Ogłoszenie z dnia 2013-05-23
Gdańsk: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 86747 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu własnym transportem i na własny koszt, wraz z wniesieniem, artykuły biurowe i papiernicze, określone w załączniku Nr 1 do niniejszej umowy, we wskazane przez Zamawiającego miejsce w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku, w ilościach określonych, wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2. Poszczególne zamówienia bieżące, kierowane do Wykonawcy na jego numer faxu , lub na adres e-mailowy, spełniać będą parametry i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w jego ofercie z dnia 08.04.2013r stanowiącej załącznik do umowy. 3. Ceny jednostkowe przedmiotu umowy będą niezmienne do końca obowiązywania umowy. 4. Ceny mogą być niższe w przypadku okresowej promocji firmy obowiązującej u Wykonawcy. 5. W związku z tym, że ilość zamówionych materiałów uzależniona jest od bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych materiałów podana w ofercie jest ilością szacunkową, podaną w celu określenia maksymalnej wartości zamówienia, ustalenia cen jednostkowych, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, iż podane ilości poszczególnych materiałów mogą ulec obniżeniu, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych materiałów. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w ofercie, jak również z tytułu braku realizacji usługi w kwocie wskazanej w §3 ust. 1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Samfix- Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova Spółka jawna, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81906,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62749,99
Oferta z najniższą ceną: 62749,99 / Oferta z najwyższą ceną: 75375,52
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze względu na konieczność zapewnienia ciągłego zaopatrzenia w materiały biurowe oraz papiernicze, zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania, w celu wyłonienia dostawcy ww. artykułów do UMWP. Proponuje się dokonać zakupu artykułów biurowych w trybie zapytania o cenę, ponieważ stanowią one dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a jednocześnie tryb ten gwarantuje wybór wykonawcy, który zapewni oczekiwaną jakość realizowanych dostaw. Przesłanką do zastosowania trybu zapytania o cenę jest art. 70 ustawy Pzp, który stanowi, że może on być stosowany, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy i usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Pzp). Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego spełnia przesłanki zastosowania ww. trybu - o powszechności dostępu może, bowiem świadczyć fakt, iż na stronach internetowych zarejestrowanych jest kilkadziesiąt hurtowni oferujących swoje usługi w tym zakresie, a jego wartość nie przekracza kwot, o których mowa powyżej.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby całego szpitala dla UCK
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 4 części
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalety publicznej na potrzeby osób odwiedzających fokarium Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii UG w Helu.
- Dostawa chromatografów w 3 pakietach
- Dostawa zestawów do hemodializy i serwet sterylnych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru ozdobnego oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego(...)
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.