eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Zakup usług ubezpieczeniowych dla Gminy Polkowice i jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Polkowice: Zakup usług ubezpieczeniowych dla Gminy Polkowice i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 86769 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100546 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług ubezpieczeniowych dla Gminy Polkowice i jej jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług ubezpieczeniowych dla Gminy Polkowice i jej jednostek organizacyjnych: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna, Ośrodek Pomocy Społecznej, Polkowickie Centrum Animacji, Przedszkola Miejskie i Żłobek Miejski, Straż Miejska, Ochotnicze Straże Pożarne, Gimnazja i Szkoły Podstawowe, Świetlice Wiejskie, Urząd Gminy Polkowice, Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, Wiejski Ośrodek Kultury w Sobinie Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 1) CZĘŚĆ I - ubezpieczenie mienia: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia w cz. I wchodzą: - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie maszyn od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia), - ubezpieczenie NNW. 2) CZĘŚĆ II - ubezpieczenia komunikacyjne: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia w cz. II wchodzi: - ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC, NNW, ASS 3) CZĘŚĆ III - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego wraz z oprogramowaniem: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia w cz. III wchodzi: - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego wraz z oprogramowaniem w projekcie Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Polkowice projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w załącznikach nr: 2, 2a, 2b do SIWZ - wzory umów. Wykaz podmiotów ubezpieczanych oraz lokalizacji zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający jest obsługiwany przez Brokera Ubezpieczeniowego tj. firmę MENTOR S.A. Oddział Wrocław z siedzibą we Wrocławiu ul. Krzycka 15a/9, która będzie pośredniczyć przy zawieraniu umów ubezpieczeniowych i wystawianiu certyfikatów i polis. Zamawiający zastrzega sobie, aby polisy ubezpieczeniowe zostały wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki, grupy jednostek lub wybranych pozycji mienia wg własnego uznania lub jedna polisa zbiorcza dla wszystkich rodzajów ubezpieczenia + certyfikaty potwierdzające ochronę dla danej jednostki. Umowa ubezpieczenia z wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta przez osoby uprawnione do reprezentowania Zamawiającego, tj. Gminy Polkowice. Poszczególne polisy ubezpieczeniowe z wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu zostaną podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania jednostek organizacyjnych, których dotyczą. Poszczególne polisy zostaną wystawione na podmioty wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ - Rozdział 1, Pkt. 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ubezpieczenia mienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział Zielona Góra Filia Lubin, ul. Piastowska 6, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312406,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 363500,30

  • Oferta z najniższą ceną: 363500,30 / Oferta z najwyższą ceną: 398416,78

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Ubezpieczenia komunikacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział Zielona Góra Filia Lubin, ul. Piastowska 6, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 299428,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 267365,14

  • Oferta z najniższą ceną: 267365,14 / Oferta z najwyższą ceną: 302276,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego wraz z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group Oddział Zielona Góra Filia Lubin, ul. Piastowska 6, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1939,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3059,18

  • Oferta z najniższą ceną: 3059,18 / Oferta z najwyższą ceną: 7736,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.