eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrzosowa › Zakup fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i dostawa do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-15

Wrzosowa: Zakup fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i dostawa do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
Numer ogłoszenia: 86691 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67649 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i dostawa do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zakup fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i dostawa do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie. Zamówienie realizowane jest przy finansowym wsparciu Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. Zakres zamówienia: I. Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów (pojemniki naziemne do zbiórki papieru, plastiku, szkła) o następujących parametrach technicznych: 1. Pojemniki fabrycznie nowe (data produkcji - 2015r.). 2. Pojemniki powinny być o dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne, odporne na promieniowanie UV, zimno, nagrzewanie i wszelkiego rodzaju chemikalia. 3. Objętość min. 2,5 m3. 4. Kształt: - Pojemnik typu dzwon - igloo o podstawie okrągłej. - Średnica podstawy min. 1690 mm. 5. Konstrukcja czaszy pojemnika: - Jednolita - symetryczna skorupa bez łączeń. - Wykonanie z laminatu poliestrowo-szklanego. - pokrycie pojemnika warstwy kolorowego żelkotu 6. Konstrukcja dna pojemnika: - dwie klapy w kształcie podstawy wykonane z laminatu poliestrowo - szklanego. - wzmocnienie dna stalowym stelażem. - pojemnik powinien być wyposażony w denny system opróżniania (dwie klapy o zawiasach umieszczonych na obwodzie podstawy pojemnika, otwieranie typu szczęka koparki). 7. Mechanizm sterowania klapami umieszczony w górnej części pojemnika. Okucia oraz stalowy stelaż powinny być zabezpieczone przed korozja poprzez ich ocynkowani. 8. Opróżnianie pojemnika: przez otwarcie klap dennych mechanizmem przystosowanym do sterowania dźwigiem samochodowym (HDS), uszy służące do opróżniania pojemnika ułożone względem siebie w sposób równoległy. 9. Jeden otwór wrzutowy 10. Pojemnik na papier - kolor niebieski w ilości 25 szt.: - Wlot prostokątny o wymiarach długość min. 340 mm x wysokość minimum 120 mm maximum 145 mm - Półka umożliwiająca położenie papieru przed jego wrzuceniem. Półka powinna zostać tak wyprofilowana aby uniemożliwić przedostawanie się opadów atmosferycznych do wewnątrz pojemnika. - Zabezpieczenie wlotu gumową rozetą. 11. Pojemnik na szkło - kolor zielony w ilości 20 szt.: - Wlot okrągły o średnicy min. 195 mm. - Zabezpieczenie wlotu gumową rozetą. 12. Pojemnik na plastik kolor żółty w ilości 20 szt.: - Wlot okrągły o średnicy min 195 mm. - Zabezpieczenie wlotu gumową rozetą. II. Dodatkowe informacje: 1. Oznakowanie pojemników trwale wtopione w laminat zawierające treść: a) informacja dot. przeznaczenia pojemnika np. PLASTIK b) informacja o tym co można wrzucać, a czego nie można wrzucać do danego pojemnika; c) oznakowanie na każdym pojemniku w logotypy projektu oraz tytuł projektu. Logotypy w pełnym kolorze. Oznakowanie od strony wrzutowej pojemnika. - Emblemat (logo) UE oraz odniesienie do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego poprzez podpis Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego; - Logo NSS z podpisem Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; - Logo Województwa Śląskiego z podpisem Śląskie. Pozytywna energia; - Logo Beneficjenta - Nazwę projektu znajdującą się pod ciągiem logotypów projektu; - Podpis Projekt współfinansowany przez Unie Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013; Sposób oznakowania pojemników zgodny z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji - Katowice, maj 2011. d) wszystkie powyższe oznakowania pojemników powinny zostać umieszczone bezpośrednio pod otworem wrzutowym (nie mniej niż 15 cm i nie więcej niż 30 cm poniżej otworu wrzutowego). 2. Pojemniki muszą być wykonane zgodnie z PN-EN 13071, Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2005r., w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi (Dz.U. 2005r. Nr. 219, poz. 1858) oraz Rozporządzaniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń używanych na zewnątrz pomieszczeń w zakresie emisji hałasu dla środowiska (Dz. U. z 2005r., Nr 263, poz. 2202 z późn. zm.). III. Miejsce dostawy: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Sobuczyna ul. Konwaliowa 1 42 - 263 Wrzosowa Zamawiający udostępni plac do rozładunku, montażu i magazynowania pojemników w okresie od 10 dnia do 40 dnia realizacji zamówienia, który będzie zlokalizowany na terenie Spółki w Sobuczynie. IV. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi: Minimum 24 miesiące..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest przy finansowym wsparciu Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 4M M. Zięciak, P. Gałęski, R. Rabęda Sp. j., ul. Gubińska 16,, 66-600 Krosno Odrz., kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74826,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78990,60

  • Oferta z najniższą ceną: 78990,60 / Oferta z najwyższą ceną: 122877,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.