty mundurowe dla funkcjonariuszy mają być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami). 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań, tj.: a) Zadanie Nr 1 - dostawa sortów specjalnych, b) Zadanie Nr 2 - dostawa sortów mundurowych i odzieży ochronnej, c) Zadanie Nr 3 - dostawa obuwia, d) Zadanie Nr 4 - dostawa obuwia taktycznego e) Zadanie Nr 5 - dostawa sortów specjalnych - sweterek mundurowy, f) Zadanie Nr 6 - dostawa sortów specjalnych -kamizelek taktycznych g) Zadanie Nr 7 - dostawa sortów mundurowych - sztormiak h) Zadanie Nr 8 - dostawa sortów mundurowych - kurtka krótka z kamizelka. 3.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami udostępniana na stronie internetowej www.smbb.bip.wizja.net oraz nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego lub przesyłana pocztą za pobraniem zwrotu kosztów pocztowych na pisemne zamówienie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.11.00.00-3, 18.81.51.00-6, 18.81.33.00-4, 18.31.70.00-4, 18.23.53.00-8, 35.11.34.40-5, 18.42.50.00-4, 18.93.90.00-0, 18.42.30.00-0, 18.42.20.00-3, 18.42.40.00-7, 18.11.30.00-4, 18.14.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie Wykonawcy w trybie art 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmian.) - wg wzoru załącznika nr 2 do nin. SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w trybie art 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - wg wzoru załącznika nr 2 do nin. SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w trybie art 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759z późn. zm.) - wg wzoru załącznika nr 2 do nin. SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie Wykonawcy w trybie art 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmian.) - wg wzoru załącznika nr 2 do nin. SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie Wykonawcy w trybie art 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy (tekst jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759z późn. zmian.) - wg wzoru załącznika nr 2 do nin. SIWZ. Ocena spełnienia warunku będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty po jednym wzorcowym asortymencie z sortów wyszczególnionych w części III, pkt 2 niniejszej specyfikacji ( w związku z zapisem w cz. XIII niniejszej specyfikacji), zgodnie z naszymi wymaganiami. 2.Informacje o składzie tkaniny zostaną określone na podstawie metek wszytych w przedmioty umundurowania. W przypadku braku metek Oferent zobowiązany jest dołączyć odrębne oświadczenie o składzie tkanin wraz z ofertą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzyi doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 2.Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku osób fizycznych). 3. Aktualny wypis z rejestru sądowego (KRS). 4. Dokument potwierdzający nadany NIP. 5. Dokument potwierdzający nadany REGON.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Jakość i funkcjinalność - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smbb.bip.wizja.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska 43-300 Bielsko-Biała ul. Kołłątaja 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Straż Miejska 43-300 Bielsko-Biała ul. Kołłątaja 10 ( w sekretariacie pok. 102 )..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1-DOSTAWA SORTÓW SPECJALNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bluza moro - Kod CPV: 18110000-3 - 37 szt. 2. Spodnie moro - Kod CPV: 18110000-3 - 55 par Dostawy sukcesywnie w terminach: Dla I dostawy do dnia 28.04.2011r. Dla II dostawy do dnia 20.09.2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakosć i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 -DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY OCHRONNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Marynarka dwurzędowa wyjściowa w kolorze ciemno granatowym Kod CPV: 18110000-3-2 szt. 2.Koszula z krótkim rękawem w kolorze białym - Kod CPV: 18110000-3 - 4 szt. 3.Koszula z długim rękawem kolor biały-Kod CPV: 18110000-3 -5 szt. 4.Sznur galowy żółty( przędza jedwabna) Kod CPV: 18110000-3 - 1 szt. 5.Spodnie letnie ciemny granat Kod CPV: 18110000-3 - 55 par 6.Koszula z krótkim rękawem w kolorze błękitnym Kod CPV: 18110000-3 -59 szt. 7.Dystynkcje haftowane na pagony różne stopnie - Kod CPV: 18110000-3 -188szt 8.Pas służbowy skórzany, jednowarstwowy, Kod CPV: 18110000-3 --18 szt. 9.Spinka do krawata Kod CPV: 18110000-3 - =8 szt. 10.Koszulobluza w kolorze ciemnogranatowym Kod CPV: 18110000-3 - 16 szt. 11.Sweter mundurowy ciemny granat, półgolf Kod CPV: 18110000-3 - 28 szt. 12.Czapka garnizonowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym, Kod CPV: 18110000-3 - 33 szt. 13.Krawat czarny Kod CPV: 18423000-0 - 8 szt. 14.Znaki identyfikacyjne blachy Kod CPV: 18110000-3 -6 szt. 15.Saszetka na dokumenty z czarnej skóry, Kod CPV: 18939000-0 -11 szt. 16.Pasek do spodni skórzany Kod CPV: 18425000-4 - 8 szt. 17.Czapka służbowa typu Baseball gabardynowa Kod CPV: 18110000-3 - 25 szt. 18.Koszula z długim rękawem kolor błękitny Kod CPV: 18110000-3 - 43 szt. 19.Emblematy z herbem miasta Bielska-Białej Kod CPV: 18110000-3 - 184szt 20.Kamizelka ostrzegawcza Kod CPV: 35113440-5 - =44 szt. 21.Podkoszulka typu T-shirt, Kod CPV: 18110000-3 - 113 szt. 22.Koszulka typu polo z kołnierzemKod CPV: 18110000-3 - 62 szt. 23.Spodnie zimowe ciemny granat o kroju prostym z żółtymi lampasamiKod CPV: 18110000-3 - 21 par 24.Rękawiczki zimowe 5-palcowe, Kod CPV: 18424000-7 - 38 par 25.Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowymKod CPV: 18422000-3 - 15 szt. 26.Czapka zimowa gabardynowa Kod CPV: 18110000-3 - 7 szt. 27.Skarpety letnie w kolorze czarnym Kod CPV: 18317000-4 - 240 par 28.Skarpety zimowe frotte w kolorze czarnym Kod CPV: 18317000-4 - 122 pary 29.Rękawice robocze 5-palcowe, Kod CPV: 18141000-9 - 20 par 30.Fartuch dla sprzątaczek uszyty z dzianiny poliestrowej, Kod CPV: 18113000-4 -1 szt. 31.Fartuch dla magazyniera Kod CPV: 18113000-4 -1 szt. Dostawy sukcesywnie w terminach: Dla I dostawy do dnia 28.04.2011r. Dla II dostawy do dnia 20.09.2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.42.30.00-0, 18.93.90.00-0, 18.42.50.00-4, 35.11.34.40-5, 18.42.40.00-7, 18.42.20.00-3, 18.31.70.00-4, 18.14.10.00-9, 18.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakosć i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - DOSTAWA OBUWIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Półbuty letnie -Kod CPV: 18813300-4-64 pary 2.Buty zimowe- Kod CPV: 18815100-6 - 25 par Dostawy sukcesywnie w terminach: Dla I dostawy do dnia 28.04.2011r. Dla II dostawy do dnia 20.09.2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.33.00-4, 18.81.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 -DOSTAWA OBUWIA TAKTYCZNEGO Dostawy sukcesywnie w terminach: Dla I dostawy do dnia 28.04.2011r. Dla II dostawy do dnia 20.09.2011r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Buty taktyczne (ochronne) Kod CPV: 18815100-6 - 12 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5-DOSTAWA SORTÓW SPECJALNYCH-SWETEREK MUNDUROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sweterek mundurowy -Kod CPV: 18235300-8-44 szt. Dostawy sukcesywnie w terminach: Dla I dostawy do dnia 28.04.2011r. Dla II dostawy do dnia 20.09.2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6- DOSTAWA SORTÓW SPECJALNYCH-KAMIZELKA TAKTYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kamizelka taktyczna -Kod CPV: 18110000-3-9 szt.. Dostawy sukcesywnie w terminach: Dla I dostawy do dnia 28.04.2011r. Dla II dostawy do dnia 20.09.2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jkość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH - SZTORMIAK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sztormiak nieprzemakalny-Kod CPV: 18110000-3-6 szt. Dostawy sukcesywnie w terminach: Dla I dostawy do dnia 28.04.2011r. Dla II dostawy do dnia 20.09.2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8-DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH - KURTKA KRÓTKA Z BEZRĘKAWNIKIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kurtka krótka z bezrękawnikiem -Kod CPV: 18110000-3-16 szt. Dostawy sukcesywnie w terminach: Dla I dostawy do dnia 28.04.2011r. Dla II dostawy do dnia 20.09.2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.