Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Krośnice: Wyposażenie oraz aranżacja pomieszczeń zmodernizowanego obiektu na schronisko młodzieżowe w Krośnicach
Numer ogłoszenia: 86926 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice, ul. Sportowa 4/20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, fax 071 3846015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krosnice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie oraz aranżacja pomieszczeń zmodernizowanego obiektu na schronisko młodzieżowe w Krośnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia oraz aranżacja pomieszczeń zmodernizowanego obiektu na schronisko młodzieżowe w Krośnicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący dostawę i aranżację stanowią załącznik nr 1, 6, 7 ,8 do SIWZ. Projekt aranżacji w szczególności winien zawierać: 1)dobór niezbędnych mebli i wyposażenia dla zapewnienia właściwego funkcjonowania pomieszczeń, 2)wybór kolorystyki podłogi przy zastosowaniu materiałów budowlanych jak w załącznikach nr 6, 7 i 8 do SIWZ, 3)wybór kolorystyki i faktury ścian, 4)przestrzenną prezentację zagospodarowania pomieszczeń (aksonometria).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2)Dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do wykonania zamówienia. 3)Dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym gwarantującym należyte wykonanie zamówienia, w tym: a)wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (należy uwzględnić dostawy do klientów zakończone w okresie od 9 maja 2005 roku do 9 maja 2008 roku - dla podmiotów prowadzących działalność przez okres co najmniej 3 lat.). b)przez dostawy odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć dostawę wyposażenia meblowego oraz technologicznego kuchni i pralni na kwotę jednorazowo nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 4)Pozostają w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia w ustalonym terminie, to znaczy posiadają zdolność do sfinansowania robót z własnych środków i/lub środków kredytowych. 5)Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); 6)Udziela co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na cały zakres dostawy wyposażenia. 7)Przedłożą aranżację ustawienia elementów wyposażenia oraz projekt kolorystyczny w oparciu o załączone przez Zamawiającego rzuty piwnicy, przyziemia i poddasza (element projektu budowlanego). 8)Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - dokumentu pełnomocnictwa, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 3)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw do klientów zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie; 4)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 150.000,00 PLN wraz z dowodem opłacenia należnej składki z tytułu ubezpieczenia. 6)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 8)Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 4 do SIWZ; 9)Kopia dowodu wniesienia wadium. 10)Parafowanego projektu umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 11)Projekt aranżacji wykonany w oparciu o rzuty piwnicy, przyziemia i poddasza ( rzuty stanowią załączniki nr 6,7,8 do SIWZ). Projekty należy przedstawić w formie ujęcia z trzech narożników pomieszczenia będącego przedmiotem aranżacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Projekt aranżacji - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Krośnicach, ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice (pokój nr 20).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice pokój nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie budynku nr. 6 w Toruniu
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka MA-MU-CIK w Trzebielu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.