eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przetarg nieograniczony nr 1/DSz/2013 na dotawę sprzętu medycznego do AŚ Gdańsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Gdańsk: Przetarg nieograniczony nr 1/DSz/2013 na dotawę sprzętu medycznego do AŚ Gdańsk
Numer ogłoszenia: 86601 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3231000, 3231260, faks 058 3025125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 1/DSz/2013 na dotawę sprzętu medycznego do AŚ Gdańsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ciągu 60 dni od daty zawarcia umowy do siedziby zamawiającego transportem własnym wykonawcy i na jego koszt sprzętu medycznego w postaci: wirówki do kończyn górnych i dolnych, 2 łóżek rehabilitacyjnych, Holtera EKG i RR, kardiomonitora typu PC 300 lub równoważnego, elektrycznego ssaka medycznego, łóżka do pionizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 1 do specyfikacji na stronie www.zp.sw.gov.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/DSz/2013

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/DSz/2013

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/DSz/2013

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/DSz/2013

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/DSz/2013

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców dokumentów poświadczających spełnianie warunków określonych w SIWZ w zakresie dotyczącym spełniania parametrów technicznych przez zaoferowane urządzenia medyczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przed podpisaniem umowy lub w trakcie trwania dostawy dokumentów potwierdzających, że dostarczony sprzęt medyczny spełnia warunki określone w SIWZ nr 1/DSZ/2013 oraz jest dopuszczony do świadczenia usług medycznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk, mail:as_gdansk@sw.gov.pl, fax: (58)3025125.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat AŚ Gdańsk ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wirówka do kończyn górnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie medyczne przeznaczone do masażu wirowego okolic dłoni, przedramion i stawów łokciowych. Masaż ma być prowadzony przy min. 4 dysze o regulowanym kierunku wypływu strumienia wody montowanych na ścianie wanny. Minimalne wymagane parametry techniczne: wymiary zewnętrzne +-10% - szer. 790 mm, wys. 930 mm, dł. - 770 mm system napełniania: automatyczny odpływ automatyczny zasysanie sitkiem filtrującym system napełniania ciepła/zimna woda ustawienie wybranego poziomu wody: automatyczne regulacja napowietrzenia wody - tzw. bierny masaż perełkowy. pojemność użytkowa (robocza) min. 20 l pojemność całkowita min. 30 l pompa z tworzywa sztucznego galwanicznie oddzielona - 230V, 50 Hz, pobór mocy max 1 kW elektroniczne sterowanie umożliwiające m.in.: włączenie urządzenia, napełnianie wody do żądanego poziomu, zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho, ustawienie czasu zabiegu, automatyczne wyłączanie urządzenia po upływie zadanego czasu timer (zegar) minimalny okres gwarancji: 24 miesiące instrukcja w języku polskim dodatkowe standardowe wyposażenie takie jak: prysznic ręczny, krzesło niskie regulowane do wanny - 1 szt, środek czyszczący - 1 l. Urządzenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletne i po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i zamontowania urządzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wirówka do kończyn dolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie medyczne wykorzystywane zarówno do masażu wirowego kończyn dolnych (gdy pacjent siedzi na wysokim krześle), jak i do masażu wirowego kończyn górnych (pacjent wkłada rękę do wanny siedząc na niskim krześle). Masaż odbywa się za pomocą m.in. 4 dysz z regulacją kierunku wypływu strumienia wody na stałe umieszczonych na ścianie wanny. Wymagane minimalne parametry techniczne: - dwa poziomy napełniania wody (połowa/cała wanna, I poziom w granicach 40-60% całości) ograniczające zużycie wody prysznic ręczny regulacja napowietrzenia wody - bierny masaż perełkowy system napełniania: automatyczny ustawienie wybranego poziomu wody: automatyczny elektroniczny panel sterowania zabezpieczenie pompy przed pracą na sucho wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x dł) +-10%: 780 x 580 x 1080 wymiary wewnętrzne (wys. x szer. x dł) +-10%: 670 x 500 x 650 pompa z tworzywa sztucznego zasilanie- 230V, 50 Hz maksymalny pobór mocy 1 kW zasysanie sitkiem filtrującym automatyczne wyłączanie urządzenia po upływie zadanego czasu dodatkowe standardowe wyposażenie takie jak: prysznic ręczny, krzesło niskie regulowane do wanny - 1 szt, środek czyszczący - 1 l. minimalny okres gwarancji: 24 miesiące Urządzenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletne i po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i instalacji urządzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łóżko rehabilitacyjne-2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne parametry techniczne urządzenia oraz wymagania: minimalne wymiary łoża: 2000 x 900 mm minimalne wymiary zewnętrzne: 2140-2340 x 950 mm minimalny zakres regulacji wysokości: 450-800 mm Kąt odchylenia oparcia pleców - 0 do 75o kąt odchylenia oparcia uda - 0 do 45o minimalne obciążenie-170 kg leże czterosegmentowe sposób regulacji: wysokość leża, kąt oparcia pleców oraz uda sterowane elektronicznie przy pomocy pilota przewodowego sekcja podudzia sterowana za pomocą mechanizmu zapadkowego kąt przechyłu Trendelenburga oraz anty-Trendelenburga sterowany za pomocą sprężyn gazowych z blokadą pilot przewodowy z możliwością blokowania poszczególnych funkcji przez personel poziomica leża elastyczne krążki odbojowe oraz listwy ochronne wyjmowane szczyty z wypełnieniami z tworzywa tuleje do mocowania wysięgnika lub wieszaka kroplówki uchwyty do mocowania wyposażenia dodatkowego koła jezdne w obudowie tworzywowej centralna blokada kół, przy czym jedno z blokadą kierunkową autoregresja segmentu oparcia pleców oraz uda dodatkowe wyposażenie łóżka w postaci: barierki lewej, materaca, wieszaka do kroplówki, uchwytu kaczki, basenu i uniwersalnego, wysięgnika z uchwytem do ręki minimalny okres gwarancji: 24 miesiące Łóżka rehabilitacyjne muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletne i po zainstalowaniu gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i instalacji wraz z dodatkowym wyposażeniem ujętym w w/w specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Holter EKG-zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw winien się składać z: 1. Analizatora holterowskiego o parametrach: - Edycja pobudzeń z możliwością reklasyfikacji z każdego poziomu analizy - Prezentacja histogramów pobudzeń - Superimpozycja pobudzeń z każdego szablonu - Automatyczne rozpoznawanie, z możliwością reklasyfikacji, podstawowych typów arytmii - Automatyczna detekcja migotania przedsionków oraz możliwość ręcznego oznaczania epizodów migotania - Analiza ST z możliwością weryfikacji i korekcji markerów pomiarowych - Możliwość zmiany linii bazowej, kryteriów uniesienia i obniżenia ST - Analiza alternansu załamka T - Analiza HRV w dziedzinie czasu i częstotliwości - Ocena wpływu leków na moc widma - Analiza QT - Analiza późnych potencjałów w dziedzinie czasu i częstotliwości - Ocena zapisów min. 3 kanałowych - Analiza bezdechu sennego - Ocena pracy różnych typów stymulatorów - Dodatkowy kanał dla wizualizacji pików rozrusznika - Wektokardiografia - Tworzenie raportów w oparciu o szablony zdefiniowane przez użytkownika - Instrukcja i oprogramowanie w języku polskim - Przedmiot zamówienia fabrycznie nowy (rok produkcji 2012 lub 2013) - Dopuszczenia i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami 2. Rejestratora holterowskiego EKG - 3 kanały o parametrach: - Rejestrator cyfrowy z zapisem 3 kanałowego EKG do 5 dni - Częstotliwość próbkowania 4000 Hz dla rejestracji 3 kanałowej rejestracja 3 kanałów z 7 elektrod EKG zasilanie z 1 baterii AAA fabrycznie nowy (rok produkcji 2012 lub 2013) Wymagana instrukcja obsługi przedmiotu oferty w języku polskim Dopuszczenia i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami 3. Stanowiska komputerowego o minimalnych parametrach: Komputer: jak w tabeli oraz drukarka laserowa min. 10 str/min lub Minimalne parametry techniczne komputera Komputer stacjonarny Laptop Rozdzielczość 1280 × 1024 1280 × 800 HDD 320GB 160GB RAM 1GB 1GB CPU C2D C2D System operacyjny Windows XP, Windows Vista, Windows7 Windows XP, Windows Vista, Windows 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Holter RR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry: - Rejestrator fabrycznie nowy (rok produkcji 2012 lub 2013) - Pomiar ciśnienia metodą oscylometryczną - Programowanie min. 3 okresów pomiarowych z poziomu dedykowanego oprogramowania - Programowanie częstości pomiarów dla każdego okresu z poziomu dedykowanego oprogramowania - Możliwość wykonania do 250 pomiarów - Zakres pomiarów ciśnienia: 25÷260mmHg - Dokładność: ? 3mmHg - Zakres pomiaru tętna: 40÷200bpm - 2 rozmiary wielorazowych mankietów w zestawie z rejestratorem ( średni i duży) - Mankiety wyposażone w elastyczne rękawy zapobiegające zsuwaniu się z ramienia pacjenta - Przycisk do ręcznego wykonania pomiaru poza zaprogramowanym harmonogramem - Prezentacja wartości napięcia źródła zasilania rejestratora przy jego uruchomieniu - Zasilanie rejestratora: akumulator lub baterie AA - Dopuszczenia i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rekomendacja Europejskiego Towarzystwa Nadciśnienia Tętniczego OPROGRAMOWANIE: - Oprogramowanie w języku polskim - Komunikacja z rejestratorem poprzez interface podłączany w komputerze do portu USB typ A - Wbudowana baza danych pacjentów - Wyświetlanie w formie tabelarycznej wszystkich wykonanych pomiarów z zaznaczeniem pomiarów wykonanych na żądanie - Możliwość ręcznego wpisania komentarza do każdego pomiaru lub wybrania z listy proponowanych komentarzy - Informacja o błędnym pomiarze - Możliwość usuwania pomiarów z analizy - Prezentacja wyników pomiarów ciśnienia częstości rytmu w formie graficznej (2 typy wykresów) - Możliwość porównania 2 badań tego samego pacjenta - Możliwość ręcznej edycji progów ciśnienia dla wykonanego badania - Możliwość automatycznego ustawienia progów ciśnienia wg norm JNC7/AHA i ESH - Możliwość rekonfiguracji okresów badania (zakresów czasowych) dla wykonanego badania - Możliwość edycji danych pacjenta - Możliwość wpisania (i edycji) przez lekarza wywiadu, aktualnego leczenia z podaniem leków, ich dawki i częstotliwości podawania, opisu Prezentacja wyników statystycznych badania: - ciśnienie skurczowe - ciśnienie rozkurczowe - częstość rytmu - MAP - PP - ładunek BP - DIP podczas snu z podziałem na okresy i łącznie dla całego badania - Prezentacja średnich godzinowych w formie tabelarycznej wartości: ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu, MAP, PP, PRP/1000 - Prezentacja średnich godzinowych w formie graficznej wartości ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu. Możliwość porównania z innym badaniem tego samego pacjenta - Możliwość wyboru automatycznego podsumowania badania na podstawie norm JNC7/AHA i ESH/AHA - Możliwość konfiguracji raportu - Możliwość eksportu raportu w formie pliku PDF - Możliwość eksportu wykonanego badania do GDT i ASCII. - Wbudowany konfigurator eksportu - Możliwość eksportu wybranego badania za pomocą poczty e-mail - Możliwość testu poprawności komunikacji oprogramowania z rejestratorem - Możliwość programowania różnych konfiguracji ustawień oprogramowania - Możliwość konfiguracji wielu użytkowników z dostępem chronionym hasłem - Funkcja automatycznego wylogowania użytkownika po określonym (konfigurowalnym) okresie bezczynności - Instrukcja oprogramowania i rejestratora w języku polskim Cena musi obejmować: oprogramowanie z kluczem zabezpieczającym, kabel połączeniowy USB, USB, rejestrator, mankiet standardowy i duży, futerał z paskiem na rejestrator, zestaw akumulatorów, ładowarka, instrukcja obsługi w języku polskimi, transport, instalacja i 24 miesięczna gwarancja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kardiomonitor typu PC 300 lub równoważny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne parametry techniczne urządzenia oraz wymagania: możliwość monitorowania szerokiego zakresu parametrów: EKG, tętno (HR), częstość oddechów (RR), wysycenie krwi tlenem / saturacja (SpO2), puls (PR), nieinwazyjny pomiar ciśnienia krwi (NIBP), temperaturę, analizy odcinka ST monitor przeznaczony dla dorosłych . Wybór grupy pacjenta z menu z dostosowaniem granic alarmowych. Kardiomonitor wyposażony w akcesoria odpowiednie dla grupy wiekowej pacjenta. kolorowy wyświetlacz LCD z prezentacją na ekranie monitora 5 krzywych dynamicznych oraz wartości cyfrowych. Różne konfiguracje ekranu: duże cyfry, parametry, trendy 24-120, 7 EKG, oxyCRG. kardiomonitor wyposażony w torbę transportową możliwość zamrożenia krzywej EKG do analizy odcinka S-T. kardiomonitor posiada trendy tabelaryczne i graficzne mierzonych parametrów. analiza arytmii i odcinka S-T. dźwiękowe i wizualne alarmy z możliwością wyciszenia i dostosowania granic alarmowych. pamięć zdarzeń alarmowych. tryby pomiaru NIBP: ręczny (bezpośredni przycisk na panelu monitora), automatyczny, STAT. funkcja opaski uciskowej. zabezpieczenie przed nadmiernym ciśnieniem w mankiecie. kardiomonitor musi posiadać wbudowany akumulator do min. 2 godziny pracy z możliwością wymiany przez użytkownika bez konieczności wzywania serwisu. możliwość wykorzystania zewnętrznej drukarki współpracującej z kardiomonitorem. kardiomonitor musi posiadać  Certyfikat CE, Deklarację Zgodności, Powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych oraz Certyfikat Jakości Wytwórcy, menu oraz instrukcję obsługi w języku polskim. gwarancja min. 3 lata wymagane wyposażenie urządzenia: czujnik SpO2 klips na palec dla dorosłych, kabel EKG, elektrody EKG, mankiet NIBP dla dorosłych, czujnik temperatury, rączka/stojak do kardiomonitora, pokrowiec, bateria, kabel / adapter sieciowy. W zestawie Pulsoksymetr posiadający wysokiej klasy wyświetlacz LCD z podświetleniem LED. - obrazowanie wartości saturacji (SpO2), pulsu (PR), siły pulsu, daty i godziny, poziomu naładowania baterii, podłączenia czujnika. - wizualne i dźwiękowe alarmy z możliwością wyciszenia oraz dostosowania granic alarmowych. - min. 12 godzinne magazynowanie danych z możliwością eksportu do PC. - pulsoksymetr przeznaczony dla dorosłych,(w zestawie czujnik SpO2 klips na palec dla dorosłych ). - możliwość zasilania z baterii oraz z sieci przy pomocy kabla sieciowego. Kabel sieciowy na wyposażeniu. - pulsoksymetr wyposażony w statyw. - instrukcja obsługi w języku polskim. - Certyfikat CE, Deklaracja Zgodności, Powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych Zestaw kardiomonitora z pulsoksymetrem musi być fabrycznie nowy (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletne i po zainstalowaniu gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i instalacji wraz z dodatkowym wyposażeniem ujętym w w/w specyfikacji oraz podstawowe przeszkolenie z zakresu obsługi urządzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Elektryczny ssak medyczny na wózku jezdnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne parametry techniczne urządzenia oraz wymagania: - minimalne wymagania: sterowanie z pulpitu oraz wyłącznikiem nożnym z możliwością pracy w trybie przerywanym - zabezpieczenie przed przelaniem - naczynie kontrolne min. 0,8 l z zaworem, zawór odcinający w pokrywie butli przelewowej z możliwością wyposażenia maszyny w poliwęglanowe naczynia wielorazowego użytku o pojemności 2 l z zaworem zabezpieczającym i filtrem, filtry na wejściu i wyjściu z wymiennymi wkładami, urządzenie musi być wyposażone w dwie min. 2,5 l szklane butle wielorazowego użytku. do zestawu musi być dołączony przewód ssący silikonowy 7 1,5 m oraz zapasowe filtry antybakteryjne 1op/20 szt. umieszczony na dużym wózku posiadającym 4 kółka szybkość zasysania powietrza min. 29 l/min zakres regulacji podciśnienia do -0,085 MPa klasa izolacji 1, głośność poniżej 50 dB minimalny okres gwarancji: 2 lata wymiary +-10% od standardowych 260 x 360 x 350 mm Ssak medyczny musi być fabrycznie nowy (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletny i po zainstalowaniu gotowy do użycia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i instalacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Łóżko do pionizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne parametry techniczne urządzenia oraz wymagania: regulacja kąta pochylenia za pomocą siłownika elektrycznego (pilotem ręcznym) wyposażone w blat tapicerowany, na którym mocowane są pasy do stabilizacji kolan, miednicy i klatki piersiowej, pufki boczne podtrzymujące głowę. W części dolnej łóżko wyposażone w podnóżek i pasy do unieruchomienia stawów skokowych kończyn dolnych łóżko wyposażone w koła antystatyczne z blokadą, łóżko na kółkach umożliwiające przemieszczanie obciążenie minimalne: 170 kg barierki boczne z możliwością podnoszenia i opuszczania regulacja oparcia pleców min 0 - 70 stopni regulacja podparcia kończyn dolnych regulacja wysokości leża (pozioma) - 400-800 mm (+-50 mm) wymiary długość stołu - 1950 -2150 mm, szerokość stołu 650mm - 1020 mm, minimalny okres gwarancji: 24 miesiące Łóżko do pionizacji musi być fabrycznie nowe (rok produkcji: 2013 lub 2012), kompletne i po zainstalowaniu gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Cena zawiera koszty dostawy i instalacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.