eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Przebudowa dróg gminnych oraz parkingu na terenie gminy Janów Lubelski z podziałem na następujące zadaniaZadanie nr 1Przebudowa drogi gminnej nr 108946L ul. Partyzantów w Janowie Lubelskim 0+000 do 0+100 wraz z przebudową kolidującej infrastruktury technicznej (istniejącej sieci gazowej) Zadanie nr 2Przebudowa drogi gminnej nr 108977 ul. Targowej w Janowie Lubelskim wraz z chodnikiem od km 0+000 do 0+420

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Janów Lubelski: Przebudowa dróg gminnych oraz parkingu na terenie gminy Janów Lubelski z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 108946L ul. Partyzantów w Janowie Lubelskim 0+000 do 0+100 wraz z przebudową kolidującej infrastruktury technicznej (istniejącej sieci gazowej) Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 108977 ul. Targowej w Janowie Lubelskim wraz z chodnikiem od km 0+000 do 0+420
Numer ogłoszenia: 86894 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janów Lubelski , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724310, faks 015 8724670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych oraz parkingu na terenie gminy Janów Lubelski z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 108946L ul. Partyzantów w Janowie Lubelskim 0+000 do 0+100 wraz z przebudową kolidującej infrastruktury technicznej (istniejącej sieci gazowej) Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 108977 ul. Targowej w Janowie Lubelskim wraz z chodnikiem od km 0+000 do 0+420.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych oraz kolidującej infrastruktury technicznej (istniejącej sieci gazowej) na terenie gminy Janów Lubelski z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 108946L ul. Partyzantów w Janowie Lubelskim 0+000 do 0+100 wraz z przebudową kolidującej infrastruktury technicznej (istniejącej sieci gazowej) Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 108977 ul. Targowej w Janowie Lubelskim wraz z chodnikiem od km 0+000 do 0+420 2. Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 108946L ul. Partyzantów w Janowie Lubelskim 0+000 do 0+100 wraz z przebudową kolidującej infrastruktury technicznej (istniejącej sieci gazowej) W ramach przebudowy należy wykonać: - przebudowę zjazdów do posesji, - wykonanie remontu warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - przebudowę kolidującej infrastruktury technicznej, - badania 2 próbek masy asfaltowej pobranych z wykonanej nawierzchni przez Laboratorium wybrane przez Zamawiającego. Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 108977 ul. Targowej w Janowie Lubelskim wraz z chodnikiem od km 0+000 do 0+420 W ramach przebudowy należy wykonać: - przebudowę zjazdów do posesji, - wykonanie remontu warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - wykonanie chodnika z kostki brukowej, - badania 2 próbek masy asfaltowej pobranych z wykonanej nawierzchni przez Laboratorium wybrane przez Zamawiającego, - przebudowa poboczy utwardzonych, - wycinkę drzew i rozbiórkę elementów dróg, - remont elementów odwodnienia - przepustu, - wykonanie elementów bezpieczeństwa i organizacji ruchu. W przypadku, gdy w dokumentach przetargowych opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny albo równoważne opisywanym. Towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne w stosunku do towarów/materiałów/ urządzeń/rozwiązań opisanych w dokumentach przetargowych za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 Prawa zamówień publicznych to towary/materiały/urządzenia/ rozwiązania o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w tych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. UWAGA: - Dla zadania nr 1 obowiązuje załączona dokumentacja z wyłączeniem lewostronnego chodnika - Zobowiązuje się wykonawcę do podpisania umowy/porozumienia w imieniu Inwestora z Zakładem w Sandomierzu na przebudowę sieci i przyłączy gazowych - Dla zadania nr 2 obowiązuje załączona dokumentacja na zakres przedmiotowego zamówienia od granicy pasa drogowego z ul. Lubelską od km 0+000 do 0+420, zawartego (opisanego) w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia zawiera: 1) dokumentacja projektowa, przedmiar robót jako dokument o znaczeniu pomocniczym, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące integralną część SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w kwocie nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie dróg, chodników lub placów o wartości minimum 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w ramach jednego zadania (zamówienia, kontraktu, umowy). Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Przez wyżej wskazane uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), lub inne odpowiadające tym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.), przez co należy rozumieć: a) decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych i aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; albo b) prawo do świadczenia usług trans granicznych i tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w ofercie w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia uczestniczyły w jego realizacji. Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa na wniosek wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami po zaakceptowaniu przez zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie dróg, chodników lub placów o wartości minimum 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w ramach jednego zadania (zamówienia, kontraktu, umowy).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie ewentualne zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy, dokonana z naruszeniem art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jest niedopuszczalna. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w poniższych sytuacjach: - zmiany materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, o ile zmiana ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy; - zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, jeśli zmiany te wpływają na zakres lub przedmiot umowy w sprawie zamówienia publicznego; - zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych; - zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT; - zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na warunki pogodowe/ konieczność usunięcia udokumentowanych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; w takiej sytuacji termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, zgodny z poprawioną/zmienioną dokumentacją,/ konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych; - zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, takiej jak np. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, epidemie, trzęsienie ziemi, strajki itp.; - zmiany osób reprezentujących zamawiającego/wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych, lub wynikłych z przyczyn losowych; - zmiany podwykonawcy po uzyskaniu zgody (akceptacji) zamawiającego. 4. Okoliczności stanowiące podstawę zmiany umowy winny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez Stronę występującą z propozycją zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, pokój Nr 23 (sekretariat - I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.