Wadowice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Jaroszowicach
Numer ogłoszenia: 86912 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Jaroszowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Jaroszowicach zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane a) część 1 - branża konstrukcyjno-budowlana, b) część 2 - branża sanitarna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, c) część 3 - branża elektryczna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) cześć 4 - branża drogowa.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał/wykonuje w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert - usługi nadzoru, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności: a) dla części 1 - co najmniej jedną usługę nadzoru dla robót konstrukcyjno - budowlanych o wartości minimum 20 000 zł brutto, b) dla części 2 - co najmniej jedną usługę nadzoru dla robót sanitarnych o wartości minimum 12 000 zł brutto, c) dla części 3 - co najmniej jedną usługę nadzoru dla robót elektrycznych o wartości minimum 2 000 zł brutto, d) dla części 4 - co najmniej jedną usługę nadzoru dla robót drogowych o wartości minimum 4 000 zł brutto. Za głównie usługi zamawiający uzna usługi wymienione w powyższym punkcie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do zadań jakie zostaną tym osobom powierzone. W szczególności wykonawca będzie dysponował osobami na wymienione w poniższej tabeli stanowiska. Wykonawca przedstawi kandydatów na każde wymienione stanowisko: l Stanowisko Kwalifikacje (uprawnienia) Część 1 Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno- budowlanych Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej Część 2 Inspektor nadzoru robót sanitarnych Uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych Część 3 Inspektor nadzoru robót elektrycznych Uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Część 4 Inspektor nadzoru robót drogowych Uprawnienia drogowe
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, pisemne zobowiązanie innych podmiotów (np. umowa przedwstępna, umowa finalna, umowa warunkowa) do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Częstość pobytu na budowie - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: Wskazanie innego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, Rezygnacji z podwykonawców lub dalszych podwykonawców, Wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, Wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo nie wskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa Osób posiadających wymagane uprawnienia; Zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT, obecnie obowiązująca stawka podstawowa VAT wynosi 23 % Zmiany kwoty wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 pkt 1 OWU.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. nr 52 II p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice pok. nr 7- BOM.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: osoby do kontaktów- Marek Opyrchał.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: branża konstrukcyjno-budowlana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: branża konstrukcyjno-budowlana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Częstość pobytu na budowie - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - branża sanitarna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - branża sanitarna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Częstość pobytu na budowie - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - branża elektryczna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: branża elektryczna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Częstość pobytu na budowie - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: branża drogowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: branża drogowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Częstość pobytu na budowie - 5
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na "Budowie hali sportowej przy ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej"
- Koszenie poboczy dróg na terenie Gminy Wadowice w 2024 r.
- Projekt techniczny oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad realizacją robót budowlanych polegających na: "Modernizacji instalacji oddymiania (...)
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa tężni solankowej w Iławie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Łopuszka Wielka, gm. Kańczuga"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.