eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Budowa kotłowni olejowej dla potrzeb PSG w m. Wetlina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-15

Przemyśl: Budowa kotłowni olejowej dla potrzeb PSG w m. Wetlina
Numer ogłoszenia: 86917 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kotłowni olejowej dla potrzeb PSG w m. Wetlina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kotłowni olejowej oraz wymianie instalacji c.o. z przebudową pomieszczenia magazynu opału na magazyn oleju dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina w ramach zadania pn.: Budowa kotłowni olejowej dla potrzeb PSG w m. Wetlina. Ogólny zakres prac obejmuje: a. demontaż starych kotłów wraz z instalacją c.o. i elektryczną; b. przebudowę istniejącego pomieszczenia kotłowni węglowej wraz z instalacjami w oparciu o projekt budowlany i budowlano-wykonawczy; c. technologię kotłowni o mocy cieplnej 86 kW (na olej opałowy) wraz z zaprojektowaną armaturą i osprzętem, w tym układem pomiarowym energii cieplnej, z montażem układu uzupełniania wody ze stacji uzdatniania wody, rozruch kotłowni zakończony protokołem; d. przebudowę pomieszczenia składu opału na magazyn oleju opałowego wraz ze zmianą konstrukcyjną dachu oraz wykonaniem otworu okiennego; e. wykonanie instalacji wentylacyjnej w pomieszczeniach adoptowanych na kotłownię i magazyn oleju; f. wykonanie instalacji olejowej i zabezpieczenia ppoż. z klapą ppoż. o min. EIS120; g. wykonanie instalacji odprowadzenia spalin ze stali kwasoodpornej 1.4404; h. wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania z możliwością regulacji wraz z dokonaniem nastaw na głowicach termostatycznych z sprawdzeniem ich skuteczności; i. wykonanie przepustów w miejscach przejść rur przez ściany; j. wykonanie nowej instalacji elektrycznej, AKPiA i sterowania w pomieszczeniach kotłowni i magazynie oleju opałowego; k. usunięcie i unieszkodliwienie odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; l. wymianę stolarki drzwiowej na ognioodporną; m. wykonanie pomiarów powykonawczych; n. wykonanie dokumentacji odbiorowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 200,00 zł, słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30.06.2015 r. do godz. 11.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wskazanym terminie (lub przed terminem) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, Narodowy Bank Polski Oddział Rzeszów: 60 1010 1528 0024 2413 9120 1000 Wadium wnoszone w formie jak lit. b - e należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Jawnej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu do dnia 30.06.2015 r. do godz. 1100. Z treści gwarancji winno wynikać zobowiązanie Gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium niezwłocznie i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane, obejmujące w swym zakresie wykonanie robót przy budowie lub rozbudowie kotłowni olejowej o mocy min. 95 kW wraz z automatyką, instalacją olejową i magazynem oleju o kubaturze min. 75 m3. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie Wykazu robót wg formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował samochodem dostawczym o ładowności min. 5 ton oraz wiertnicą diamentową. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował: 1. minimum 10 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia; 2. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń branży budowlanej o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 3. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży instalacyjnej o specjalności sieci i instalacje elektryczne, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 4. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży instalacyjnej bez ograniczeń o specjalności sieci i instalacje sanitarne, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Osoby wskazane w pkt. 2-4 mają posiadać aktualne zaświadczenie, że są członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu wykazania spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W celu wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, iż umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy, oraz że została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust.1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takich zmian: 2.1. Za dopuszczalne uznaje się zmianę zakresu rzeczowego umowy w przypadku: a. poprawy parametrów technicznych urządzeń i materiałów zastosowanych przy realizacji zamówienia w przypadku, gdy spowoduje to obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy pod warunkiem iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz nie będzie skutkowała koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, b. wystąpienia prac zamiennych, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 3 i pkt 4b ustawy Prawo Budowlane. 2.2. Za dopuszczalne uznaje się zmianę osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót ze strony Wykonawcy, o której mowa w § 5 ust. 2 umowy, pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień jak wymagane przez Zamawiającego na etapie postępowania. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego z wyprzedzeniem 3 dni o zamiarze wprowadzenia takiej zmiany i przekazać Zamawiającemu wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami, że wskazane osoby są członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 2.3. (*) Za dopuszczalną uznaje się zmianę lub rezygnację z podwykonawców, pod warunkiem: - jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy (dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustaw P.z.p.) , to w przypadku: ich zmiany - niezbędne jest wykazanie Zamawiającemu przez nowego podwykonawcę spełniania warunku w zakresie nie mniejszym niż wykazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, rezygnacji - Wykonawca, obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2.4. za dopuszczalną uznaje się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy /wartości umowy/ w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. UWAGA (*): Treść pkt. 2.3. zostanie wprowadzona do umowy w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37 - 700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37 - 700 Przemyśl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W miejscu planowanych robót budowlanych Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną obiektu, w którym mają być prowadzone prace, z udziałem zainteresowanych Wykonawców. Wizja lokalna odbędzie się na pisemny wniosek zainteresowanych Wykonawców. Koszt SIWZ w wersji drukowanej wynosi 400,00 zł + koszt przesyłki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.