eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › wynajem autobusów wraz z kierowcą na potrzeby dowozu uczniów uczestniczących w festiwalach, organizowanych w Projekcie Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju (nr UDA-POKL.03.03.04-00-046/08-03), współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Siedlce: wynajem autobusów wraz z kierowcą na potrzeby dowozu uczniów uczestniczących w festiwalach, organizowanych w Projekcie Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju (nr UDA-POKL.03.03.04-00-046/08-03), współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 86661 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wynajem autobusów wraz z kierowcą na potrzeby dowozu uczniów uczestniczących w festiwalach, organizowanych w Projekcie Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju (nr UDA-POKL.03.03.04-00-046/08-03), współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wynajem autobusów wraz z kierowcą na potrzeby dowozu uczniów uczestniczących w festiwalach projektów na szczeblu wojewódzkim, organizowanych w projekcie Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju (nr UDA-POKL.03.03.04-00-046/08-03), współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej 2)Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie województw mazowieckiego, warmińsko - mazurskiego i podlaskiego. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje: a)podstawienie autobusu w miejscu i czasie uzgodnionym w porozumieniu z Zamawiającym i zainteresowaną szkołą; b)przewóz uczniów na trasach określonych dla każdego zadania (części), w obie strony; c)rozwiezienie uczniów do domów (nie dalej niż w promieniu 10-15 km od punktu docelowego) - w przypadku gdy powrót nastąpi w godzinach wieczornych. 3)Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy użyciu dowolnej ilości autobusów, o dowolnej liczbie miejsc w poszczególnym pojeździe, pod warunkiem zapewnienia przewozu wskazanej dla każdego zadania liczby osób. 4)Ze względu na konieczność przewiezienia rekwizytów i dekoracji na festiwale, Zamawiający wymaga, aby przewóz zrealizowany był przy użyciu autobusów dysponujących przestrzenią bagażową. 5)Przewóz świadczony winien być przy użyciu autobusów klasy turystycznej, wyposażonych w klimatyzację 6)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt wyżywienia dla kierowcy/kierowców autobusu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1)Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 2)Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie wynajem autobusów wraz z kierowcą na potrzeby dowozu uczniów uczestniczących w festiwalu na szczeblu ponadregionalnym, który odbędzie się w Iławie. Zakładany termin świadczenia usługi w ramach realizacji zamówień uzupełniających to 26-27 maja 2010 r. Trasy przejazdów oraz liczba pasażerów dla każdej z tras (łącznie, ok. 240 osób) będą mogły być ustalone dopiero po zakończeniu festiwali na szczeblu wojewódzkim. 3)Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia, będącego przedmiotem niniejszego postępowania.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu osób, na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, leżących w szczególności po stronie szkół uczestniczących w Projekcie lub wykonawców innych usług związanych z organizacją festiwali, dopuszczalna jest zmiana terminu świadczenia usługi objętej przedmiotem umowy; o ewentualnej zmianie umowy w tym zakresie Wykonawca zostanie powiadomiony co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Ogólny UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju (nr UDA-POKL.03.03.04-00-046/08-03), współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (PO Kapitał Ludzki).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadania nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - SP w Jedwabnie, ul. Polna 1, 12- 122 Jedwabno - Iława - Jedwabno - ZS - SP w Pasymiu, ul. Ogrodowa 1, 12- 130 Pasym - Iława - Pasym - SP w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki - Iława - Piecki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - SP w Zwierzewie, Zwierzewo 36, 14-100 Ostróda - Iława- Zwierzewo - ZS nr 1 - SP w Iłowie - Osadzie, ul. Wyzwolenia 11, 13-240 Iłowo- Osada - Iława - Iłowo-Osada.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - SP w Bisztynku, ul. Kolejowa 7, 11-230 Bisztynek - Iława - Bisztynek - ZS w Garbnie, Garbno 36, 11-430 Korsze - Iława - Garbno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - ZS- SP w Kisielicach, ul. Wojska Polskiego 2, 14-220 Kisielice - Iława - Kisielice - SP w Jegłowniku, ul. Malborska 43, 82-331 Jegłownik- Iława- Jegłownik - SP w Ornecie, ul. Zamkowa 26, 11-130 Orneta - Iława -Orneta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - PSP w Mokobodach, ul. Szkolna 14, 08-124 Mokobody - Wyszków - Mokobody - SP w Puszczy Mariańskiej, ul. Konstytucji 3 Maja 3, 96- 330 P. Mariańska - Wyszków - P. Mariańska - SP w Domanicach, Domanice Kolonia 18, 08-113 Domanice - Wyszków - Domanice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - PSP w Grabowie n. Pilicą, ul. Parkowa 4, 26-902 Grabów n. Pilicą - Wyszków - Grabów n. Pilicą - PSP w Przytyku, ul. Szkolna 3, 26-650 Przytyk - Wyszków - Przytyk - PSP we Wrzeszczowie, Wrzeszczów 47, 26-650 Przytyk - Wyszków - Wrzeszczów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - Z.S.O. SP w Wieniawie, ul. Szkolna 6, 26-432 Wieniawa - Wyszków - Wieniawa - PSP w Potworowie, ul. Szkolna 5, 26-414 Potworów - Wyszków - Potworów - PSP w Orońsku, ul. Szkolna 3, 26-505 Orońsko - Wyszków - Orońsko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - GZS - SP w Regiminie, Regimin 5a, 06-461 Regimin - Wyszków - Regimin - ZS - PSP w Krasnosielcu, ul. Ogrodowa 2A, 06-212 Krasnosielc - Wyszków - Krasnosielc - SP w Czarni, 07-431 Czarnia - Wyszków - Czarnia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - ZS - SP w Lelisie, ul. Szkolna 51, 07-402 Lelis - Wyszków - Lelis - SP w Małej Wsi, ul. Jana Kochanowskiego 17, 09-460 Mała Wieś - Wyszków - Mała Wieś - SP w Kroczewie, Kroczewo 136, 09-142 Załuski - Wyszków - Kroczewo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz na trasach: - SP w Sochocinie, ul. Szkolna 17, 09-110 Sochocin - Wyszków - Sochocin - SP w Lucynowie, Lucynów, ul. Szkolna 12, 07-201 Wyszków - Wyszków - Lucynów - SP w Kosowie Lackim, ul. Polna 1, 08-330 Kosów Lacki - Wyszków - Kosów Lacki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz na trasach: - SP w Filipowie, ul. M. Konopnickiej 6, 16-424 Filipów - Hajnówka - Filipów - SP w Krasnopolu, ul. Wojska Polskiego 63, 16-503 Krasnopol - Hajnówka - Krasnopol - SP w Słobódce, Słobódka 10,16-411 Szypliszki - Hajnówka - Słobódka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz na trasach: - SP w Przytułach, ul. Lipowa 28, 18-423 Przytuły - Hajnówka - Przytuły - ZSS w Nowogrodzie, ul. 11 Listopada 12, 18-414 Nowogród - Hajnówka - Nowogród.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - ZS w Wyszkach, ul. Szkolna 17, 17-132 Wyszki - Hajnówka - Wyszki - SP w Boćkach, ul. Dubieńska 4, 17-111 Boćki - Hajnówka - Boćki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz uczniów na trasach: - SP w Gródku, ul. A i G. Chodkiewiczów 18, 16-040 Gródek - Hajnówka- Gródek - ZS - SP w Zabłudowie, ul. Mickiewicza 20, 16-060 Zabłudów - Hajnówka - Zabłudów - SP w Narwi, ul. Mickiewicza 81, 17-210 Narew - Hajnówka - Narew.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.