eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Prace modernizacyjne w budynku Szko³y Podstawowej nr 5 po³o¿onej przy ul. Szkolnej w Piasecznie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-06-15

Piaseczno: Prace modernizacyjne w budynku Szko³y Podstawowej nr 5 po³o¿onej przy ul. Szkolnej w Piasecznie
Numer og³oszenia: 86963 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno , ul. Ko¶ciuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.piaseczno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Prace modernizacyjne w budynku Szko³y Podstawowej nr 5 po³o¿onej przy ul. Szkolnej w Piasecznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± prace modernizacyjne w budynku Szko³y Podstawowej nr 5 po³o¿onej przy ul. Szkolnej w Piasecznie w nastêpuj±cych czê¶ciach: I - Modernizacja pod³ogi sportowej w hali sportowej o powierzchni u¿ytkowej 1026,00 m2 - warstwa wierzchnia (d±b) min. 5,5 mm. II - Wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej na ¶cianach fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej na ¶cianach oporowych poni¿ej terenu przy wej¶ciu do pomieszczeñ szatni. III - Prace modernizacyjne w pomieszczeniach administracyjnych. IV - Modernizacyjna instalacji o¶wietleniowej i elektrycznej. TERMIN ZAMÓWIENIA: Dla czê¶ci I: Zakoñczenie prac budowlanych w terminie 3 miesiêcy od daty zawarcia umowy. Rozpoczêcie prac budowlanych w ci±gu 7 dni od dnia zawarcia umowy. Dla czê¶ci II: Zakoñczenie prac budowlanych do dnia 24.08.2015r. Rozpoczêcie prac budowlanych w ci±gu 7 dni od dnia zawarcia umowy. Dla czê¶ci III: Zakoñczenie prac budowlanych do dnia 14.08.2015r. Rozpoczêcie prac budowlanych w ci±gu 7 dni od dnia zawarcia umowy. Dla czê¶ci IV: Zakoñczenie prac budowlanych do dnia 24.08.2015r. Rozpoczêcie prac budowlanych w ci±gu 7 dni od dnia zawarcia umowy.

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • W czê¶ci I w sk³ad zamówienia uzupe³niaj±cego bêdzie wchodziæ modernizacja pod³ogi sportowej. W czê¶ci II w sk³ad zamówienia uzupe³niaj±cego bêdzie wchodziæ wykonanie izolacji przeciwwodnej, W czê¶ci III w sk³ad zamówienia uzupe³niaj±cego bêdzie wchodziæ modernizacja pomieszczeñ administracyjnych, W czê¶ci IV w sk³ad zamówienia uzupe³niaj±cego bêdzie wchodziæ modernizacja instalacji o¶wietleniowej

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 24.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przypadku sk³adania ofert na: I czê¶æ, wysoko¶æ wadium wynosi 3.500 z³ ( trzy tysi±ce piêæset z³otych). II czê¶æ, wysoko¶æ wadium wynosi 2.500 z³ ( dwa tysi±ce piêæset z³otych). III czê¶æ, wysoko¶æ wadium wynosi 500 z³ ( piêæset z³otych). IV czê¶æ, wysoko¶æ wadium wynosi 2.000 z³ ( dwa tysi±ce z³otych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do oceny spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przez up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Dla zamawiaj±cego wykaz najwa¿niejszych robót budowlanych to: wykaz minimum Dla zadania czê¶ci nr I - wykazanie siê znajomo¶ci± wykonania podobnych robót tj. wykonanie co najmniej 2 robót w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o podobnym charakterze rzeczowym do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia to jest modernizacji pod³ogi sportowej w hali sportowej o powierzchni u¿ytkowej co najmniej 1.000 m2 i o warto¶ci minimum 400.000 z³ brutto ka¿da Dla zadania czê¶ci nr II - wykazanie siê znajomo¶ci± wykonania podobnych robót tj. wykonanie co najmniej 2 robót w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o podobnym charakterze rzeczowym do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia to jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej na ¶cianach fundamentowych i o warto¶ci minimum 200.000 z³ brutto ka¿da, Dla zadania czê¶ci nr III - wykazanie siê znajomo¶ci± wykonania podobnych robót tj. wykonanie co najmniej 2 robót w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o podobnym charakterze rzeczowym do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia to jest prace modernizacyjne w pomieszczeniach administracyjnych o warto¶ci minimum 40.000 z³ brutto ka¿da Dla zadania czê¶ci nr IV - wykazanie siê znajomo¶ci± wykonania podobnych robót tj. wykonanie co najmniej 2 robót w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o podobnym charakterze rzeczowym do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia to jest prace modernizacyjne instalacji o¶wietleniowej i elektrycznej o warto¶ci minimum 120.000 z³ brutto ka¿da

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia stwierdzaj±cy, ¿e osoby te posiadaj± stosowne uprawnienia. Dla czê¶ci I 1.1 Osobê proponowan± do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy kierownika budowy przy realizacji modernizacji pod³ogi sportowej w hali sportowej o powierzchni u¿ytkowej oko³o 1000m2 obejmuj±cego przedmiot zamówienia i o warto¶ci minimum 400.000 z³ brutto i min 24 miesiêcy do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy b±d¼ kierownika robót. Dla czê¶ci II 1.2. Osobê proponowan± do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy kierownika budowy przy realizacji wykonania izolacji przeciwwilgociowej pionowej na ¶cianach fundamentowych obejmuj±cego przedmiot zamówienia i o warto¶ci minimum 200.000 z³ brutto i min 24 miesiêcy do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy b±d¼ kierownika robót. Dla czê¶ci III Brak Dla czê¶ci IV 1.3. Osobê proponowan± do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy kierownika robót elektrycznych przy realizacji wykonania modernizacji instalacji o¶wietleniowej i elektrycznej obejmuj±cego przedmiot zamówienia i o warto¶ci minimum 120.000 z³ brutto i min 24 miesiêcy do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy w zakresie robót elektrycznych b±d¼ kierownika robót elektrycznych . Osoby kieruj±ce robotami budowlanymi powinny posiadaæ uprawnienia budowlane bez ograniczeñ Konieczne jest przedstawienie po jednej osoby ze stosownymi uprawnieniami - udokumentowanymi kwalifikacjami zawodowymi. Osoba pe³ni±ca funkcje kierownicze winna posiadaæ uprawnienia bez ograniczeñ zgodnie z ustaw± Prawo budowlane w specjalno¶ci, konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej, w³a¶ciwej dla powierzonej funkcji lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa - w przypadku, gdy s± one wymagane odrêbnymi przepisami obowi±zuj±cymi w danym kraju. Maj±c na uwadze obowi±zuj±ce w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12 pkt 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza terytorium Polski mo¿liwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w pañstwach cz³onkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu w³a¶ciwego postêpowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorz±du zawodowego w Polsce. Powinno siê to odbyæ na zasadach okre¶lonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (DZ. U z 2008r Nr 63, poz. 394). Na za¶wiadczeniu o cz³onkostwie w Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa winno widnieæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownicz±. Wykonawca dodatkowo z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e osoba która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane prawem uprawnienia. Powy¿sze winno byæ udokumentowane o¶wiadczeniem zgodnie z pkt 4.3 SIWZ a dokumenty przed³o¿one przed podpisaniem umowy zgodnie z pkt 13.6 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dla czê¶ci I Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci 400.000,00z³ brutto wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze winno byæ udokumentowane zgodnie z pkt 4.5). SIWZ. Dla czê¶ci II Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci 200.000,00z³ brutto wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze winno byæ udokumentowane zgodnie z pkt 4.5). SIWZ. Dla czê¶ci III Brak Dla czê¶ci IV Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci 120.000,00z³ brutto wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze winno byæ udokumentowane zgodnie z pkt 4.5). SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1) przedstawi± wype³niony formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 1; 2) dowód wp³aty /wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 9.9.7 SIWZ; W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy - nale¿y przedstawiæ dowód wp³aty. Wadium wniesione w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, nale¿y z³o¿yæ w oryginale w depozycie w kasie Urzêdu Miasta i Gminy. W ofercie nale¿y pozostawiæ kserokopiê i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza siê do³±czenie w odrêbnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium. 3) Tabela warto¶ci ofertowych dla ka¿dej czê¶ci z osobna

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Dotyczy czê¶ci I, III, IV Warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego w zwi±zku z brzmieniem art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W zwi±zku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: a) nie zawinionych przez Wykonawcê, przed³u¿aj±cych siê terminów uzyskania zgód i zezwoleñ, koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, wydawanych przez organy i podmioty niezale¿ne od Wykonawcy i Zamawiaj±cego lub innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie przygotowania zamówienia pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci przez Zamawiaj±cego b) w przypadku wyst±pienia opadów atmosferycznych lub ujemnych temperatur, uniemo¿liwiaj±cych lub znacznie utrudniaj±ce prowadzenie robót. c) zmiany ustawowej stawki podatku VAT , d) w przypadku zmniejszenia zakresu robót Dotyczy czê¶ci II Warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego w zwi±zku z brzmieniem art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W zwi±zku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: a) nie zawinionych przez Wykonawcê, przed³u¿aj±cych siê terminów uzyskania zgód i zezwoleñ, koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, wydawanych przez organy i podmioty niezale¿ne od Wykonawcy i Zamawiaj±cego lub innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie przygotowania zamówienia pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci przez Zamawiaj±cego b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT , c) w przypadku zmniejszenia zakresu robót

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Ko¶ciuszki 5, 05-500 Piaseczno, pok. 75 osobi¶cie lub przekazem pocztowym. Warto¶æ SIWZ - 293 z³.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Ko¶ciuszki 5, pok. 75 III piêtro.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja pod³ogi sportowej w hali sportowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w czê¶ci I jest modernizacja pod³ogi sportowej w hali sportowej o powierzchni u¿ytkowej 1026,00 m2 w budynku Szko³y Podstawowej nr 5 po³o¿onej przy ul. Szkolnej 14 w Piasecznie. Zakres rzeczowy robót do realizacji: 1. Rozebranie istniej±cej pod³ogi z desek na legarach. 2. Rozebranie drewnianych legarów oraz wszystkich elementów pod³ogi i istniej±cej izolacji. 3. Demonta¿ wentylatorów i kana³ów wentylacyjnych. 4. Przygotowanie pod³o¿a do u³o¿enia elementów pod³ogi sportowej. 5. Monta¿ 4 wentylatorów o wydajno¶ci 100 m3/h ³±czni z kana³ami wentylacyjnymi pod pod³og±. 6. Monta¿ pod³ogi sportowej.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji - 20

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej na ¶cianach fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej na ¶cianach oporowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia czê¶ci II jest: Wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej na ¶cianach fundamentowych oraz odprowadzenie wód opadowych w studniach okien piwnicznych szt. 7 wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej na ¶cianach oporowych poni¿ej terenu przy wej¶ciu do pomieszczeñ szatni w budynku Szko³y Podstawowej nr 5 po³o¿onej przy ul. Szkolnej 14 w Piasecznie.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji - 20

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Prace modernizacyjne w pomieszczeniach administracyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia czê¶ci III s± prace modernizacyjne w pomieszczeniach administracyjnych w budynku Szko³y Podstawowej nr 5 po³ozonej przy ul. Szkolnej 14 w Piasecznie. Zakres rzeczowy prac obejmuje: 1. Demonta¿ paneli ze ¶cian i pod³óg. 2. demonta¿ pe³ny ¶ciany pomiêdzy pomieszczeniami administracji a sekretariatem. 3. Postawienie scianki dzia³owej z p³yt GK. 4. Przygotowanie pod³o¿a do malowania. 5. Po³o¿enie g³adzi gipsowych na ¶cianach i sufitach. 6. Malowanie ¶cian i sufitów. 7. Zakup i wstawienie futryny, skrzyd³o drzwiowe do wykorzystania. 8. U³o¿enie terakoty w caro.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 14.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji - 20

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja instalacji o¶wietleniowej i elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia czê¶ci IV jest modernizacja instalacji o¶wietleniowej i elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej nr 5 w Piasecznie. Zakres rzeczowy robót do realizacji zosta³ okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia - za³±cznik A do czê¶ci IV.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji - 20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.