eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im.jana Pawła II w Nasielsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Nasielsk: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im.jana Pawła II w Nasielsku
Numer ogłoszenia: 86624 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Nasielsku , ul. Kościuszki 25, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6931956, 6930264, faks 0-23 6930600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im.jana Pawła II w Nasielsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im.Jana Pawła II w nasielsku ul.Tadeusza Kościuszki 25 zgodnie z asortymentem podanym w załaczniku nr 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprzwnienia do wykonywania określonej działąlności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, -znajdują się w w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, - nie podlegaja wykluczeniu w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń złożonych w ramach niniejszego postępowania zawartych w załącznikach nr 1 i 2 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od wykonawcy oraz form jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U Nr 87, poz 605) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed składaniem ofert. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie( w przypadku składania ofert przez spółkę cywilną lub konsorcjum) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu podatków i składek, wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Referencje(min.3) od kontrachentów z którymi firma zawarła umowy z zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, świadczące o skutecznym i należytym wywiązywaniu sie usługi. Wypełniony formularz ofertowy-zał. nr 1 Wypełnione i podpisane oświadczenie-zał.nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.nowodworski.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im.Jana Pawła II w Nasielsku ul.Kościuszki 25, sekretariat pok.35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.