eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi okresowego przeglądu oraz napraw systemów monitoringu CCTV w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP-37/WZŻ/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Wrocław: Usługi okresowego przeglądu oraz napraw systemów monitoringu CCTV w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP-37/WZŻ/2015
Numer ogłoszenia: 86918 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków , ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wzz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi okresowego przeglądu oraz napraw systemów monitoringu CCTV w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania ZP-37/WZŻ/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług przeglądu wraz z naprawami monitoringu wizyjnego (CCTV) w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłóbków (WZŻ). Przegląd ma na celu wykrycie wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń, naprawy oraz zapobieżeniu powstawaniu tego typu usterek w przyszłości. W zależności od obiektu podjęte mają zostać różne czynności np. tylko przegląd wraz listą stwierdzonych usterek lub przegląd wraz podjęciem czynności naprawczych. 1.2 Obiekty oraz typy zainstalowanych systemów CCTV objęte przeglądem bądź naprawą są wyszczególnione w punkcie 2. 1.3 Szczegółowy zakres czynności wchodzących w skład przeglądu wymieniony jest w punkcie 4 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 1.4 Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić usługę dla wszystkich obiektów w terminie do 2015-11-20. Szczegółowy terminarz będzie każdorazowo uzgadniany z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. 1.5 Efektem przeglądu ma być raport końcowy który będzie zawierał wszystkie wykryte usterki. Wzór raportu stanowi załącznik nr 5 do umowy. 2 Opis systemów monitoringu CCTV w obiektach WZŻ 2.2 Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław. Dwa oddzielne systemy monitoringu od różnych wykonawców 2.2.01 Monitoring zewnętrzny analogowy - brak gwarancji. Zakres działań: przegląd i naprawa Elementy systemu Ilość sztuk Rejestrator z dyskiem 500 GB 1 Monitor 1 Kamera czarno biała w obudowie zewnętrznej 4 Kamera kolorowa dzień/noc w obudowie zewnętrznej 2 Kamera kopułowa kolorowa 1 UPS 1 2.2.02 Monitoring wewnętrzny analogowy - na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera wewnętrzna kopułowa 16 Monitor 1 Rejestrator z dyskiem 2 TB 1 UPS 1 2.3 Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. System na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 15 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 2.4 Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław. Dwa oddzielne systemy monitoringu od różnych wykonawców 2.4.01 Monitoring zewnętrzny analogowy - brak gwarancji. Zakres działań: przegląd i naprawa Elementy systemu Ilość sztuk Rejestrator z dyskiem 500 GB 1 Monitor 1 Kamera czarno biała w obudowie zewnętrznej 4 UPS 1 2.4.02 Monitoring wewnętrzny - na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 16 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 2.5 Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. System na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 12 Kamera zewnętrzna 2 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 2.6 Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. System na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 12 Kamera zewnętrzna 2 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 2.7 Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław. System monitoringu wewnętrznego - na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 10 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 2.8 Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. System na gwarancji. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 15 Kamera zewnętrzna 2 Rejestrator z dyskiem 2TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 2.9 Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 13 Kamera zewnętrzna 8 Rejestrator z dyskami 2 x 3TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 2.10 Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław. Jeden system zintegrowany (zewnętrzny + wewnętrzny) od jednego wykonawcy zbudowany w oparciu o technologie CCTV-IP. Zakres działań: przegląd Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 34 Kamera zewnętrzna 12 Rejestrator z dyskami 4 x 3TB 1 Switch do podłączenia urządzeń w jedną sieć logiczną 1 UPS 1 Monitor 1 2.11 Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. Jeden zintegrowany system analogowy od jednego wykonawcy - brak gwarancji. Zakres działań: przegląd i naprawa Elementy systemu Ilość sztuk Kamera kopułowa 32 Rejestrator 1 UPS 1 Monitor 1 3 Ilości przeglądów i napraw w zależności od lokalizacji systemu CCTV 3.2 Zestawienie ilości przeglądów oraz napraw w zależności od obiektu (żłobka) Obiekt Ilość zaplanowanych przeglądów w 2015r. Opcja naprawy Żłobek nr 2 Jeden dla systemu wewnętrznego Tylko dla systemu zewnętrznego Żłobek nr 4 Jeden dla całego systemu Nie Żłobek nr 6 Jeden dla systemu wewnętrznego Tylko dla systemu zewnętrznego Żłobek nr 7 Jeden dla całego systemu Nie Żłobek nr 8 Jeden dla całego systemu Nie Żłobek nr 9 Jeden dla systemu wewnętrznego Nie Żłobek nr 11 Jeden dla całego systemu Nie Żłobek nr 13 Trzy dla całego systemu Nie Żłobek nr 14 Trzy dla całego systemu Nie Żłobek nr 15 Jeden dla całego systemu Dla systemu zewnętrznego i wewnętrznego 3.3 Zestawienie proponowanych dat przeglądów w zależności od obiektu Obiekt Przegląd I Przegląd II Przegląd III Żłobek nr 2 Czerwiec - - Żłobek nr 4 Czerwiec - - Żłobek nr 6 Sierpień - - Żłobek nr 7 Lipiec - - Żłobek nr 8 Lipiec - - Żłobek nr 9 Sierpień - - Żłobek nr 11 Wrzesień - - Żłobek nr 13 Maj Lipiec Listopad Żłobek nr 14 Maj Sierpień Listopad Żłobek nr 15 Wrzesień - - 3.4 Podsumowanie: 3.4.01 Całkowita ilość zaplanowanych przeglądów systemów CCTV wynosi 14. 3.4.02 Ilość systemów CCTV z opcją naprawy wynosi 3. Pozostałe systemy CCTV są na gwarancji. 4 Wykaz czynności związanych z przeglądem 4.2 Rejestrator 4.2.01 Sprawdzenie jakości rejestrowanego obrazu ze wszystkich kamer 4.2.02 Sprawdzenie instalacji kablowej (zasilającej, transmisyjnej) 4.2.03 Sprawdzenie systemu odtwarzania zarejestrowanych na dysku obrazów 4.2.04 Sprawdzanie stopnia zakurzenia wentylatorów 4.3 Kamery 4.3.01 Sprawdzenie czy działają kamery 4.3.02 Sprawdzenie zamocowania kamer 4.3.03 Sprawdzenie i ewentualna korekta ustawień kamer względem obserwowanego terenu (kąt i ostrość) 4.3.04 Sprawdzenie kamer pod względem czystości (kurz, pajęczyny, itp.), uszkodzeń (np. spowodowanych czynnikami zewnętrznymi jak warunki atmosferyczne, wilgoć) 4.3.05 Sprawdzenie okablowania zasilającego i transmisyjnego w tym złączek/wtyczek/gniazd 4.3.06 Sporządzenie protokołu przeglądu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

) Wypełniony i podpisany Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ c) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. e) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. f) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia (uczestnictwo polegające na podwykonawstwie lub uczestnictwo o innym charakterze, sposobie i zasadach). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. g) Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. h). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: h).1W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 23 ustawy PZP: należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, h).2składają wspólnie oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; h).3 każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i dokumenty wymienione w pkt 2). h).4 każdy z Wykonawców składa oddzielnie listę albo informację o której w pkt 4)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji pilnego zlecenia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie w trakcie trwania umowy obiektu do zarządzania innemu podmiotowi gminnemu, w takim przypadku wynagrodzenie zostanie pomniejszone o ilość przekazanych obiektów. 2) gdy w trakcie trwania umowy zmianie ulegać będzie zasób obiektów Zamawiającego, zatem zmiana ta może dotyczyć wskazania innych adresów w miejsce wskazanych przy zawarciu umowy (zmiana lokalizacji nie powoduje dodatkowego wynagrodzenia). 3) zmiana przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia 4) siły wyższej (zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5) w razie niewyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na zakup części zamiennych strony dopuszczają możliwość zwiększenia ilości roboczogodzin przy zachowaniu ceny za jedną roboczogodzinę. 6) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.