To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-16
Rybnik: Wynajem samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
Numer ogłoszenia: 86906 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65756 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem samochodu o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wynajem samochodu o masie całkowitej do 3,5 włącznie tony wraz z kierowcą do przewozu brygad roboczych i materiałów na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Transport będzie prowadzony głównie po drogach miejskich i osiedlowych. Usługą będą objęte dwie administracje i Dział Gospodarczy. Samochód powinien być estetyczny i w dobrym stanie technicznym. Na potrzeby ADM I, ADM II i Działu Gospodarczego Zamawiający przewiduje 1 samochód wraz z kierowcą: samochód osobowo -towarowy samowyładowczy o ładowności min. 1 tony ze skrzynią załadunkową o dł. min. 3 m, z 3-stronnym wywrotem, z możliwością otwierania burt skrzyni ładunkowej i podwyższenia burt oraz z możliwością zabezpieczenia przewożonych rzeczy (np. siatka, plandeka), przewożący min. 2 pracowników ZGM. Dysponentem ww. samochodu będzie Kierownik Działu Gospodarczego. Kierownicy administracji zgłaszają dysponentowi zapotrzebowanie na ww. samochód. Wykonawca rozpoczyna i kończy pracę w miejscu siedziby ADM I lub ADM II lub Działu Gospodarczego lub w innym miejscu uzgodnionym wcześniej z osobą odpowiedzialną za wykonanie zadania ze strony Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że ilość pracy ww. samochodu w ciągu roku wyniesie około 2200 mg, a dzienna norma czasu pracy dla ww. samochodu wynosić będzie nie mniej niż 5 motogodzin wg potrzeb, po uzgodnieniu z tygodniowym wyprzedzeniem z dysponentem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości motogodzin w zależności od jego potrzeb. Zaleca się, aby pojazdy wykorzystywane do świadczenia usług wyposażone były w silniki spełniające wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin. W przypadku awarii samochodu Wykonawca na okres naprawy podstawi inny samochód zastępczy spełniający wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ dla zastępowanego samochodu. W przypadku awarii samochodu spełniającego wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin, Wykonawca ma obowiązek zapewnić, na czas jego naprawy, samochód zastępczy spełniający także wymagania w zakresie przedmiotowej normy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dobrowolski Łukasz Firma Handlowo Usługowa Dobrowolski, Poprzeczna 96, 44-290 Jejkowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59510,00
Oferta z najniższą ceną: 59510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66264,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Świadczenie usług ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Stopniu Zabezpieczenia Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Organizacja Pikniku Rodzinnego PAŻP.
- Transport uczestników wydarzenia "Otwarcie Ośrodka Badań Lotniczych i Kosmicznych na lotnisku w Przasnyszu" w dniu 28 maja 2024 r. na trasie Warszawa- Przasnysz - Warszawa dla Wydziału MEiL PW
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.