eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PRZEBUDOWA SZYBÓW WINDOWYCH I WYMIANA DŹWIGÓW OSOBOWYCH Z DOSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKACH KANCELARII PREZYDENTA RP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Warszawa: PRZEBUDOWA SZYBÓW WINDOWYCH I WYMIANA DŹWIGÓW OSOBOWYCH Z DOSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKACH KANCELARII PREZYDENTA RP
Numer ogłoszenia: 86565 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SZYBÓW WINDOWYCH I WYMIANA DŹWIGÓW OSOBOWYCH Z DOSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKACH KANCELARII PREZYDENTA RP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejących szybów windowych oraz wymiana dźwigów windowych z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz budowa i przebudowa pochylni umożliwiających dostęp do obiektów dla osób z niepełnosprawnością ruchową w obiektach Kancelarii Prezydenta. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na trzy niżej wymienione części: Część 1 - Pałac Prezydencki w Warszawie Część 2 - Rezydencja Prezydenta RP Belweder Część 3 - Zespół Budynków Kancelarii Prezydenta RP Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: Część 1 - Pałac Prezydencki w Warszawie - modernizację ośmiu istniejących dźwigów windowych, przebudowę szybu windowego i budowę pochylni - dostosowanych do potrzeb osób z niesprawnością ruchową. Część 2 - Rezydencja Prezydenta RP Belweder - modernizację dwóch istniejących dźwigów windowych, instalację dwóch zewnętrznych platform pionowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych i jednej wewnętrznej w szybie samonośnym. W ramach montażu platformy wewnętrznej przewiduje się przebudowę pomieszczeń budynku w rejonie projektowanego urządzenia. Część 3 - Zespół Budynków Kancelarii Prezydenta RP - modernizację pięciu istniejących dźwigów windowych, instalację urządzenia wspomagającego komunikację wewnątrz budynku dla osób niepełnosprawnych, przebudowę i dostosowanie istniejącej pochylni zewnętrznej przy wejściu D do potrzeb osób z niesprawnością ruchową oraz wymianę fragmentu nawierzchni jezdni pomiędzy wejściami A i D. 2. Oferowane przez Wykonawcę Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, objęte minimum 36-miesięcznym okresem gwarancji oraz bezpłatnym serwisem świadczonym przez Wykonawcę w okresie gwarancyjnym. 3. Prace, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ należy wykonać w oparciu i w zgodzie z: Pałac Prezydencki w Warszawie a) Decyzją nr 63/Śrd//2014 z dnia 19.02.2014 r. Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy; b) Decyzją nr 2624N/13 z dnia 19.12.2013 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków; c) Decyzją nr 17/2014 z dnia 16.01.2014 r. Wojewody Mazowieckiego; d) Decyzją nr ZDM/ZGPD/I/1a/1/p/14 z dnia 07.01.2014 r. Zarządu Dróg Miejskich; e) projektem budowlanym; f) projektem wykonawczym; g) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - architektura i konstrukcja; h) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne; i) przedmiarem robót- instalacje elektryczne; j) przedmiarem robót- architektura i konstrukcja. Rezydencja Prezydenta RP Belweder a) Decyzją nr 2634N/13 z dnia 23.12.2013 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków; b) Decyzją nr 11/2014 z dnia 14.01.2014 r. Wojewody Mazowieckiego; c) projektem budowlanym; d) projektem wykonawczym; e) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - architektura i konstrukcja; f) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne; g) przedmiarem robót- instalacje elektryczne; h) przedmiarem robót- architektura i konstrukcja. Zespół Budynków Kancelarii Prezydenta RP a) Decyzją nr 2635N/13 z dnia 23.12.2013 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków; b) Decyzją nr 25/Śrd//2014 z dnia 20.01.2014 r. Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy; c) projektem budowlanym; d) projektem wykonawczym; e) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - architektura i konstrukcja; f) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne; g) przedmiarem robót- instalacje elektryczne; h) przedmiarem robót- architektura i konstrukcja. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Pałac Prezydencki ul. Krakowskie Przedmieście 46/48 w Warszawie; Rezydencja Prezydenta RP Belweder ul. Belwederska 56 w Warszawie; Zespół Budynków Kancelarii Prezydenta RP przy ul. Wiejskiej 10 i Maszyńskiego 10 w Warszawie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 42.41.61.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a. dla części 1 - 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych); b. dla części 2 - 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych); c. dla części 3 - 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych);

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować wykonanie* w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej : Część 1 - dwóch najważniejszych robót budowlanych o łącznej wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto, z czego przynajmniej jednej na obiekcie zabytkowym. Zamawiający za jedną najważniejszą robotę budowlaną uzna wykonanie budowy, przebudowy lub remontu budynku w zakresie modernizacji, wymiany lub montażu nowych osobowych dźwigów windowych o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto Część 2 - dwóch najważniejszych robót budowlanych o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto, z czego przynajmniej jednej na obiekcie zabytkowym. Zamawiający za jedną najważniejszą robotę budowlaną uzna wykonanie budowy, przebudowy lub remontu budynku w zakresie modernizacji, wymiany lub montażu nowych osobowych dźwigów windowych o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto Część 3 - dwóch najważniejszych robót budowlanych o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto, z czego przynajmniej jednej na obiekcie zabytkowym. Zamawiający za jedną najważniejszą robotę budowlaną uzna wykonanie budowy, przebudowy lub remontu budynku w zakresie modernizacji, wymiany lub montażu nowych osobowych dźwigów windowych o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto. Ponadto Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, powinien wykazać się realizacją robót dla każdej z części osobno ( np. dla dwóch części - czterech robót o wartościach wskazanych dla poszczególnych części, w tym co najmniej dwóch na obiektach zabytkowych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca winien udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia tj. dysponują lub będą dysponować co najmniej: - jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń - w branży ogólnobudowlanej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, które znajdują się na liście członków właściwej izby samorządu zawodowego. b) Wykonawca winien udokumentować, że osoby wymienione w pkt. 7.1.4 lit. a) posiadają doświadczenie w pełnieniu funkcji: - kierownika budowy, przy realizacji co najmniej 2 kontraktów, w których zakres wchodziły prace określone w przedmiocie zamówienia, wykształcenie wyższe, oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych podlegających ochronie przez konserwatora zabytków, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych i badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków (Dz. U z 2004 r, Nr 150 poz. 1579 ). - kierownika robót w branży elektrycznej przy realizacji co najmniej 1 kontraktu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - w przypadku rozwiązań równoważnych - foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej. Zaoferowane wyposażenie i materiały równoważne muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów opisanych w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - Świadectwo Autoryzacji producenta Urządzeń na świadczenie przez Wykonawcę usługi serwisu gwarancyjnego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. III.3 ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: a) dokumentów dotyczących zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) dokumentów dotyczących sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji gdy dotyczą one konieczności przedłużenia (zmiany) terminu umownego z powodu: a) istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b) wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót, c) warunków atmosferycznych, w szczególności klęsk żywiołowych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń dokonywania odbiorów, brak możliwości dojazdu do obiektu; d) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymania robót przez Zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, - przekazania placu budowy z opóźnieniem. 2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy lub stosownym protokole wpisem Kierownika budowy, potwierdzonym przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub przedstawiciela Zamawiającego. 3. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 24.1 SIWZ termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na Wykonawcy przedmiotowego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna, wejście D..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pałac Prezydencki w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: - modernizację ośmiu istniejących dźwigów windowych, przebudowę szybu windowego i budowę pochylni - dostosowanych do potrzeb osób z niesprawnością ruchową. Prace należy wykonać w oparciu i w zgodzie z: -Decyzją nr 63/Śrd//2014 z dnia 19.02.2014 r. Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy; - Decyzją nr 2624N/13 z dnia 19.12.2013 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków; - Decyzją nr 17/2014 z dnia 16.01.2014 r. Wojewody Mazowieckiego; - Decyzją nr ZDM/ZGPD/I/1a/1/p/14 z dnia 07.01.2014 r. Zarządu Dróg Miejskich; - projektem budowlanym; - projektem wykonawczym; - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - architektura i konstrukcja; - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne; - przedmiarem robót- instalacje elektryczne; - przedmiarem robót- architektura i konstrukcja..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 42.41.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rezydencja Prezydenta RP Belweder.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: - modernizację dwóch istniejących dźwigów windowych, instalację dwóch zewnętrznych platform pionowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych i jednej wewnętrznej w szybie samonośnym. W ramach montażu platformy wewnętrznej przewiduje się przebudowę pomieszczeń budynku w rejonie projektowanego urządzenia. Prace należy wykonać w oparciu i w zgodzie z: - Decyzją nr 2634N/13 z dnia 23.12.2013 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków; - Decyzją nr 11/2014 z dnia 14.01.2014 r. Wojewody Mazowieckiego; - projektem budowlanym; - projektem wykonawczym; - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - architektura i konstrukcja; - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne; - przedmiarem robót- instalacje elektryczne; - przedmiarem robót- architektura i konstrukcja..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 42.41.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zespół Budynków Kancelarii Prezydenta RP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: - modernizację pięciu istniejących dźwigów windowych, instalację urządzenia wspomagającego komunikację wewnątrz budynku dla osób niepełnosprawnych, przebudowę i dostosowanie istniejącej pochylni zewnętrznej przy wejściu D do potrzeb osób z niesprawnością ruchową oraz wymianę fragmentu nawierzchni jezdni pomiędzy wejściami A i D. Prace należy wykonać w oparciu i w zgodzie z: - Decyzją nr 2635N/13 z dnia 23.12.2013 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków; - Decyzją nr 25/Śrd//2014 z dnia 20.01.2014 r. Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy; - projektem budowlanym; - projektem wykonawczym; - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - architektura i konstrukcja; - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne; - przedmiarem robót- instalacje elektryczne; - przedmiarem robót- architektura i konstrukcja..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 42.41.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.