eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przebudowa drogi powiatowej nr 1859N dr. woj. nr 655 (Pietrasze) - Stare Juchy - Bałamutowo - Woszczele przez m. Szczecinowo od km 4+748 do km 6+545

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Ełk: Przebudowa drogi powiatowej nr 1859N dr. woj. nr 655 (Pietrasze) - Stare Juchy - Bałamutowo - Woszczele przez m. Szczecinowo od km 4+748 do km 6+545
Numer ogłoszenia: 86750 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku , ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1859N dr. woj. nr 655 (Pietrasze) - Stare Juchy - Bałamutowo - Woszczele przez m. Szczecinowo od km 4+748 do km 6+545.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1859N dr. woj. nr 655 (Pietrasze) - Stare Juchy - Bałamutowo - Woszczele przez m. Szczecinowo od km 4+748 do km 6+545. a) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedsięwzięcie obejmuje zakres robót zgodny z dokumentacją techniczną w której wyodrębniono dwa odcinki. Pierwszy z początkiem w km rob. od 0+000 do 0+887,83 co odpowiada kilometrażowi drogi 4+748-5+637, drugi w km rob. od 0+000 do 0+907,68 co odpowiada kilometrażowi drogi 5+637-6+545 o łącznej dług. 1795,51 mb. Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej dla kategorii ruchu KR 2 z niezbędnymi poszerzeniami istniejącej jezdni o nawierzchni brukowej o zmiennej szer. 3,2-6,0m znacznie zdeformowanej, do szerokości stałej 5,0m. Na odcinku w km rob. od 0+000 do 0+907,68 wybudowana będzie zatoka autobusowa w km rob. 0+072,85 str. prawa. Na wysokości zatoki autobusowej chodnik z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,50 m. Przebudowane będą skrzyżowania zwykłe z drogami bocznymi i zjazdy do gospodarstw, wykonane oznakowanie poziome, wymienione na nowe znaki w oznakowaniu pionowym. Droga wyposażona będzie w urządzenia brd - pojedyncze drogowe bariery ochronne SP-04. W celu zapewnienia prawidłowego odwodnienia korpusu drogowego wybudowany będzie ściek drogowy i murek oporowy. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia podany jest w załączonych przedmiarach robót - załącznik nr 10 do SIWZ i kosztorysach ofertowych, które Wykonawca zobowiązany jest wycenić - załącznik nr 11 do SIWZ. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych - załącznik nr 12 do SIWZ. b) Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. c) Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie oferent. d) Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz sporządzenie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - opracowanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, - koszty ewentualnego transportu materiałów pochodzących z rozbiórek nadających się do powtórnego wbudowania na plac składowy PZD w Ełku przy ul. Kolonia 1. - po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu. e) Przy wycenie robót w celu określenia ceny ofertowej, oferent sprawdzi dokumenty przetargowe, łącznie z przedmiarem robót. Zamawiający nie zapłaci za pozycje, za które nie zostanie podana przez oferenta żadna cena. Kiedy zostaną takie wykonane, będzie się uważało iż są one pokryte przez inne ceny jednostkowe w kosztorysie ofertowym. f) Wszystkie materiały zastosowane do wykonania zakresu robót powinny posiadać aktualne atesty, certyfikaty dopuszczające do stosowania w drogownictwie. g) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Wieloletniego pn. NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO - DOSTĘPNOŚĆ - ROZWÓJ i Budżetu Powiatu Ełckiego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 28.000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe zasady wnoszenia wadium określa pkt. 11 SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca jednej roboty budowlanej polegających na wykonaniu przebudowy drogi o długości minimum 0,800 km - załącznik Nr 5 Wykaz robót do SIWZ z potwierdzeniem dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie po analizie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, że będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia - załącznik Nr 7 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie po analizie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na czas realizacji przedmiotu zamówienia musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, w tym: Wykonawca przedłoży wykaz osób zgodnie z treścią załącznika Nr 6 do SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 7 Oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie po analizie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Dowody potwierdzające należyte wykonanie robót od innych Zamawiających. b) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 4 do SIWZ, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy: a) zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, pod warunkiem nie zwiększenia ceny. b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do dnia 31.10.2013r. w przypadku: ?- gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, tylko w zakresie uzasadnionego Interesu Zamawiającego, ?- działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania, ?- zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy, o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, ?- konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, ?- konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz, ?- konieczności wykonania prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejsza umową, ?- realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań , w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych umową, ?- wstrzymania realizacji robot przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewypałów i niewybuchów, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych umową, c) zmiana przedstawicieli stron - osoby odpowiedzialnej z ramienia Wykonawcy, inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, rezygnacja z pracy, zmiana pracy), pod warunkiem, ze nowe osoby będą spełniać warunki określone SIWZ i Prawie budowlanym. 3. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do Umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19 - 300 Ełk pok. nr 5. Specyfikację można odebrać osobiście w wersji elektronicznej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku 19 - 300 Ełk ul. Kolonia 1 (sekretariat-pokój nr 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Wieloletniego pn. NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO - DOSTĘPNOŚĆ - ROZWÓJ i Budżetu Powiatu Ełckiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.