eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Leżajsk: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
Numer ogłoszenia: 86645 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Leżajsk , ul. Kopernika 8, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2404500, 2404560, faks 0-17 2404509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie informatycznym dla obrębów ewidencyjnych powiatu leżajskiego, woj. podkarpackie, połozonych w gminie Leżajsk : 1. Biedaczów, 2. Gwizdów, 3. Hucisko oraz w gminie Nowa Sarzyna : 4. Tarnogóra, 5. Wólka Łętowska..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00 - 74.27.32.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy żąda potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej / załacznik nr 2/. 3. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych /załacznik nr 3/. 4. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników inżynieryjno-technicznych z wykształceniem geodezyjnym, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. 6. Wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w zakresie określonym w art. 43 ust. 2 ustawy Prawo geodezyjne i katrograficzne. 7. Dokumenty wymienione w punktach 1-6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. 8. Potwierdzenie wykonania podobnych prac geodezyjnych w okresie ostannich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie.Zamawiający dopuszcza aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami bądź protokołami odbioru..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.lezajsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Leżajsk ul. Kopernika 8, pok. 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Leżajsku ul. Kopernika 8, Biuro Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.