Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Kalisz: Dostawa sprzętu medyczno- dydaktycznego do wyposażenia pracowni Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.
Numer ogłoszenia: 86939 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, fax 062 7679506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medyczno- dydaktycznego do wyposażenia pracowni Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : dla zadania nr 1, nr 2 i nr 4 - dostawę, montaż i instalację sprzętu, dla zadania nr 3 i nr 5 - dostawę sprzętu ( dostarczenie do pomieszczeń ul. Kaszubska 13) , w ilościach zgodnych z kolumną 4 w/w załącznika nr 2 do oferty tzw. Formularz cenowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w kol.2 załącznika nr 2 do oferty - Formularz cenowy, dla każdego zadania . 3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty minimum 12 miesięczną gwarancją i musi spełniać co najmniej parametry określone w kol.2 w/w załącznika nr 2 do oferty . 4. Wielkość zamówienia - zgodnie z wykazem sprzętu w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu , a szczegółowy wykaz w formularzu cenowym .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Oryginalny kod CPV: 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.18.40.00 - Sztuczne części ciała Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.40.00 - Sztuczne części ciała Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9. niniejszych SIWZ, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr1 do oferty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Z treści ww. dokumentów musi jasno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółki cywilnej), każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty dokumenty określone w pkt. 9.1 lit.a i b, dotyczące każdego z nich. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U.z 2006 r., Nr 87 , poz.605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 62-800 Kalisz, ulica Nowy Świat 4 , budynek Collegium Novum -Dział Techniczny , pokój 209, po złożeniu wniosku - nr telefonu faks 0-62 7679580 ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 11:00, miejsce: 62-800 Kalisz, ulica Nowy Świat 4, budynek Collegium Novum, pokój 211 (Dział Techniczny).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestaw do badań wysiłkowych układu oddechowo-krążeniowego,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przenosny system do badań wysiłkowych układu oddechowo- krążeniowego, w ilości 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt do ratownictwa medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: głowa fantomu - 2 szt, manekin do nauki podstawowej pierwszej pomocy - 3 szt, fantom do reanimacji - 1 szt, laryngoskop - 3 szt, maski krtaniowe - 2 zestawy, deska ortopedyczna- 1 szt, kołnierze szyjne - 1 zestaw , manekin noworodka - 1 szt, zgodnie z wykazwm w formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: modele anatomiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kręgosłupy - 3 szt, modele tułowia - 2 szt. mózg, układ nerwowy, oko, ucho- po 2 szt, serce - 1 szt, układ naczyniowo - krwionośny - 2 szt, układ moczowy - 1 szt, model ramienia i dłoni z żyłami - 1 szt, miednice kobiece i męskie po 1 szt, modele mięśni i model klockowy po 1 szt, zgodnie z wykazem w formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt do pracowni masażu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stoły stacjonarne do masażu elektryczne - 2 szt, krzesło do masażu - 1 szt, taboret - 20 szt, kliny - różne rozmiary i ilości , półwałki 10 szt, zgodnie z wykazem w formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt do pracowni chemicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nasadki plastikowe - 20 szt, zaciski plastikowe na szlify - różne średnice , po 7 szt, węże silikonowe śr. 8 i 10 mm - po 10 szt, wiskozymetr - 1 szt, stalagmometr szklany - 1 szt, manometr cieczowy - 2 szt, konduktometr - 1 szt, waga laboratoryjna - 1 szt, zestaw do elektrolizy - 1 szt, zgodnie z wykazem w formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy poczty pneumatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
- Rozbudowa ul. Łaziennej w Kaliszu na odcinku od ulicy Kolegialnej do Parku Miejskiego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, rękawów do sterylizacji, rurek krtaniowych, nici chirurgicznych oraz środków dezynfekcyjnych
- Zakup mebli medycznych w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku "C" w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów - Oddział Chirurgii Onkologicznej i Chirurgii Ogólnej w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
- Dostawa wysokotemperaturowego reaktora ciśnieniowego na potrzeby projektu "Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych, przyrządów pomiarowych oraz sprzętu laboratoryjnego dla laboratorium OŚ w Tychach - Urbanowicach i laboratorium Wodnego Parku Tychy
więcej: Przyrządy do resuscytacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.