eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klonowa › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Klonowa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-23

Ogłoszenie nr 86594 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.

Klonowa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Klonowa.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72709 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klonowa, krajowy numer identyfikacyjny 73093449900000, ul. ul. ks. Józefa Dalaka 2, 98273 Klonowa, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 438 208 493, faks 438 208 476, e-mail musialski@klonowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.klonowa.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Klonowa.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGW.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Klonowa, obejmujący: Zadanie nr 1 1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu gminy Klonowa z wyłączeniem właścicieli nieruchomości, na których zlokalizowane są cmentarze oraz wyposażenie w/w nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa. 2. Odpady będą odbierane z terenu gminy zgodnie ze szczegółowym wykazem nieruchomości (obejmującym ilość i rodzaj pojemników w które ma być wyposażona każda nieruchomość), który zostanie dostarczony wykonawcy w dniu podpisania umowy. Informacje w wykazie będą uaktualniane przez zamawiającego do ostatniego dnia każdego miesiąca. 3. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości w terminie do dnia 31 maja 2017 r. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1) Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. 2) Segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje: a) Odpady suche o kodach 15 01 06, 20 01 01, 20 01 40 (papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe); b) Opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07; c) Opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02; 3) Zużytych baterii o kodzie 20 01 34 z placówek oświatowych i instytucji publicznych. Wykaz lokalizacji pojemników na baterie stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Odpady komunalne będą odbierane zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa z następujących pojemników: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m^3 (120 l), b) w zabudowie wielorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m^3 (120 l), c) w obiektach użyteczności publicznej - pojemniki o pojemności od 0,12 m^3 (120 l), 2) Segregowane odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m^3 (120 l), b) w zabudowie wielorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m^3 (120 l), c) na nieruchomościach przeznaczonych do użytku publicznego pojemniki w gnieździe ogólnodostępnym na szkło o pojemności od 1,5 m^3 (typ IGLOO), pojemniki na tworzywa sztuczne od 1,1 m^3, pojemniki na makulaturę od 1,1 m^3, d) w obiektach użyteczności publicznej - pojemniki o pojemności od 0,12 m^3 (120 l). 6. Odpady komunalne, będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych ujednoliconym kolorem zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa: a) zielonym - z przeznaczeniem na odpady komunalne zmieszane, b) żółtym - z przeznaczeniem na odpady suche, c) pomarańczowym - z przeznaczeniem na szkło, d) zielonym - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych z przeznaczeniem na szkło kolorowe, e) białym - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych z przeznaczeniem na szkło bezbarwne, f) bez oznaczenia kolorem pojemniki z siatki w gniazdach ogólnodostępnych z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne. 7. Wykonawca wyposaży wskazane przez Zamawiającego nieruchomości w pojemniki zgodnie z wykazem o którym mowa w punkcie 2. z zachowaniem zasad określonych w pkt. 5. i 6. Zamawiający zastrzega, iż objęcie wszystkich mieszkańców nieruchomości systemem odbioru odpadów komunalnych powinno nastąpić nie później niż do dnia 1 czerwca 2017 r. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wykaz nieruchomości wraz z informacją o rodzaju i pojemności pojemników, w które zostały wyposażone te nieruchomości oraz wykaz nieruchomości objętych wykazem określonym w pkt. 2., które nie zostały wyposażone w pojemniki, z podaniem przyczyny nie wyposażenia nieruchomości w pojemniki, w terminie do dnia 15 czerwca 2017 r. W przypadku gdy w wyniku aktualizacji wykazu określonego w pkt. 2. zaistnieje potrzeba wyposażenia w pojemniki nowych nieruchomości Wykonawca dokona tego w terminie 7 dni od dnia otrzymania uaktualnionego wykazu. 8. W tabeli podano szacunkowe ilości pojemników z terenu Gminy Klonowa, ilości rzeczywiste nie są zależne od Zamawiającego. Mogą one ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając powstawanie nowych nieruchomości oraz migracje ludności. Szacunkowe ilości pojemników i odpadów Rodzaj odpadu Rodzaj pojemnika Szacowana ilość pojemników Odpady komunalne zmieszane 120 l 675 240 l 71 1100 l 7 Odpady opakowaniowe szklane 120 l 708 240 l 36 1500 l 2 Surowce suche 240 l 721 480 l lub 2x240 l 23 Opakowania z tworzyw sztucznych 2500 l 2 Baterie i akumulatory 120 l 1 9. Odpady komunalne będą odbierane z następującą częstotliwością zgodną z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) Zabudowa jednorodzinna - 1 raz w miesiącu, b) Zabudowa wielorodzinna - 1 raz w miesiącu. 2) Segregowane odpady komunalne: a) Surowce suche - 1 raz w miesiącu, b) Opakowania szklane - 1 raz na kwartał, c) Opakowania szklane w gniazdach ogólnodostępnych - w zależności od potrzeb w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez zamawiającego, d) Opakowania z tworzyw sztucznych w gniazdach ogólnodostępnych - w zależności od potrzeb w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez zamawiającego, e) Baterie i akumulatory - w zależności od potrzeb w terminie 7 dni od zgłoszenia przez zamawiającego. Zadanie nr 2 10. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wyposażeniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zgromadzonych w PSZOK. 11. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów: a) Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32, b) Chemikaliów (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, c) Zużytych baterii i akumulatorów o kodzie 20 01 34, d) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36, e) Odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, f) Odpadów budowlano - rozbiórkowych o kodach z grupy 17, g) Zużytych opon o kodzie 16 01 03 (nie obejmuje zużytych opon powstałych w trakcie prowadzonej działalności gospodarczej), h) Odpadów zielonych o kodzie 20 02 01, i) Opakowań ze szkła o kodzie 15 01 07, j) Opakowań z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02, k) Opakowań z papieru i tektury o kodzie 15 01 01. 12. Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w następujące pojemniki do gromadzenia odpadów: a) Przeterminowane leki - pojemnik o pojemności 240 l, b) Chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) - 2 pojemniki o pojemności 240 l c) Zużyte baterie i akumulatory - pojemnik o pojemności 120 l, d) Odpady budowlano - rozbiórkowe - kontener 5,5 m3, e) Odpady zielone - kontener 1,1m3, f) Opakowania ze szkła - pojemnik o pojemności 1,5 m3 (typ IGLOO), g) Opakowania z tworzyw sztucznych - pojemnik o pojemności 2,5 m3 (typ SIATKA), h) Opakowania z papieru i tektury - pojemnik o pojemności 1,1 m3. 13. Odpady niewymienione w pkt. 12. będą gromadzone w wyznaczonych miejscach na terenie PSZOK. 14. Odpady wymienione w pkt. 11. będą odbierane z częstotliwością wynikającą z potrzeb z uwzględnieniem stopnia zapełnienia pojemnika. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego. Zadanie nr 3 15. Przedmiotem zamówienia jest zbiórka odpadów określonych w pkt. 16., pochodzących z gospodarstw domowych polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z harmonogramem. 16. Zadanie polega na: a) zebraniu i załadunku na środek transportu wystawionych następujących rodzajów odpadów: - 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe, (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny), - 16 01 03 - Zużyte opony (nie obejmuje zużytych opon powstałych w trakcie prowadzonej działalności gospodarczej), - 20 01 35 * - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory), - 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (pralki, radia, drukarki, odkurzacze), - 20 01 23 * - Urządzenia zawierające freony (lodówki); b) zagospodarowaniu odebranych odpadów; c) posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady w przypadku zanieczyszczeń powstałych z winy wykonawcy. 17. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 18. Odpady o których mowa w pkt. 16. w ramach zbiórki objazdowej będą odbierane jeden raz w roku w terminie od 1 kwietnia do 31 lipca, przy czym pierwszą taką zbiórkę należy przeprowadzić w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2017 r. 19. Termin odbioru w/w odpadów zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na co najmniej 1 miesiąc przed planowaną zbiórką. 20. Wykonawca przedłoży harmonogram odbioru odpadów w terminie 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki. Informacje dodatkowe: 21. Mapa Gminy Klonowa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 22. Łączna liczba osób zameldowanych na terenie gminy Klonowa wynosi około 2926, liczba osób wynikająca ze złożonych deklaracji dotyczących ustalenia opłaty za odbiór odpadów komunalnych wynosi około 2600. 23. Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady, wynosi około 750. 24. Masa odpadów komunalnych odebranych w latach 2015-2016 z podziałem na poszczególne frakcje w Mg: L.p. Rodzaj odpadu 2015 rok 2016 rok 1. Zmieszane odpady komunalne 191,5 208,082 2. Opakowania szklane 60,6 58,897 3. Opakowania z tworzyw sztucznych 0,43 0,49 4. Odpady wielkogabarytowe 18,26 21,92 5. Leki inne niż wymienione w 20 01 31 0 0,02 6. Zużyte opony 3,98 0,30 7. Inne odpady nie ulegające biodegradacji 5,1 6,72 8. Odpady ulegające biodegradacji 0,72 0,46 9. Zmieszane odpady opakowaniowe 57,7 68,445 10. Opakowania z papieru i tektury 0,05 - 11. Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 - 1,54 25. Długość dróg przebiegających przez gminę: a) drogi bitumiczne - 65 km b) drogi utwardzone -44 km c) drogi gruntowe - 52 km 26. Obowiązki Wykonawcy: 1) Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 2) Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla regionu II lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego nr XXVI/481/12 z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie przyjęcia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla województwa łódzkiego oraz uchwałą nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie: wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012. 3) Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 Ustawy o odpadach. 4) Uzyskanie poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w poszczególnych latach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów z dn. 25.05.2012 r. (Dz. U. 2012, poz. 676). 5) Uzyskanie: a) poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, b) poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w poszczególnych latach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych z dn. 14.12.2016 r. (Dz. U. 2016, poz. 2167). 6) Kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości w/w obowiązku. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji Wykonawca sporządza protokół wraz z dokumentacją fotograficzną, które stanowią dowód nie wywiązania się właściciela nieruchomości z obowiązku prowadzenia selektywnej zbiórki i przekazuje je Zamawiającemu w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym przeprowadzano obiór odpadów. 7) W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. Odbiór odpadów realizowany jest z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, lub ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd. 8) Realizacja zadania 3 następuje poprzez odbiór odpadów wystawionych przez właściciela nieruchomości przed posesję do drogi dojazdowej w wyznaczonym dniu określonym w harmonogramie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV: 90533000-2, 90500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT761310.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"EKO-REGION" sp. z o.o., sekretariat@eko-region.pl, ul. Bawełniana 18, 97-400, Bełchatów, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 747468.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 747468.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 747468.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.