eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błędów › przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 Euro na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Błędów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Błędów: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 Euro na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Błędów
Numer ogłoszenia: 86610 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Błędowie , ul. Sadurkowska 13/1, 05-620 Błędów, woj. mazowieckie, tel. 048 6680656, faks 048 6680655.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 Euro na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Błędów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Błędów w 45-ciu wsiach o łącznej ilości 277 szt. pracujących w oparciu o osad czynny współpracujący z drenażem rozsączającym. 2. kod. PCV 45.00.00.00-7 (Roboty budowlane); kod. PCV 45.20.00.00-9 (Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części w zakresie inżynierii lądowej i wodnej kod. PCV 45.23.24.21-9 (Roboty w zakresie oczyszczania ścieków) 3.Roboty budowlane obejmują wykonanie 277 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Błędów w 45-ciu wsiach 4. Zamawiający zastrzega, że ilość przydomowych oczyszczalni może ulec zmianie w poszczególnych wsiach. 5.Zamawiający posiada dokumentacje projektową wykonaną przez: BIO ENERGIA ZAMOŚĆ SP. z o.o. w 2007r dla 249 szt. przydomowych oczyszczalni w oparciu o urządzenia BIOPAN) i PPHU TECHNIKA ul. Artyleryjska 12, 10-165 Olsztyn na 28 szt. ( w oparciu o urządzenia BIOEKOCENT), które stanowią załącznik nr 3 A i 3 B do niniejszej SIWZ 6.Szczegółowy zakres robót opisano: a)w przedmiarach robót które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ składający się z 45 plików ( jeden przedmiar na każdą wieś) b)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ 7.Na podstawie dokumentów wykazanych w punkcie 6 a i b należy sporządzić tabelę elementów scalonych i przedstawić w formie załącznika do oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 8.Wytyczne lokalizacji poszczególnych urządzeń na działce przedstawione zostały w załączniku nr 6 do SIWZ 9.Schematy profili przedstawione zostały w załączniku nr 7 do SIWZ 10.Roboty występujące przy budowie przydomowej oczyszczalni ścieków obejmują: a)Wytyczenie lokalizacji poszczególnych urządzeń na działce b)Wykonanie wykopów pod studzienki, osadniki, pompownie, drenaż c)Wykonanie podsypki pod studzienki, osadniki, pompownie d)Posadowienie studzienek, osadników, pompowni e)Wykonanie podsypki pod przewody drenarskie f)Wykonanie nasypów g)Ułożenie przewodów drenarskich, rur kanalizacyjnych h)Wykonanie obsypki na rurociągach drenarskich i)Ułożenie geowłókniny j)Zasypanie wykopów k)Plantowanie terenu i przywrócenie do pierwotnego stanu 10. Zakres prac, oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym oferowaną ceną obejmuje także: a)Oznakowanie terenu robót b)Obsługa geodezyjna w czasie budowy c)Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy d)Ubezpieczenie placu budowy e)Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, f)Rozruch oczyszczalni g)Przeszkolenie użytkowników i przekazanie instrukcji obsługi oraz gwarancji wraz z pokwitowaniem odbioru dokumentów przez użytkownika h)Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym: kosztorysów powykonawczych na poszczególne wsie, dokumentacji powykonawczej na każdą oczyszczalnię, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla każdej oczyszczalni, efekt ekologiczny (wyniki badań wykonane przez akredytowane laboratorium). 11.Ilekroć w dokumentacji technicznej, Specyfikacji wykonania i odbioru robót, Przedmiarach robót itp. wskazanie nazw producentów i typów urządzeń zastosowano jako przykład. Wykonawca może zastosować urządzenia lub materiały równoważne lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych 12.W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych branżowych, przepisów prawa budowlanego dozoru technicznego oraz sztuki inżynierskiej 13.W przypadku wystąpienia sprzeczności miedzy zbiorczym zestawieniem kosztów, dokumentacją techniczną a specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający 14.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca ma obowiązek montować wyrób na który dokonano: a)oceny zgodności wyrobu z właściwą specyfikacją techniczną(według odpowiedniego systemu wskazanego w dokumencie odniesienia) b)wydano deklarację zgodności( potwierdzającą zgodność ze specyfikacją techniczną - normą lub aprobatą techniczna c)oznakowano wyrób znakiem CE i/lub B d)dołączono wymaganą informację o wyrobie 15. Urządzenia winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN. Dla wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy -Aprobatę Techniczną 16.Każdy z oferentów winien dokonać wizji miejsca budowy celem sprawdzenia stanu placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. 17.Koszty wizji miejsca budowy poniesie oferent. 18.Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 19.Szczegółowe warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego: a)Wykonawca udzieli 3 lata gwarancji na całość wykonanych robót, b)Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi ustala się na 1 rok 19. W przypadku powierzania podwykonawcom części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania przez oferenta w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć pod?wykonawcom zgodnie z załącznikiem nr 14 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku konieczności udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, wykonawca zobowiązany jest do podjęcia rokowań przy udzieleniu zamówienia z wolnej ręki (art. 67.ust.1 pkt. 6 Ustawy PZP).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 60 tys. (sześćdziesiąt tysięcy złotych) zł w terminie do 10 maja 2011 do godz. 9.00 Wadium wpłacone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 91 9128 0002 2004 4000 3878 0004 w Banku Spółdzielczym Grójec o/Błędów z dopiskiem Wadium do przetargu na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Błędów

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)sytuacji ekonomicznej i finansowej, d)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert (tj. w latach 2010, 2009, 2008, 2007, 2006 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 100 szt. przydomowych oczyszczalni w tym jedno zadanie minimum 50 szt. lub co najmniej dwie oczyszczalnie socjalno-bytowe o wartości minimum 1 mln. każda z podaniem ich wartości, roku i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone tj. wraz z protokołami odbioru końcowego robót

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni następujący sprzęt: do wykonania robót ziemnych i wykończeniowych: - koparkę podsiębierną do 0,60 m3 - minimum szt.1 - spycharkę kołową lub gąsienicową do 100 KM - minimum szt. 1 lub koparko - spycharkę -2 szt - sprzęt do zagęszczania gruntu np. zagęszczarka płytowa - minimum szt. 1 - urządzenie do przecisków - minimum szt. 1 - piłę motorową łańcuchową - minimum szt. 1 - specjalistyczny sprzęt do odwadniania igłofiltrami - minimum szt. 1 do robót montażowych - samochód dostawczy do 0,9 t - minimum szt.1 - samochód skrzyniowy do 5 t - minimum szt.1 - żuraw samochodowy do 5 t - minimum szt. 1 - samochód samowyładowczy - minimum szt.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia i złoży oświadczenie, że posiadają oni odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz należą do właściwej izby inżynierów budownictwa tj. minimum dwie osoby posiadające uprawnienia budowlane: a)kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych b)kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000,00 PLN. (słownie: sto tysięcy złotych) W przypadku okresu ubezpieczenia krótszego niż czas realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu nowy dokument lub polisę obejmującą pozostały okres

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)Opis techniczny proponowanych rozwiązań wraz częścią graficzną 2)do oferty należy załączyć dokumenty dla wyrobów dla których nie ustalono Polskiej Normy-potwierdzające posiadanie Aprobaty Technicznej na elementy składowe oczyszczalni, dla wyrobów dla których ustalono Polskie normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN deklaracje zgodności z tymi normami (przydomowe oczyszczalnie ścieków, przepompownie, studnie chłonne itp.) 3)Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu 4)Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który zaoferuje oczyszczalnię w innej technologii niż osad czynny. Dopuszcza się zastosowanie oczyszczalni ścieków działających na zasadzie osadu czynnego wspomaganego złożami biologicznymi. 5)Zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w punkcie 1a,b,c,d winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w punkcie 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie 2. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wyklu?czeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika. 5.Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bledow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego budynek 2 pokój 1,listem poleconym lub pobrać ze strony Urzędu Gminy Błędów: www.bledow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Błędów ul.Sadurkowska 13 05-620 Błędów Budynek 1 pokój 1 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.