eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W TECHNOLOGII GRYSAMI NA SUCHO I MASĄ NA GORĄCO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Brzeg: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W TECHNOLOGII GRYSAMI NA SUCHO I MASĄ NA GORĄCO
Numer ogłoszenia: 86896 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65276 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W TECHNOLOGII GRYSAMI NA SUCHO I MASĄ NA GORĄCO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie Powiatu Brzeskiego w technologii grysami na sucho: w orientacyjnej ilości 640,00 ton przy średniej grubości 2 cm i masą na gorąco w orientacyjnej w ilości 350,00 ton przy średniej grubości 4 cm. Grysami na sucho przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszywa Remont obejmuje wypełnienie ubytków w jezdni z zastosowaniem emulsji asfaltowych kationowych szybkorozpadowych niemodyfikowanych K1-65 i K1-70 i grysów bazaltowych zgodnie wymaganiami Specyfikacji Technicznych . Podstawowe wymagania dotyczące wykonania zamówienia: 1)gruntowe oczyszczenie uszkodzenia z kurzu, luźnej ziemi i błota, 2)natrysk emulsji 3)uzupełnienie ubytku : - wypełnienie mieszanką z ziarnem nośnym gr.5-8mm lub 8-11 mm do ok.20 mm poniżej ostatecznej płaszczyzny wraz z zagęszczeniem przy użyciu sprężonego powietrza, - wypełnienie warstwy ścieralnej mieszanka z ziarnem gr.2/5 mm, - posypanie warstwy ścieralnej czystym grysem. Nie dopuszcza się wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +10 o C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +5o C Masą na gorąco polegający na wbudowaniu na gorąco warstwy mieszanki mineralno- bitumicznej/betonu asfaltowego w-wy wiążącej i ścieralnej wytworzonej w Wytwórni Mas Bitumicznych po uprzednim obcięciu krawędzi mechanicznie, oczyszczeniu z resztek i pyłów, posmarowaniu oczyszczonej powierzchni emulsją kationową i zamknięciem spoin. Wykonanie robót zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi, który stanowi załącznik do siwz. Prace remontowe należy prowadzić tylko w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ilość robót może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu robót. Wykaz dróg przewidzianych do remontu zawiera załącznik nr 12 do siwz ,który także może ulec zmianie. Rozliczenie nastąpi za ilość rzeczywiście wykonanych robót wg cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym. Zakres robót będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do potrzeb remontowych w terenie. Zamawiający będzie zlecał pisemnie Wykonawcy robót zakres robót do wykonania w danym miesiącu rozliczeniowym . Odbiór robót będzie następował po upływie każdego m-ca kalendarzowego. Zamawiający w terminie do 7dni od daty uzyskania informacji o gotowości Wykonawcy do odbioru, wyznacza termin odbioru przedmiotu umowy zawiadamiając o tym Wykonawcę. Wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót tj.: - stosownego oznakowania sprzętu wykonującego remont, - wyposażenia swoich pracowników kamizelki ostrzegawcze. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich - powstałe w związku z prowadzonymi pracami. Wszystkie stosowane do remontu materiały powinny posiadać deklaracje lub certyfikat zgodności z Polska Normą (dla materiałów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy - deklarację lub certyfikat zgodności z Aprobatą Techniczną . W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1)opracowania uproszczonego projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz.1729 z późn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 2)wykonania robót zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach i rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 12 m-cy - maksymalny deklarowany okres gwarancji jakości wynosi 24 m-ce.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe TOMBUD, ul.Słowackiego 1/40, 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 711120,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 406269,00

  • Oferta z najniższą ceną: 406269,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450672,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.