eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › DOSTAWA MATERIAŁÓW I UPOMINKÓW REKLAMOWYCH DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Gdańsk: DOSTAWA MATERIAŁÓW I UPOMINKÓW REKLAMOWYCH DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 86569 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52463 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW I UPOMINKÓW REKLAMOWYCH DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i upominków reklamowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego według załączników nr 1a i 2 do SIWZ, zwanych dalej materiałami. 2.Miejsca dostaw materiałów wskazane są w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Szczegółowe dane teleadresowe osób upoważnionych do odbioru materiałów, zostaną dostarczone drogą elektroniczną Wykonawcy wyłonionemu w przetargu, po podpisaniu umowy. 4.Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe i na dzień składania ofert nie mogą być wycofane przez producenta z produkcji lub sprzedaży. 5.Materiały wykorzystywane będą w celu promocji Uniwersytetu Gdańskiego na Targach Edukacyjnych oraz imprezach promujących UG na np.: Bałtyckim Festiwalu Nauki, wycieczkach grup maturalnych po Kampusie UG, konferencjach oraz w celach informacyjnych. 6.Kompletne materiały związane z elementami identyfikacji wizualnej UG (logo UG, znaki graficzne jednostek oraz inne projekty potrzebne do przygotowania matryc) stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Materiały te zostaną przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej po podpisaniu umowy. 7.Wykonawca po podpisaniu umowy, zobowiązany jest do sporządzenia cyfrowej wizualizacji ostatecznego nadruku materiałów oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego, wg poniższej procedury: 1)przekazanie przez Zamawiającego w formie elektronicznej materiałów potrzebnych do sporządzenia przez Wykonawcę wizualizacji oznakowania - w nieprzekraczalnym terminie 1 dnia roboczego od dnia podpisania umowy, 2)przekazanie przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego wizualizacji oznakowania - w nieprzekraczalnym terminie dwóch dni roboczych od dnia przekazania materiałów przez Zamawiającego, 3)akceptacja Zamawiającego - w nieprzekraczalnym terminie dwóch dni roboczych, 4)w przypadku jakichkolwiek uwag Zamawiającego w stosunku do wizualizacji oznakowania, Zamawiający ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń a Wykonawca zobowiązany jest do dokonania poprawek pozwalających uzyskać końcową akceptację Zamawiającego, 5)w przypadku wystąpienia sytuacji opisanej w ppkt. 4) skutkującej przekroczeniem zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie terminu dostawy, zastosowanie będą miały przepisy dotyczące kar umownych, zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy - załącznika nr 5 do SIWZ. 8.Gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 12 miesięcy, liczona od daty podpisania przez strony protokołu odbioru. 9.Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części zamówienia do 10% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy m.in. realizacji projektu pod tytułem Satelitarna kontrola Środowiska Morza Bałtyckiego (SatBałtyk) nr POIG.01.01.02-22-011/09;m.in. projektu Promoting LLL in HE by implementing innovative practices in RPL (nr umowy EDUPRO- 2014-1-PL01- KA203-003629);Programu ERASMUS+ realizowanego przez UG w latach 2014-2020 na podstawie karty ECECHE nr 50023-LA-1-2014-1-PL-E4AKA1-ECHE..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Butterfly Agencja Reklamowa Agnieszka Borowy, ul. Myśliwska 8/1, 71-662 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96224,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96188,01

  • Oferta z najniższą ceną: 86635,48 / Oferta z najwyższą ceną: 101008,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.