eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › zaprojektowanie i wymiana 3 dźwigów windowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Zielona Góra: zaprojektowanie i wymiana 3 dźwigów windowych
Numer ogłoszenia: 86708 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527700, fax 068 4527702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie-mswia.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wymiana 3 dźwigów windowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na demontażu istniejących dźwigów windowych, dostawie i montażu nowych dźwigów wraz z rozruchem, pracach malarskich w szybach i maszynowniach oraz instalacji elektrycznej na potrzeby nowych dźwigów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6000 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do prowadzenia robót osobami po siadającymi uprawnienia budowlane w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej. 4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zrealizował (tzn. rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o porównywalnym do niniejszego przedmiotu zamówienia zakresie o wartości minimum 500.000. brutto każda
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) Formularz oferty - wypełniony zał. I/1. b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony zał. I/2. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wystawiający w zakresie jego aktualności, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Decyzja stwierdzająca posiadanie wymaganych uprawnień konstrukcyjno budowlanych i elektrycznych przez osoby przewidziane do prowadzenia robót budowlanych, wraz z zaświadczeniem potwierdzającym jej przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. e) Wykaz zrealizowanych; co najmnie dwóch; (tzn. rozpoczętych i zakończonych) przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy to w tym okresie) zamówień na roboty budowlane porównywalne z niniejszym przedmiotem zamówienia, tzn, za wartość min. 500.000 zł każda. W wykazie, dla każdej realizacji, należy podać: 1) miejsce realizacji, 2) wartość wykonanych robót, 3) zakres wykonanych robót, 4) datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji, 5) nazwę, adres i aktualny nr telefonu inwestora (pożadane podanie również nazwiska osoby posiadającej informacje na temat zamówienia). Do wykazu nalżey dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. f) Dowód wniesienia wadium. g) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia wymagań określonych przez Zamawiającego: - deklaracja bezpieczeństwa CE, - materiały producenta (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenie producenta) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązani są złożyc dokumenty z uwzględnieniem przepisów, o których mowa w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605 i 606).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-mswia.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Zielonej Górze, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, sekretariat pokój 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.