eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Bieżące utrzymanie w sprawności technicznoeksploatacyjnej przejść podziemnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-23

Ogłoszenie nr 86870 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.

Dąbrowa Górnicza: Bieżące utrzymanie w sprawności technicznoeksploatacyjnej przejść podziemnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48112 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna 21, 41300 Dąbrowa Górnicza, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 956 700, faks 32 2625032, 2956700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie w sprawności technicznoeksploatacyjnej przejść podziemnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.WKD.271.4.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie infrastruktury technicznej następujących przejść podziemnych: 1. przejście podziemne Centrum (ul. Sobieskiego-Kościuszki-Królowej Jadwigi) 2. przejście podziemne Merkury (ul. Królowej Jadwigi - Aleja Róż) 3. przejście podziemne Reden (ul. Królowej Jadwigi - Wojska Polskiego) 4. przejście podziemne Manhatan (ul. Piłsudskiego - Morcinka) 5. przejście podziemne Damel (ul. Piłsudskiego - Graniczna) 6. przejście podziemne Staszic (DK94) 7. przejście podziemne Park B (Aleja Róż) 8. kładka dla pieszych nad drogą wojewódzką DW 910 (ul. Sobieskiego) 9. kładka dla pieszych przy CH Pogoria ( ul. 3 go Maja - Sobieskiego). 3.Zakres zamówienia. Na szczegółowy zakres przedmiotu składają się: 3.1. Czynności utrzymania eksploatacyjnego obejmujące; a. bieżącą konserwację i utrzymanie oświetlenia, instalacji wewnętrznej elektrycznej wraz z szafkami bezpiecznikowymi, konserwacją dodatkowych osłon punktów świetlnych oraz utrzymanie pomieszczeń technicznych w rozdzielniach elektrycznych - całodobowo; b. bieżącą konserwację i utrzymanie w sprawności wszelkich urządzeń wodnokanalizacyjnych wraz z odpowiednimi pomieszczeniami technicznymi (przepompownia - dot. przejścia "Damel") - całodobowo; c. zgłaszanie pisemnie lub drogą elektroniczną lub faksem, Zamawiającemu uszkodzeń mechanicznych i innych powstałych w trakcie eksploatacji niezwłocznie od chwili stwierdzenia uszkodzenia; d. w przypadku zaistnienia awarii elementów konstrukcji przejścia, tunelu, sieci instalacyjnych - podjęcie natychmiastowych działań zmierzających do zabezpieczenia i oznakowania w miarę potrzeb miejsca awarii, wezwania w razie konieczności odpowiednich służb miejskich (straż pożarna, pogotowie energetyczne, pogotowie wodno - kanalizacyjne) oraz powiadomienie Zamawiającego o fakcie wystąpienia awarii. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii - do 3 godzin od chwili jej wystąpienia. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania miejsca awarii do chwili jej usunięcia oraz zgłoszenia służbom porządkowym faktu jej wystąpienia i przewidywanego terminu usunięcia awarii. 3.2. Prace remontowo - naprawcze realizowane na pisemne zlecenie Zamawiającego obejmujące: 3.2.1. w zakresie instalacji elektrycznej po dewastacji : a. wymianę uszkodzonych opraw oświetlenia przejść podziemnych, b. zabezpieczenia uszkodzonej instalacji przed dalszą dewastacją do czasu wykonania napraw, c. likwidację nieczynnych bądź uszkodzonych kabli zasilających, d. wymianę uszkodzonych rozdzielni elektrycznych, e. likwidację rozdzielni elektrycznych, f. zabezpieczenia i odcięcia zasilania głównego całego oświetlenia, g. pomiarów kontrolnych instalacji po wykonanych naprawach. h. wymianę zniszczonych osłon ochronnych , i. wymianę skradzionych lub zniszczonych zegarów sterujących pracą oświetlenia, j. naprawę zdewastowanego złącza/szafki rozdzielczej, k. naprawę zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej (orurowania, przewodów, puszek itp.). Uwaga: 1. Zgodnie z pkt. 24.3. "termin naprawy urządzeń oświetleniowych spowodowanych dewastacją określonych jw. będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w pkt. 4 Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ), przy czym zadeklarowany termin nie może być krótszy niż 3 dni kalendarzowe i nie dłuższy niż 10 dni kalendarzowych od daty pisemnego zlecenia naprawy przez Zamawiającego. 2. Brak deklaracji terminu realizacji zamówienia w pkt. 4 Formularza ofertowego bądź jego określenie ponad termin maksymalny skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin krótszy niż minimalny, dla potrzeb porównania i oceny ofert, zostanie przyjęty termin 3 dni kalendarzowych, natomiast zadeklarowany termin zostanie wpisany do umowy. 3.2.2. w zakresie odwodnienia liniowego: a) wymianę uszkodzonych, skorodowanych kratek ściekowych, b) montaż nowych elementów odwodnienia w przypadku braku możliwości naprawy istniejących urządzeń odwodnienia, c) uzupełnianie skradzionych systemowych i nietypowych elementów odwodnienia, d) naprawę kanałów odwodnienia liniowego, rynien spustowych. 3.2.3. w zakresie napraw bieżących spowodowanych odspojeniem elementów konstrukcyjnych, ich kradzieżą lub dewastacją 3.2.4. w zakresie balustrad stalowych: a) uzupełnienie skradzionych elementów balustrad, b) naprawę balustrad po uszkodzeniach przez wandali. 3.2.5. w zakresie pompowni /dot. przejścia "Damel"/ a) naprawę lub wymianę w zakresie uszkodzonej pompy. 3.3. Prace w zakresie konserwacji i obsługi sieci, instalacji i urządzeń obejmujące: a) kontrolę świecenia opraw, b) naprawę bądź wymianę uszkodzonych elementów instalacji, c) wymianę spalonych źródeł światła, d) kontrolę stanu ochrony przeciwporażeniowej, e) kontrolę stanu kabli, przewodów, połączeń i osprzętu, f) kontrolę stanu osłon i zamocowania urządzeń oświetleniowych, g) pomiary rezystancji izolacji przewodów i kabli - jeden raz w ciągu trwania umowy(w terminie wskazanym przez Zamawiającego), oraz po każdym remoncie, h) sprawne usuwanie awarii i ewentualnych zagrożeń, i) utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie estetycznym, j) przestawianie zegarów sterujących oświetleniem. 4.Zamówienie będzie realizowane do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. 5. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 6. Lokalizacja i ilość punktów świetlnych oświetlenia przejść podziemnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza wg stanu na dzień 31.01.2017r., Lp./Lokalizacja/Ilość sztuk. 1./Przejście podziemne Centrum (ul. Sobieskiego -Kościuszki-Królowej Jadwigi)/124 + 24; 2./Przejście podziemne Merkury (ul. Królowej Jadwigi - Aleja Róż),/54; 3./Przejście podziemne Reden (ul. Królowej Jadwigi - Wojska Polskiego),/48; 4./Przejście podziemne Damel (ul. Piłsudskiego - Graniczna),/62; 5./Przejścia podziemne Manhatan (ul. Piłsudskiego - Morcinka),/59; 6./Przejście podziemne Staszic (DK 94),/49; 7./Przejście podziemne Park B ((Aleja Róż),/16.Razem-436 Uwaga: Wykonawca winien pozostawać w gotowości realizacyjnej na każde wezwanie Zamawiającego przez 24 godziny na dobę. 7. Gwarancja jakości i rękojmia za wady 7.1. Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na roboty hydrauliczno -elektryczne (dotyczy pomp) /dot. przejścia "Damel"/. 7.2. Okres rękojmi rozszerzony zostaje na czas udzielonej gwarancji. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 7.3.Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru prac objętych gwarancją. 7.4.Okres gwarancji ulega stosownemu przedłużeniu lub rozpoczyna swój bieg od nowa w przypadkach określonych w art. 581 § 1 i § 2 kodeksu cywilnego. 8. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, ogłoszonego przez NBP, obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych przez cały okres trwania umowy. 9.Rozwiązania równoważne: 9.1.Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 9.2.W związku z powyższym, Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 9.3.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 9.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 9.5.Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 10.1. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia dot. instalacji elektrycznej po dewastacji w zakresie: a. wymiany uszkodzonych opraw oświetlenia przejść podziemnych, b. zabezpieczenia uszkodzonej instalacji przed dalszą dewastacją do czasu wykonania napraw, c. likwidacji nieczynnych bądź uszkodzonych kabli zasilających, d. wymiany uszkodzonych rozdzielni elektrycznych, e. likwidacji rozdzielni elektrycznych, f. zabezpieczenia i odcięcia zasilania głównego całego oświetlenia, g. pomiarów kontrolnych instalacji po wykonanych naprawach. h. wymiany zniszczonych osłon ochronnych , i. wymiany skradzionych lub zniszczonych zegarów sterujących pracą oświetlenia, j. naprawy zdewastowanego złącza/szafki rozdzielczej, k. naprawy zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej (orurowania, przewodów, puszek itp.). były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 10.2. W terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży wykaz pracowników realizujących przedmiot zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 11. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych:Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50232110-4
Dodatkowe kody CPV: 71334000-8, 50800000-3, 50232000-0, 45453000-7, ,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT244881.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MIFAMA OPA CARBO Sp. z o.o., , ul. Żwirki i Wigur 4, 43-190, Mikołów, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 301203,63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 301203,63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389959,20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.