eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie usługi drukarskiej dla Politechniki Częstochowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Częstochowa: Wykonanie usługi drukarskiej dla Politechniki Częstochowskiej
Numer ogłoszenia: 8659 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi drukarskiej dla Politechniki Częstochowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi drukarskiej dla Politechniki Częstochowskiej zgodnie z opisem zawartym w SIWZ w tym: Zadanie nr 1 1.1 Druk świadectw ukończenia Studiów Przygotowania Pedagogicznego 290 szt, według załączonego wzoru 1.2 Druk indeksów MEN II/171 100 szt. , według załączonego wzoru Zadanie nr 2 Druk świadectw ukończenia studiów podyplomowych dla Wydziału Budownictwa 200 sztuk, wg załącznika Zadanie nr 3 Suplement do dyplomu (okładka) 412 sztuk zgodnie z Rozporządzeniem MNiSzW z dnia 19.12.2008r. Dz.U.2009.47.387. Zadanie nr 4 15000 sztuk papieru z giloszem do suplementu format A4 - wg.Rozp.MNiSW z dn.19.12.2008r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie udziela wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz zobowiązany jest na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP dotyczących: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków wymienionych w punkcie poprzedzającym w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa poniżej według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich dokumentów, oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, . 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87 poz. 606 z dn. 24 maja 2006 r.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska Dział Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 69, pok. 30, 42-200 Częstochowa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Częstochowska ul. Dąbrowskiego 69, Sekretariat Kanclerza, pok. 28, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.1 Druk świadectw ukończenia Studiów Przygotowania Pedagogicznego 290 szt, według załączonego wzoru 1.2 Druk indeksów MEN II/171 100 szt. , według załączonego wzoru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Druk świadectw ukończenia Studiów Przygotowania Pedagogicznego 290 szt, według załączonego wzoru 1.2 Druk indeksów MEN II/171 100 szt. , według załączonego wzoru, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk świadectw ukończenia studiów podyplomowych dla Wydziału Budownictwa 200 sztuk, wg załącznika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Druk świadectw ukończenia studiów podyplomowych dla Wydziału Budownictwa 200 sztuk, wg załącznika, zgodnie z opisem zawarty w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Suplement do dyplomu (okładka) 412 sztuk zgodnie z Rozporządzeniem MNiSzW z dnia 19.12.2008r. Dz.U.2009.47.387..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suplement do dyplomu (okładka) 412 sztuk zgodnie z Rozporządzeniem MNiSzW z dnia 19.12.2008r. Dz.U.2009.47.387. zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 15000 sztuk papieru z giloszem do suplementu format A4 - wg.Rozp.MNiSW z dn.19.12.2008r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15000 sztuk papieru z giloszem do suplementu format A4 - wg.Rozp.MNiSW z dn.19.12.2008r., zgodnie opis zawarty w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.