eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi organizacji szkolenia dla uczestników projektu Start w samodzielność realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie w zakresie ABC Przedsiębiorczości - szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Będzin: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi organizacji szkolenia dla uczestników projektu Start w samodzielność realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie w zakresie ABC Przedsiębiorczości - szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej
Numer ogłoszenia: 86946 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50752 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1 Maja 2, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2673003, faks 032 2674444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi organizacji szkolenia dla uczestników projektu Start w samodzielność realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie w zakresie ABC Przedsiębiorczości - szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres usługi. 1) Przeprowadzenie szkolenia w formie kursu stacjonarnego w zakresie określonym w ust. 1 niniejszego Rozdziału. 2) Szkoleniem będzie objętych 40 osób - uczestników projektu pn. Start w samodzielność współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, skierowanych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 4 niniejszego Rozdziału. 3) Usługa szkoleniowa przeprowadzona zostanie w dwóch grupach prowadzonych równolegle, liczących po 20 osób, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 4 niniejszego Rozdziału, w następującym terminie: 1) rozpoczęcie: 19.03.2012 roku, 2) zakończenie: 13.04.2012 roku. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem w ramach każdej grupy szkoleniowej o nie więcej niż 3 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika projektu, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu uczestnika projektu, niezgłoszenie się po skierowanie na szkolenie, itp.). 2. Każda edycja szkolenia musi obejmować 150 godzin zajęć szkoleniowych, w tym 60 godzin zajęć teoretycznych, 90 godzin zajęć praktycznych, przy czym warsztaty z pisania biznes - planu oraz wniosku o wsparcie finansowe i pomostowe z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących Wytycznych Instytucji Pośredniczącej w sprawie udzielania pomocy na rozwój przedsiębiorczości w ramach Działania 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia oraz Poddziałania 8.1.2 - Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Śląskim obejmować mają 60 godzin zegarowych. Jedna godzina zegarowa zajęć praktycznych każdej edycji szkolenia liczy 60 minut, a jedna godzina zegarowa zajęć teoretycznych każdej edycji szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. Długość przerw może być ustalana elastycznie. 3. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8 00 do 18 00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie 8 godzin zegarowych, a tygodniowo obejmować będzie 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. 4. Szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia, który musi spełniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 5. Każda edycja szkolenia musi być przeprowadzona w oparciu o jednakowy program szkolenia, który musi zawierać zagadnienia z zakresu: 1) PROCEDURA ZAKŁADANIA I ORGANIZOWANIA WŁASNEJ FIRMY, a w tym: a) krok po kroku w urzędach - abc rejestracji firmy, b) rodzaje działalności gospodarczych (jednoosobowa działalność gospodarcza, spółka jawna, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością), c) przepisy prawne dotyczące ochrony środowiska w działalności gospodarczej; 2) PODSTAWY RACHUNKOWOŚCI - KSIĘGOWOŚĆ, PODATKI I UBEZPIECZENIA W MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMIE - EWIDENCJA KSIĘGOWA FIRMY, a w tym: a) formy opodatkowania działalności gospodarczej, b) rodzaje zobowiązań podatkowych z racji prowadzonej działalności gospodarczej, w tym podatek dochodowy, VAT, c) terminarz podatkowy, d) ubezpieczenia w działalności gospodarczej, w tym zgłoszenie, naliczanie i odprowadzanie składek, e) programy komputerowe ułatwiające rozliczenia; 3) PODSTAWY MARKETINGU I REKLAMY, a w tym: 1) zasady funkcjonowania rynku (podaż, popyt, cena), 2) postawy konsumenckie, 3) techniki wywierania wpływu na klienta, 4) promocja i reklama, w tym w Internecie; 4) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W UNII EUROPEJSKIEJ, a w tym: 1) zasady prowadzenia przedsiębiorstwa w warunkach Jednolitego Rynku Wspólnoty, 2) ułatwienia podatkowe, wynikające z otrzymania pomocy oraz wejścia Polski do Unii Europejskiej, 3) dotacje dla małych i średnich przedsiębiorstw z Unii Europejskiej związane z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej; 5) ZASADY NEGOCJACJI, a w tym: 1) wprowadzenie do negocjacji, istota, rodzaje i uwarunkowania negocjacji, 2) główne zasady negocjacji, 3) techniki i taktyki negocjacyjne, 4) negocjacje zbiorowe oraz negocjacje w stresie; 6) ZARZĄDZANIE MIKROPRZEDSIĘBIORSTWEM, a w tym: a) efektywne zarządzanie czasem, b) zarządzanie zasobami ludzkimi; 7) KONTAKTY Z BANKAMI I ŹRÓDŁA FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI; 8) Omówienie Wytycznych Instytucji Pośredniczącej w sprawie udzielania pomocy na rozwój przedsiębiorczości w ramach Działania 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia oraz Poddziałania 8.1.2 - Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Śląskim, w tym w zakresie prawidłowego wypełnienia wniosku o przyznanie wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości wraz z załącznikami - zajęcia teoretyczne; 9) Warsztaty z pisania biznes-planu oraz wniosku o wsparcie finansowe i pomostowe, z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących Wytycznych Instytucji Pośredniczącej w sprawie udzielania pomocy na rozwój przedsiębiorczości w ramach Działania 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia oraz Poddziałania 8.1.2 - Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Śląskim - Zamawiający wymaga, aby warsztaty były realizowane jako ostatnie zagadnienie szkolenia. 6. Część praktyczna szkolenia będzie obejmować: 1) Warsztaty z pisania biznes-planu oraz wniosku o wsparcie finansowe i pomostowe, w tym zajęcia z wykorzystaniem komputera w zakresie pisania biznes-planu z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących Wytycznych Instytucji Pośredniczącej w sprawie udzielania pomocy na rozwój przedsiębiorczości w ramach Działania 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia oraz Poddziałania 8.1.2 - Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Śląskim w łącznym wymiarze 60 godzin zegarowych, 2) ćwiczenia z zakresu zagadnień wymienionych w ust. 7 pkt 1 - 7 niniejszego Rozdziału, w tym wypełnianie formularzy i wniosków takich jak: CEIDG-1, ZUS ZZA, ZUS ZUA, ZUS DRA, ZUS ZAA, ZUS ZBA, ZUS ZFA, ZUS RCA, ZUS RSA, ZUS RZA, VAT-7, VAT-R, w łącznym wymiarze 30 godzin zegarowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom każdej edycji szkolenia dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia. 8. Zajęcia szkoleniowe muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Będzińskiego, miasta Sosnowiec, miasta Dąbrowa Górnicza lub miasta Katowice z zastrzeżeniem, że czas dojazdu i powrotu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca szkolenia, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia szkoleniowe nie może przekraczać łącznie 3 godzin dziennie. Wykonawca zapewni równoległą realizację szkolenia dla obu grup (edycji), co oznacza, iż do każdej grupy (edycji) szkolenia wyznaczony zostanie minimum 1 trener przyporządkowany tylko do 1 grupy. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej szkoleń poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie trenerem) między innymi za: 1) otwarcie sal przynajmniej na 20 minut przed szkoleniem, 2) wietrzenie sal, 3) poczęstunek, napoje, oraz naczynia jednorazowe, 4) codzienne raportowanie o stanie realizacji szkolenia, 5) rozwieszenie i stałe monitorowanie wizualizacji projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sal szkoleniowych i współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 6) wykonywanie dokumentacji fotograficznej poczęstunku, rozmieszczenia wizualizacji sal szkoleniowych; 7) zaopatrzenie toalet w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki), 8) uruchomienie sprzętu technicznego przed szkoleniem. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłego kontaktu osoby, o której mowa w ust. 11 niniejszego Rozdziału z biurem projektu Zamawiającego polegającego między innymi na: wyznaczeniu bezpośredniego numeru kontaktowego oraz adresu e-mail do osoby upoważnionej, przygotowaniu dziennych raportów z realizacji szkolenia przesyłanych następnie na adresy e-mail podane przez Zamawiającego (raport powinien zawierać informację o czasie trwania każdej edycji szkolenia, przerwach, ilości uczestników biorących udział w danym dniu w szkoleniu, dokumentację fotograficzną przedstawiającą oznakowanie miejsc szkoleń, sale szkoleniowe, poczęstunek dla uczestników) najpóźniej do godziny 9:00 dnia roboczego następującego po dniu, którego dotyczy raport. 11. Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu końcowego osobie wyznaczonej przez Zamawiającego z przeprowadzonych szkoleń oraz osobistego stawienia się każdorazowo na bezpośrednie telefoniczne, pisemne, przesłane za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub faksem wezwanie ze strony Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu w uzgodnionym terminie, nie później niż do godziny 10:00 dnia następującego po dniu wezwania. 12. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Szkolenie powinno odbywać się w dwóch salach: 1) jedna o wielkości dostosowanej do liczby 20 uczestników, odpowiednio wyposażona w: 1) miejsca siedzące i stoliki lub biurka dla 20 uczestników oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących, 2) 20 indywidualnych stanowisk komputerowych (bezpośredni dostęp do komputera dla każdego uczestnika) oraz odpowiednią ilość licencji na oprogramowanie, 3) okno (z możliwością otwarcia i zaciemnienia), 4) sztuczne oświetlenie, 5) dostęp do zaplecza sanitarnego, 6) rzutnik multimedialny, ekran, flipchart, 2) druga o wielkości dostosowanej do liczby 20 uczestników, odpowiednio wyposażona w: a) miejsca siedzące i stoliki lub biurka dla 20 uczestników oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących, b) 20 indywidualnych stanowisk komputerowych (bezpośredni dostęp do komputera dla każdego uczestnika) oraz odpowiednią ilość licencji na oprogramowanie, c) okno (z możliwością otwarcia i zaciemnienia), d) sztuczne oświetlenie, e) dostęp do zaplecza sanitarnego, f) rzutnik multimedialny, ekran, flipchart. Wykonawca zobowiązany jest oznakować miejsce prowadzenia szkolenia poprzez zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Informacja ta winna zostać opatrzona logiem Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14. Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować mieszaną metodykę prowadzenia szkolenia - wykorzystywanie aktywnych form prowadzenia zajęć (łączenie wykładów, ćwiczeń, dyskusji, burze mózgów, odwoływanie się do doświadczeń uczestników). 15. Wykonawca zapewni dodatkowo uczestnikom szkolenia każdego dnia na co najmniej godzinę przed rozpoczęciem właściwego szkolenia grupowego możliwość odbycia fakultatywnych, indywidualnych konsultacji z trenerami poszczególnych obszarów tematycznych. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia bieżącej ewidencji niniejszej formy wsparcia zawierającej co najmniej następujące dane: obszar tematyczny konsultacji, imię i nazwisko oraz podpis osoby świadczącej usługę fakultatywnych konsultacji, data usługi, czas trwania usługi w minutach, imię i nazwisko uczestnika objętego usługą, podpis uczestnika objętego usługą. 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe - zgodne z tematyką szkolenia. Uczestnicy szkolenia otrzymają od wykonawcy komplet materiałów dydaktycznych składających się z literatury przedmiotu szkolenia (minimum 4 podręczniki dotyczące następujących obszarów tematycznych: 1) zarządzanie firmą jednoosobową, 2) techniki skutecznej sprzedaży i marketingu, 3) zasady tworzenia i wykorzystywania biznesplanu 4) księgowość w małej firmie) oraz z materiałów dydaktycznych przygotowanych przez poszczególnych trenerów szkolenia - w formie papierowej - zbindowane oraz w formie elektronicznej na nośniku typu pendrive, a także notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania. Materiały dydaktyczne, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi są: akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia. Wszystkie materiały dydaktyczne muszą zostać opatrzone stosowną wizualizacją oraz informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dotyczy to również książek, które winny zostać opatrzone naklejkami samoprzylepnymi ze stosowną wizualizacją i informacją. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia w przypadku materiałów trenerskich i maksymalnie do 5-tego dnia szkolenia w przypadku podręczników. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia, w każdym dniu szkolenia, bezpłatne zaplecze socjalne (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciastka) oraz obiadokolację składającą się z zupy i drugiego dania, tj. ziemniaki lub frytki lub ryż, mięso lub ryba i dwa rodzaje surówek lub sałatek lub warzyw - minimum 200 g i deser (wyroby cukiernicze), serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie i sprzątanie). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas każdego dnia szkoleniowego dla każdej grupy poczęstunku i napojów w ilości co najmniej (ilości podano dla jednej grupy szkoleniowej): 10 butelek niegazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; 10 butelek gazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; 200 g kawy rozpuszczalnej; 40 torebek herbaty ekspresowej; wrzątek do przygotowania kawy i herbaty w ilości co najmniej 10 litrów; 0,5 kg pierników w czekoladzie; 0,5 kg biszkoptów z dodatkiem galaretki owocowej w polewie czekoladowej; 0,5 kg ciastek kruchych; 0,5 kg wafli cukierniczych przekładanych masą; 0,5 kg paluszków (solone), minimum 50 kubków jednorazowych przystosowanych do napojów gorących. 18. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić egzamin sprawdzający poziom wiedzy uczestników szkolenia. 19. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz certyfikat ukończenia szkolenia oznaczony zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Certyfikat zostanie wydrukowany przez Wykonawcę (na białym papierze, format A4, +/- 200g/m2, połyskującym, drukiem kolorowym). Na certyfikacie muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu. 20. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych i obiadokolacji Wykonawca zobowiązany jest do wydania formularzy poświadczających wykonanie usługi doradczo - szkoleniowej (zgodnie ze wzorem określonym w Wytycznych w sprawie udzielania pomocy na rozwój przedsiębiorczości w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Śląskim) zbiorczo za cały okres szkolenia bezpośrednio po jego zakończeniu. 21. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18.00. 22. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, w terminie 3 dni roboczych po podpisaniu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia szczegółowy harmonogram zajęć dostosowany do zakresu tematycznego szkolenia. 23. Harmonogram, o którym mowa w ust. 24 niniejszego Rozdziału może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym i uzyskaniu zgody na zmianę przez Wykonawcę ze strony Zamawiającego) w czasie trwania szkolenia (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem do potrzeb uczestników pod warunkiem, że zmiany niniejsze nie będą wiązały się z obniżeniem standardu szkolenia w zakresie wyposażenia i komfortu sal oraz kompetencji, wykształcenia i doświadczenia kadry dydaktycznej. Po zatwierdzeniu zmian w harmonogramie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przekazać podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zmienioną wersję harmonogramu na następny dzień roboczy po zatwierdzeniu zmiany (faksem) oraz najpóźniej na 2 dni robocze po zatwierdzeniu zmiany oryginał pocztą lub osobiście. 24. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu oryginałów list obecności wraz z podpisami uczestników szkolenia nie później niż 2 dni po zakończeniu miesiąca jeśli jego ukończenie nie przypada na koniec miesiąca oraz 2 dni po zakończeniu szkolenia, a po zakończeniu każdej edycji szkolenia dokumentacji obejmującej: oryginały list obecności wraz z podpisami uczestników szkolenia, protokół z egzaminu, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i inne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych i obiadokolacji oraz ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny, oznakowane zgodnie z ust. 18 niniejszego Rozdziału. 25. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizować w tej bazie informację o każdym szkoleniu organizowanym w ramach projektu Start w samodzielność nie rzadziej niż raz w miesiącu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie organizowane jest w ramach projektu pn. Start w samodzielność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Lokalnego S. A., Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.