eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › GPZ Bema - dobudowa pola WN, wymiana transformatora 110/15/6 kV na transformator 110/15 kV 25 MVA i transformator 15/6 kV 6,3 MVA

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-01-15

POZYCJA 8661

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: GPZ Bema - dobudowa pola WN, wymiana transformatora 110/15/6 kV na transformator 110/15 kV 25 MVA i transformator 15/6 kV 6,3 MVA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: ENEA S.A., do kontaktów: Roman Kałużny, ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504181, kom. 0 605783052, fax 061 8504107, e-mail: roman.kaluzny@poznan.enea.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.enea.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: ENEA S.A. Zakład Dystrybucji Energii, Roman Kałużny, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504181, fax 061 8504107, e-mail: roman.kaluzny@poznan.enea.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ENEA S.A. Zakład Dystrybucji Energii, Roman Kałużny, pokój nr 407, ul. Panny Marii 2, 61-108 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504181, fax 061 8504107, e-mail: roman.kaluzny@poznan.enea.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: ENEA S.A. Zakład Dystrybucji Energii, Roman Kałużny, ul. Panny Marii 2, sekretariat, 61-108 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504181, fax 061 8504107, e-mail: roman.kaluzny@poznan.enea.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka Skarbu Państwa; Sektro Elektroenergetyczny. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GPZ Bema - dobudowa pola WN, wymiana transformatora 110/15/6 kV na transformator 110/15 kV 25 MVA i transformator 15/6 kV 6,3 MVA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja rozdz. WN / SN polegająca na wymianie transformatora 110/15/6 kV na transformator 110/15 kV i transformator 15/6 kV wraz z przystosowaniem pól rozdz. SN do nowych warunków pracy, wybudowanie nowego pola liniowego 110 kV kier. GPZ Jeżyce 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.54.00 - Instalacje wysokiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.54.00 - Instalacje wysokiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.72.00 - Instalowanie transformatorów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.72.00 - Instalowanie transformatorów elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres robót: - w sekcji nr 1 rozdz. 110 kV dobudowa pola liniowego 110 kV kier. GPZ Jeżyce - w sekcji nr 2 wymiana transformatora 110/15/6 kV na transformator 110/15 kV 25 MVA - w sekcji nr 2 dobudowa szczelnego stanowiska dla potrzeb transformatora 15/6 kV 6,3 MVA wraz z ustawieniem - wykonanie instalacji odzysku ciepła z transformatora mocy i wykorzystaniem go na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz do ogrzewania budynku GPZ. - przystosowanie pola nr 37 rozdz. SN 6kV, pól nr 21, 31 rozdz. SN 15 kV do nowych warunków pracy. Powyższy zakres prac realizowany będzie na podstawie dokumentacji budowlano - wykonawczej opracowanej przez: Energetykę Poznańską Zakład Inwestycji Energetycznych INVECO sp. z o. o. oraz Energetykę Poznańską Przedsiębiorstwo Usług Energetycznych ENERGOBUD Leszno sp. z o. o. Dokumentacja znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego Poznań, ul. Panny Marii 2 pok. 407 u Pana Romana Kałużnego w godz. 08:00 - 14:00 Dostawę inwestorską stanowią: a) wyłącznik 110 kV typu LTB 145D1/B szt.1 b) odłącznik ON III - 123/1600/UL szt.2 c) napęd napowietrzny silnikowy typu NSO 80-2 szt.4 d) przekładniki prądowe typ J 110 - 4a szt. 3 e) przekładniki napięciowe typ UO 110 C szt.3 f) ograniczniki przepięć typ PEXLIM R-U 96 szt.3 g) licznik zadziałań typ: GLX wyk. I szt. 3 h) podstawy izolacyjne typ: GPA szt. 3 i) transformator typu TNARBA 25000/110 PN/PN szt.1 j) transformator typu TNORC 6300/15 PN szt.1 Pozostałe aparaty, urządzenia i materiały niezbędne przy realizacji zamówienia dostarczy Wykonawca. W zakresie dokumentacji - opracować dokumentację powykonawczą - egz.3 W zakresie instrukcji - opracować nową instrukcje eksploatacji stacji - opracować nową instrukcję telemechaniki Materiały pochodzące z demontażu w uzgodnieniu z Wydziałem Zarządzania Majątkiem Sieciowym ZDE ul. Panny Marii 2 należy utylizować Dokonać rekultywacji terenu wraz z zazielenieniem w zakresie realizowanych prac 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 189

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagana kwota wadium wynosi 58.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. potwierdzić posiadanie zdolności finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia poprzez przedstawienie informacji z banku o ilości posiadanych środków lub zdolności kredytowej Wykonawcy do kwoty 2.700.000 zł, 6. wykazać wykonanie równoważnych robót budowlanych w ilości nie mniejszej niż 4 o wartości łącznej powyżej kwoty 4.000.000 zł w tym co najmniej jedno zamówienie powyżej 1.500.000 zł dla jednego Zamawiającego w ciągu ostatnich pięciu lat, 7. dysponować minimum 15 osobami zdolnymi wykonać przedmiot zamówienia, 8. dysponować nie mniej niż 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac, mogącymi spełniać obowiązki kierownika budowy, 9. dysponować co najmniej 10 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne pracy na urządzeniach, instalacjach, i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV. 10. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.700.000 zł, 11. wnieść wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzeniu podlegać będą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu złożone przez każdego z wykonawców. Rodzaj i forma składanych dokumentów opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 9. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 10. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 11. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym(ej) Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12. polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, 13. wykaz podwykonawców i powierzony im zakres zamówienia, 14. dowód wniesienia wadium. 15. dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty przedkładane w ofercie mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. okres gwarancji 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.enea.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 10:00, ENEA S.A. Zakład Dystrybucji Energii, 61-108 Poznań, ul. Panny Marii 2, salka nr 211.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.