eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › przebudowa stadionu sportowego w Pszczółkach etap III -budowa trybun

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Pszczółki: przebudowa stadionu sportowego w Pszczółkach etap III -budowa trybun
Numer ogłoszenia: 86659 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa stadionu sportowego w Pszczółkach etap III -budowa trybun.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie poniżej 5 150 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: - makroniwelacji terenu przeznaczonego pod trybuny powierzchnia ok. 1530 m2, - rozbiórce istniejącej skarpy ziemnej na terenie przeznaczonym pod sektory z trybunami, - wyprofilowaniu nowej skarpy ziemnej na długości ok. 110 m, - wywozie pozostałego po rozbiórce i formowaniu nowej skarpy nadmiaru, ziemi w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - wykonaniu stóp fundamentowych pod zadaszenie sektora środkowego trybun, - wykonaniu płyty betonowej zbrojonej na powierzchni ok. 388 m2, - wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni ok. 182 m2, - wykonaniu odwodnienia wzdłużnego na odcinku ok. 110 m, z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, - obsianiu trawą skarpy na długości ok. 110 m, na powierzchni ok. 400 m2, - zakupie i montażu trybuny wolnostojącej o ilości miejsc siedzących 250 szt. - oddzieleniu sektora przeznaczonego na trybuny od bieżni balustradą stalową, na długości ok. 110 m. Trybuna musi posiadać stopnie tylne umożliwiające dwustronną komunikację. Siedziska dla widzów w kolorystyce żółto-zielonej, z tworzywa sztucznego, odpornego na warunki atmo-sferyczne, o zwiększonej wytrzymałości na uszkodzenia mechaniczne, z oparciem o wysokości od 15 do max 25 cm.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający ustala wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2) Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:50 8337 0001 0000 0286 2000 0019 w Banku Spółdzielczym w Pszczółkach. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego (termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego nie może być późniejszy niż termin określony na składanie ofert). 5) Bezgotówkowe formy wniesienia wadium w oryginale powinny być złożone w kasie Urzędu Gminy do dnia i godziny oznaczonych jako termin składania ofert, a ich kserokopie dołączone do składanej oferty. 6) Zwrot wadium nastąpi w trybie określonym art. 46 ust 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) prowadzą działalność związaną z wykonywaniem robót, o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) spełniać warunki określone w pkt.1 lit.a),c),d) - wspólnie, natomiast w pkt. 1 lit b), e) - każdy z osobna. 3 Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie, wymogi określone w pkt1 a) oraz c) musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępo-waniu - zał. nr 1 oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (zał. do Formularza ofertowego), e) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do Formularza ofertowego), f) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z zastrzeżeniem pkt. 1 lit. a), b), f). 3. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii poświadczonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wyko- nanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszczolkigw.e-bip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pszczółki, 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18, pok. nr 1 (sekretariat).

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczółki, 83-032 Pszczółki ul. Pomorska 18 , pok. nr 1 sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.