eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Budowa podziemnego infrastrukturalnego uzbrojenia terenu zabudowy mieszkaniowej obrębu Okopa - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Bartoszyce: Budowa podziemnego infrastrukturalnego uzbrojenia terenu zabudowy mieszkaniowej obrębu Okopa - etap III
Numer ogłoszenia: 86880 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 762 77 00, faks 089 762 77 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa podziemnego infrastrukturalnego uzbrojenia terenu zabudowy mieszkaniowej obrębu Okopa - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Budowa podziemnego infrastrukturalnego uzbrojenia terenu zabudowy mieszkaniowej obrębu Okopa - etap III obejmującego wykonanie sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Całe zadanie zostało podzielone na etapy - etap III obejmuje wykonanie: 1) sieci wodociągowej z rur PCV o śr. 110 mm - dł. 393,00 m, sieci wodociągowej z rur PCV o śr. 160 mm - dł. 109,00 m, hydrantów podziemnych o śr. 80 mm - szt. 6, 2) sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur PCV o śr. 200 mm - dł. 617,00 m, studni betonowych o śr. 1200 mm - szt. 20 oznaczonych symbolami: S31, S30, S29, S24, S25, S26, S27, S28, S39, S40, S41, S44, S45, S42, S43, S34, S33, S32, S50, S51. Komory rozprężnej - szt. 1 oznaczonej symbolem KR1, 3) sieci kanalizacji deszczowej z rur PCV o dł. 817,00 m określonej przez studzienki betonowe o śr. 1200 mm, D: 27, 26, 26, 24, 18, 30, 29, 28, 5, 4, 3, 47, 40, 2, 1, 6, 7, 8, 9, 10, 44, 43, 33..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 106.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 19 900,00 PLN słownie: dziewiętnaście tysięcy dziewięćset 00/100 złotych. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - przelewem na konto 43116022020000000061909989 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) - złożone w kasie zamawiającego 3. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4.Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5.Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym. 6.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: a.posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiednimi do przedmiotu zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wymagania dotyczące warunków umowy: a.Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego -z wyłączeniem urządzeń, dla których gwarancji udziela producent zgodnie z wystawioną kartą gwarancyjną -. Wykonawca może udzielić dłuższego okresu gwarancyjnego i będzie on zapisany w umowie. b.Wymagany okres realizacji inwestycji wynosi 106 dni. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4)Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa wyżej zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w -Rozdziale 9-, na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia- wymaganego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz OFERTA, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 4)dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 2 posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 5)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8)informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy pozwalające na realizację inwestycji o wartości podawanej przez wykonawcę w OFERCIE, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości co najmniej ceny oferty, 10)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 11)harmonogram rzeczowo - finansowy, 12)dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Zaleca się aby wymagane dokumenty złożyć w kolejności wyszczególnionej w rozdziale 9..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11 - 200 Bartoszyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11 - 200 Bartoszyce Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.