eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Przygotowanie i realizacja spójnej kampanii promocyjnej i public relations projektuZagospodarowanie terenu rozwój infrastruktury okołoturystycznej wokół Piekarskiego Kopca Wyzwolenia w celu podniesienia atrakcyjności turystycznej regionu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Piekary Śląskie: Przygotowanie i realizacja spójnej kampanii promocyjnej i public relations projektu: Zagospodarowanie terenu rozwój infrastruktury okołoturystycznej wokół Piekarskiego Kopca Wyzwolenia w celu podniesienia atrakcyjności turystycznej regionu
Numer ogłoszenia: 867 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264905 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizacja spójnej kampanii promocyjnej i public relations projektu: Zagospodarowanie terenu rozwój infrastruktury okołoturystycznej wokół Piekarskiego Kopca Wyzwolenia w celu podniesienia atrakcyjności turystycznej regionu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja spójnej kampanii promocyjnej i public relations projektu Zagospodarowanie terenu rozwój infrastruktury okołoturystycznej wokół Piekarskiego Kopca Wyzwolenia w celu podniesienia atrakcyjności turystycznej regionu. Zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 207-2013 r. dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji, głównym celem działań informacyjnych i promujących prowadzonych przez Beneficjentów jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat udziału środków Unii Europejskiej w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Wykonawca będzie prowadził działania informacyjne i promujące projekt zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji oraz zgodnie z zakresem działań podanym w SIWZ. Materiały informacyjne i promocyjne, wytworzone przez Beneficjenta, jak i wykonane na jego zlecenie, muszą zawierać obowiązujący zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności podanej) oraz podpis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Kampania promocyjna i public relations projektu Zagospodarowanie terenu i rozwój infrastruktury okołoturystycznej wokół Piekarskiego Kopca Wyzwolenia w celu podniesienia atrakcyjności turystycznej regionu obejmuje: 1. Projekt wizualizacji kampanii: kreację kampanii, haseł, logotypu, layoutów, tj. stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej key visual inwestycji i claimu wykorzystywanego w działaniach komunikacyjnych obejmującej : a) stworzenie hasła/haseł kampanii w wersji popular i w wersji rozbudowanej w języku polskim i angielskim, b) stworzenie logotypu, c) stworzenie key visual, do wykorzystania we wszystkich materiałach stworzonych w ramach projektu. Wykonawca przedstawi co najmniej 3 projekty w terminie do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. Korekty w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania uwag od Zleceniodawcy. Ponadto zgodnie z par. 8 umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do całości projektu wizualizacji powstałych w wyniku realizacji zamówienia. 2. Event publicznie prezentujący projekt i źródła jego finansowania obejmujący zarówno jego prezentację widzom (w tym mieszkańcom), jak i atrakcyjny program artystyczny oraz usługi rozrywkowe dla max. 10.000 uczestników, zgodnie z nastepującymi wytycznymi: a) parametry techniczne sceny zgodne z raiderami wykonawców jednak nie mniejsze niż: - scena zadaszona o wymiarach co najmniej 12x10 metrów, - nagłośnienie o parametrach co najmniej takich jak: zestaw CODA Audio lub równoważny tj. - system liniowy, moc po 25 kW na stronę, - oświetlenie: 40 głów o parametrach co najmniej takich jak CP 1200 - 22 sztuki, MAC 500 (mechaniczny IRIS, rotujący potrójny pryzmat, mechaniczne ściemnianie, regulowane strobo do 20 Hz,14 dichronicznych filtrów koloru, 4 dichroniczne filtry CTC, 9 stałych metalowych gobo, 5 wymienialnych rotacyjnych gobo, ruch w panoramie 440 stopni, ruch wertykalny 306 stopni, mechaniczna, regulacja strumienia światła do 15 stopni, żarówka MSR 575 Watt) - 6 sztuk, MAC 300 - (Tarcza kolorów: 6 + otwarty, ściemnianie: 0 - 100% stroboskop: 0 - 14 Hz, zoom: 0 - 17°, ruch w panoramie 540°( 0.013° krok), ruch wertykalny 265°( 0.007° krok 6 sztuk, MAC 250 krypton (Lampa 250W MSD 250/2, focus 2m do nieskończoności, dimmer mechaniczny, strobo Hz 14Hz, tarcze kolorów 1 - split, tęcza, ilość kolorów na tarczy 12, wymienne kolory, tarcze gobo obrotowe 7 gobo, Gobo Index, tarcze efektowe 3-krotny pryzmat, stacjonarne gobo, dodatkowe soczewki wąskokątne 14°Zakres ruchu Pan / Tilt 540° / 257° - 10 sztuk, pary - 100 sztuk, stroboskopy - 5 sztuk. W/w parametry są parametrami minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego, jakie winien posiadać oferowany sprzęt. Ponadto Wykonawca zapewnia: 1) maszyny do dymu, 2) ochronę, barierki, toalety, wodę pitną, kosze na odpadki, 3) konferansjera, 4) program promocyjno-artystyczny oraz występy gwiazd, 5) program rozrywkowy dla dzieci, 6) garderoby i zaplecze sanitarno-higieniczne. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować event zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów dot. organizowania imprez masowych oraz dopełnić wszelkich obowiązków z nich wynikających (w tym uzyskanie wymaganych pozwoleń i ponoszenie kosztów z tym związanych). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i ponieść koszty związane z dostępem do prądu i jego zużyciem. Uzyskanie zezwoleń na zajęcie terenu oraz ponoszenie kosztów z tym związanych obciążają Wykonawcę. Szczegółowy program imprezy Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej 2 miesiące przed organizacją imprezy. Program musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 3. Kreację, produkcję i rozwój strony internetowej, tj. stworzenie kompleksowego, interaktywnego narzędzia promującego inwestycję i obiekt, w trzech pełnych wersjach językowych (polska, angielska, niemiecka). a) Parametry techniczne strony internetowej: - strona musi być wyposażona w moduł CMS umożliwiający bieżące zarządzanie informacjami, - platformę systemową winien stanowić język PHP i baza (lub bazy) danych MySQL, wykorzystanie technologii client-side przy prezentacji strony, - zaproponowane rozwiązanie winno być oparte o bazę danych, - interfejs użytkowników uprawnionych do umieszczania informacji na stronie musi zapewniać możliwie łatwą zmianę szaty zewnętrznej portalu bez konieczności zmiany struktury danych - narzędzia do tworzenia nowych i edycji istniejących schematów, - strona musi być wyposażona w narzędzia do prowadzenia statystyk, związanych z ruchem na stronie (liczba odwiedzin, ilość tzw. unikalnych użytkowników, skąd pochodzą internauci (kontynent, państwo, miasto itp.), - strona musi spełniać wymagania W3C, WAI, WCAG 1.0 LEVEL DUBLE-A oraz inne powszechnie przyjęte standardy dostępności informacji publicznej dla osób niepełnosprawnych. b) Strona musi zawierać: - interaktywną mapę, - informacje o mieście i obiekcie w ilości nie większej niż 30 stron maszynopisu (1800 znaków na stronie wliczają się do tego również spacje i znaki interpunkcyjne) - ofertę obiektu, - bazę teleadresową, - intro wykorzystujące spot stanowiący 9. punkt przedmiotu zamówienia, - galerię zdjęć (które zapewnia Wykonawca), przedstawiającą walory miasta, - formularz kontaktowy, FAQ, linki, pliki z ofertą do pobrania. c) układ graficzny, kolorystyka i elementy graficzne takie jak butony muszą być zgodne z identyfikacją wizualną projektu. 4. Gadżety reklamowe - koce polarowe z nylonowym uchwytem, oznaczone logotypami, charakteryzujące się wysoką jakością wykonania, o grubości 300 i wymiarach minimalnych: 160 x 125 cm, kolorystyka zgodna z wizualizacją kampanii - 500 sztuk. 5. Gadżety reklamowe - plecaki poliestrowe - wymiary minimalne: 35 x 45 x15 cm, minimum 1 główna przegroda i 1 kieszeń przednia na zamek, logotypy, kolorystyka zgodna z wizualizacją kampanii - 1000 sztuk. 6. Ulotki promujące projekt i źródła dofinansowania -10 000 szt, format: A4 do DL, druk: kolor 4+4. Dostarczenie wydrukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego. Wykonanie projektu ulotki oraz treść wykonana przez Wykonawcę zgodnie z wizualizacją kampanii. Wykonawca przedstawi co najmniej 2 projekty do 2 wzorów ulotek w terminie do 2 miesięcy od podpisania umowy. Wydruk po zaakceptowaniu ostatecznej wersji przez Zamawiającego. Ponadto zgodnie z par. 8 umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do opracowań, utworów i dokumentacji powstałych w wyniku realizacji Zamówienia. Dostarczenie wydrukowanych materiałów w ciągu 7 dni roboczych od zaakceptowania projektu. 7. Tablice informacyjno-pamiątkowe promujące projekt - 3 sztuki. Wymiar: 150 x 200 cm, grubość:15 mm, druk: kolor 4x4. Projekt i wykonanie tablicy wraz z konstrukcją do jej ustawienia w terenie i montażem. Tablice zostaną wykonane po akceptacji projektu przez Zamawiającego. Tablice muszą zostać wykonane i umieszczone we wskazanych przez Zamawiającego miejscach najpóźniej do 8 stycznina 2014 r. 8. Kampania telewizyjna - produkcja i emisja spotu reklamowego w telewizji o zasięgu co najmniej regionalnym, minimalna długość spotu -15 sekund, minimalny czas trwania kampanii: 2 tygodnie. Wykonanie projektu oraz treść dostarczone przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi co najmniej 3 projekty w terminie do czterech tygodni przed emisją. Korekty w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania uwag od Zleceniodawcy. Emisja po zaakceptowaniu ostatecznej wersji przez Zamawiającego. Emisja spotów wg harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego. Informacja e-mailowa dla Zleceniodawcy o terminie emisji z 3-dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca przekaże zamawiającemu najpóźniej do dwóch dni przed pierwszą emisją nagrany spot na płycie DVD w formacie wmv oraz avi. Ponadto zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do SIWZ Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do opracowań, utworów i dokumentacji powstałych w wyniku realizacji zamówienia. 9. Emisja spotu reklamowego na antenie radia o zasięgu co najmniej regionalnym - min. 6 emisji spotu długości 30 sekund z lektorem oraz podkładem muzycznym, okres kampanii: 2 tygodnie. Wykonawca przedstawi 3 propozycje spotu radiowego do akceptacji Zamawiającemu (w terminie dwa tygodnie przed emisją pierwszego spotu). Emisja spotów wg harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego. Emisja w godzinach od 8:00 do 20:00. Wykonawca przekaże Zamawiającemu spot na nośniku CD. Ponadto zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do SIWZ Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do opracowań, utworów i dokumentacji powstałych w wyniku realizacji zamówienia. 10. Reklama w prasie - opracowanie graficzne zgodne z Key Visualem i zakup powierzchni reklamowej w wydaniach tytułów prasowych obejmujących swym zasięgiem miasto Piekary Śląskie - minimum 3 emisje półstronicowe na stronach redakcyjnych, fullkolor. Wykonanie projektu (oprawa graficzna) oraz treść dostarczona przez Wykonawcę. Wykonawca przedstawi co najmniej 3 różne projekty każdego z trzech ogłoszeń. Wykonawca musi przedstawić projekt na 1 miesiąc przed emisją, a Wykonawca Zaakceptuje projekt najpóźniej 2 tygodnie przed emisją. Wydruk po zaakceptowaniu ostatecznej wersji przez Zamawiającego. Ponadto, zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do SIWZ, Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do opracowań, utworów i dokumentacji powstałych w wyniku realizacji zamówienia. Materiały będące wynikiem realizacji umowy podlegają dostarczeniu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z ich przeznaczeniem. B. Celem kampanii promocyjnej jest podniesienie świadomości opinii publicznej na temat efektów i korzyści realizacji inwestycji oraz udziału środków UE w realizowanym projekcie. Środki informacyjne i promocyjne winny być tak dobrane, by zapewnić jak największy odbiór społeczny. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi - 130 909, 50 zł. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet III Turystyka, Działanie / Poddziałanie: 3.2.2 Infrastruktura okołoturystyczna / podmioty publiczne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa PRC sp z o.o., Ul. Szpitalna 3, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130909,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 134900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.