eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Obsługa bankowa Zakładu Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Wieluniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Wieluń: Obsługa bankowa Zakładu Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 86904 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniu , Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 843-78-88, 886 02 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-zopow.um.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa Zakładu Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Wieluniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa obejmująca prowadzenie 54 rachunków bankowych i rozliczeń przeprowadzanych za ich pośrednictwem dla Zakładu Obsługi Placówek Oświatowo- Wychowawczych w Wieluniu, o następujących wymaganiach: 1 Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych identyfikowanych numerem i nazwą, 2 Prowadzenie usługi bankowości internetowej (home banking), prowadzenie rozliczeń w systemie ELIXIR, zastosowanie elektronicznego systemu obsługi rachunków z siedziby Zakładu Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Wieluniu, 3 Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat, 4 Posiadanie przez Wykonawcę oddziału (filii) na terenie Wielunia umożliwiającego korzystanie przez jednostki organizacyjne Zamawiającego z punktu kasowego (obsługi klienta), znajdującego się na terenie Wielunia, w którym będzie możliwość w dni robocze pobrać gotówkę, dokonać wpłaty pieniężnej, złożyć przelew, odebrać wyciąg bankowy bądź inne dokumenty, 5 Sporządzanie wyciągów bankowych z każdego rachunku bankowego na każdy dzień roboczy, po każdej zmianie salda, 6 Zapewnienie przez Bank możliwości korzystania przez Zamawiającego z punktu kasowego (obsługi klienta), znajdującego się na terenie miasta Wieluń, w którym będzie możliwość w dni robocze wypłacania stypendiów lub podobnych wypłat na podstawie list wypłat przekazanych bankowi przez Zamawiającego w systemie bezczekowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy : 1. spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. oświadczenie - załącznik nr 2, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie, 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 4. wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji specyfikacji (treść oferty musi odpowiadać treści wzoru formularza ofertowego - załącznika nr 1 do SIWZ, wszystkie wykropkowane pola mają być wypełnione), Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - wysokość oprocentowania środków na rachunku bieżącym - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-zopow.um.wielun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Wieluniu, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, pokój 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Wieluniu, 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, pokój 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.