eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - zamknięty system aspiracyjno- próżniowy do pobierania krwi z mikrometodą i elementami uzupełniającymi oraz dzierżawą wirówki; drobny sprzęt jednorazowy-plastiki oraz testy laboratoryjne ZP12/L/2/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Bytów: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - zamknięty system aspiracyjno- próżniowy do pobierania krwi z mikrometodą i elementami uzupełniającymi oraz dzierżawą wirówki; drobny sprzęt jednorazowy-plastiki oraz testy laboratoryjne ZP12/L/2/2013
Numer ogłoszenia: 86634 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. , ul. Lęborska 13, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 8228500, faks 59 822 39 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - zamknięty system aspiracyjno- próżniowy do pobierania krwi z mikrometodą i elementami uzupełniającymi oraz dzierżawą wirówki; drobny sprzęt jednorazowy-plastiki oraz testy laboratoryjne ZP12/L/2/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - system aspiracyjno próżniowy do pobierania krwi, zamawianych przez Laboratorium wg załącznika nr 1 do siwz. Dostawa określona przez zamówienie Laboratorium do Bytowa i Miastka. 2. Bezwzględne wymagania techniczne systemu aspiracyjno-próżniowego: 2.1. Cały asortyment od jednego producenta 2.2. Probówki plastikowe, z zakręcanym korkiem i naklejoną etykietą gwarantujące wytworzenie próżni tuż przed pobraniem lub zapewniające pobranie poprzez odciągnięcie tłoka, i zapewniające pobranie właściwej ilości krwi oraz szybkie wykrzepianie. 2.3. Igły systemowe, łączniki - pakowane pojedynczo. 2.4. Igły systemowe z odpowiednio ukształtowanym ostrzem, małym łącznikiem na stałe zespolonym z igłą ułatwiającym penetrację tkanki i właściwy kąt wkłucia. 2.5. Igły silikonowane eliminujące wykrzepianie się podczas pobierania krwi do kilku probówek 2.6. Pipety kalibrowane do oznaczania OB.-plastikowe 2.7. Igły motylkowe do posiewów krwi umożliwiające bezpośredni przepływ krwi z naczynia krwionośnego do butelki z podłożem pakowane jako całość (poz. 20) 2.8. Konstrukcja magnesu umożliwiająca pewny chwyt ( poz. 29) 2.9. Dzierżawa wirówki na czas trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania próbek celem potwierdzenia zgodności oferty z wymaganiami SIWZ z każdej pozycji. 3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione oraz wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji, który każdy oferent zobowiązany jest wypełnić i dołączyć do formularza ofertowego. 4. Oferowane artykuły medyczne muszą być dopuszczone do obrotu na polskim rynku i posiadać stosowne świadectwa i certyfikaty o ile wymaga tego ustawa i złożenie stosownego Oświadczenia przez Wykonawcę. 5. Strony dopuszczają możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji zawartych w zamówieniu w okresie trwania umowy i w ramach jej wartości. 6. Umowa zawarta na podstawie niniejszego postępowania wygasa w terminie wcześniejszym niż ustalony w jej treści w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. Skutek wygaśnięcia umowy nie wymaga składania dodatkowych oświadczeń. 7. Umowa wygaśnie również po upływie okresu na jaki była zawarta niezależnie od wartości zrealizowanych dostaw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 38.43.71.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na polskim rynku i posiadają stosowne dokumenty o ile wymaga tego ustawa określone w: - Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r., Nr 107, poz. 679) - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r.. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (dz. U. z 2011r Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r.r. w sprawie kwalifikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r Nr 215, poz. 1416). W przypadku wystąpienia takiej potrzeby Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające takie dopuszczenie - (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2.Dla wszystkich pozycji wymagane jest przedłożenie katalogów- prospektów ze zdjęciami, opisem i numerem katalogowym oferowanego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania próbek celem potwierdzenia zgodności oferty z wymaganiami SIWZ z każdej pozycji. 3. Z ofertą na podłoża transportowe należy przedłożyć następujące dokumenty: -dokument potwierdzający minimum 3-dniowy okres przetrwania przedstawiciela bakterii tlenowych, fakultatywnie beztlenowych i bakterii beztlenowych oraz min. 24 godzinny okres przestwania przedstawiciela bakterii wybrednych, w odniesieniu do wytycznych M40-A, tom 23, nr 43 Kontrola jakości mikrobiologicznych systemów transportowych ( Clinical Laboratory Standards Institute CLSI ). - dokument wykazujący zmianę ilości jednostek tworzących kolonie dla minimum 7 klinicznie spotykanych mikroorganizmów, w okresie 6, 24, 48 i 72 godz. od pobrania w temperaturze lodówkowei i pokojowej. Dokument ten ma potwierdzić możliwość transportu standardowych mikroorganizmów w czasie do 3 dni. 4. Z ofertą na testy należy załączyć metodyki oferowanych testów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. f) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 3 A do SIWZ), oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 3 B do SIWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunku, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 3 C do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów ul. Lęborska 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów ul. Lęborska 13 biurowiec/sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System aspiracyjno próżniowy- do pobierania krwii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nt 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzet jednorazowy-plastiki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.