eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wynajem samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Rybnik: Wynajem samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Numer ogłoszenia: 86906 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65756 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wynajem samochodu o masie całkowitej do 3,5 włącznie tony wraz z kierowcą do przewozu brygad roboczych i materiałów na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Transport będzie prowadzony głównie po drogach miejskich i osiedlowych. Usługą będą objęte dwie administracje i Dział Gospodarczy. Samochód powinien być estetyczny i w dobrym stanie technicznym. Na potrzeby ADM I, ADM II i Działu Gospodarczego Zamawiający przewiduje 1 samochód wraz z kierowcą: samochód osobowo -towarowy samowyładowczy o ładowności min. 1 tony ze skrzynią załadunkową o dł. min. 3 m, z 3-stronnym wywrotem, z możliwością otwierania burt skrzyni ładunkowej i podwyższenia burt oraz z możliwością zabezpieczenia przewożonych rzeczy (np. siatka, plandeka), przewożący min. 2 pracowników ZGM. Dysponentem ww. samochodu będzie Kierownik Działu Gospodarczego. Kierownicy administracji zgłaszają dysponentowi zapotrzebowanie na ww. samochód. Wykonawca rozpoczyna i kończy pracę w miejscu siedziby ADM I lub ADM II lub Działu Gospodarczego lub w innym miejscu uzgodnionym wcześniej z osobą odpowiedzialną za wykonanie zadania ze strony Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że ilość pracy ww. samochodu w ciągu roku wyniesie około 2200 mg, a dzienna norma czasu pracy dla ww. samochodu wynosić będzie nie mniej niż 5 motogodzin wg potrzeb, po uzgodnieniu z tygodniowym wyprzedzeniem z dysponentem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości motogodzin w zależności od jego potrzeb. Zaleca się, aby pojazdy wykorzystywane do świadczenia usług wyposażone były w silniki spełniające wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin. W przypadku awarii samochodu Wykonawca na okres naprawy podstawi inny samochód zastępczy spełniający wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ dla zastępowanego samochodu. W przypadku awarii samochodu spełniającego wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin, Wykonawca ma obowiązek zapewnić, na czas jego naprawy, samochód zastępczy spełniający także wymagania w zakresie przedmiotowej normy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dobrowolski Łukasz Firma Handlowo Usługowa Dobrowolski, Poprzeczna 96, 44-290 Jejkowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59510,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66264,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.