eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Piła: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 86562 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 1) - łącznik T ze złączką Venturiego dla dorosłych; filtr przeciwbakteryjny oddechowy dla dorosłych oraz pediatryczny; maska do podawania tlenu dla dorosłych oraz pediatryczna; zestaw do inhalacji dla dorosłych i dzieci; Zadanie 2) - przyrząd do transfery leku cytostatycznego; Zadanie 3) - zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy dla dorosłych; Zadanie 4) - jednorazowe elektrody do badań EKG; Zadanie 5) - zestaw drenów do hemofiltracji, zestaw do ciągłej hemodializy, cewnik do hemofiltracji; Zadanie 6) - folia chirurgiczna samoprzylepna; Zadanie 7) - igła do biopsji prostaty; Zadanie 8) - ostrza chirurgiczne ze stali węglowej lub nierdzewnej j.u.; Zadanie 9) - dreny perforowane do przyrządu Redon, zestaw do drenażu przeskórnego, butelka do długotrwałego odsysani ran; Zadanie 10) - kaniule do wlewań dozylnych; Zadanie 11) - pojemniki na zużyte igły zamykane; Zadanie 12) - zaciskacz do pępowiny; opaska do identyfikacji niemowląt oraz dorosłych; Zadanie 13) - zgłębnik dwunastnicy, zgłębnik żołądkowy, szpatułka drewniana, wkładka jednorazowa do ssaka, osłona na głowice USG, wziernik ginekologiczny; Zadanie 14) - strzykawka 3 częściowa z końcówką Luer - Lock; Zadanie 15) - kateter do embolektomii i trombolektomii; Zadanie 16) - igła do nakłuć lędźwiowych, igła do biopsji szpiku kostnego, igły do biopsji; Zadanie 17) - igły jednorazowego użytku, strzykawka dwuczęściowa, przyrząd do przetaczania krwi oraz płynów infuzyjnych; Zadanie 18) - igły do znieczuleń, zestaw do znieczuleń zewnątoponowych, zestaw do kaniulacji dużych naczyń; Zadanie 19) - przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, zestaw drenowy do podawania płynów, zestaw do odsysania pola operacyjnego; Zadanie 20) - jednorazowe obwody oddechowe dla dorosłych; Zadanie 21) - lejce naczyniowe tzw. podwieszki silikonowe; Zadanie 22) - ostrza do dermatomu kompatybilne z dermatomem firmy Aesculap GB 228R, płytka dociskowa do szatkownicy firmy Aesculap BA 720; Zadanie 23) - bakteriobójczy opatrunek do mocowania cewników centralnych; Zadanie 24) - igła do wstrzykiwaczy ukośnych penów; Zadanie 25) - końcówki tnące jednorazowe; Zadanie 26) - ostrza do napędu F6 firmy Stryker; Zadanie 27) - cewnik dopęcherzowy pooperacyjny; Zadanie 28) - przedłużacz do pompy infuzyjnej, kranik odcinający, koreczki do venflonów, kanka odbytnicza, woreczki do próbek moczu u noworodków i niemowląt oraz dla dorosłych, worek do godzinowej zbiórki moczu; Zadanie 29) - kaniule do wlewań dożylnych; Zadanie 30) - rurka inkubacyjna ustno-nosowa, prowadnica do rurek inkubacyjnych, rurka ustno-gardłowa, rurka odoskrzelowa, rurka tracheostomijna, maska krtaniowa; Zadanie 31) - cewnik do cystometrii, cewnik do pomiaru ciśnienia brzusznego; Zadanie 32) - elektroda do badań urodynamicznych, przetwornik ciśnienia, zestaw infuzyjny do pompy wodnej; Zadanie 33) - łącznik schodkowy typu Y; Zadanie 34) - maseczka tlenowa do inkubatora otwartego; Zadanie 35) - cewnik Thorax; Zadanie 36) - zestaw do przetoczeń do pompy objętościowej Volumed; Zadanie 37) - elektroda do waporyzacji z przewodem, kompatybilna z aparatem do elektrochirurgii ES 350; Zadanie 38) - dreny do pompy artroskopowej typu 10K 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na podstawie, których zostanie przeprowadzona ocena jakości. Próbki należy dostarczyć w następujących ilościach: Zadanie nr 3 - po 2 szt. z każdej pozycji; Zadanie nr 4 - po 2 op. z każdej pozycji; Zadanie nr 7 - po 2 szt.; Zadanie nr 8 - roz. 11 i 23 po 1 op.; Zadanie nr 12 - po 20 szt. z każdej pozycji; Zadanie nr 14 - po 5 szt. z każdej pozycji; Zadanie nr 17 - po 5 szt. z każdej pozycji 2.8. Próbki każdego asortymentu powinny być oznaczone, jakiego zadania i jakiej pozycji dotyczą. W przypadku nie dostarczenia próbek w terminie do dnia składania ofert, oferta w kryterium jakości w danym zadaniu otrzyma 0 pkt. Próbki należy dostarczyć w osobnym opakowaniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 38.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) Oświadczenie, że dostarczone ( w ramach umowy) wyroby medyczne: a) w stanie sterylnym - będą pakowane zgodnie z procedurami zapewniającymi ich sterylność w warunkach transportu i przechowywania, b) będą posiadały informację dotyczącą wyrobu umożliwiającą identyfikację wytwórcy a także inne informacje potrzebne do bezpiecznego ich użycia zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.05.2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r Nr 107, poz. 679), c) będą oznakowane z uwzględnieniem Dyrektywy 2007/47/WE z dnia 05.09.2007r., dotyczącej oznakowania wyrobów medycznych oraz opakowań wyrobów medycznych. 2) Dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu oraz wprowadzenie do używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679) - stosownie do klasyfikacji wyrobu: a) deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (oświadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela), b) certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej CE, ze wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, c) wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, d) w przypadku produktów/wyrobów, które nie podlegają rejestracji w RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010r o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne oświadczenie/informację wytwórcy lub dokument równoważny obowiązujący w państwie rejestrującego e) materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery, karta katalogowa produktu itp.). f) próbki zaoferowanych produktów w następujących ilościach: Zadanie nr 3 - po 2 szt. z każdej pozycji; Zadanie nr 4 - po 2 op. z każdej pozycji; Zadanie nr 7 - po 2 szt.; Zadanie nr 8 - roz. 11 i 23 po 1 op.; Zadanie nr 12 - po 20 szt. z każdej pozycji; Zadanie nr 14 - po 5 szt. z każdej pozycji; Zadanie nr 17 - po 5 szt. z każdej pozycji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Sprzedającego produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów c) zmiany sposobu konfekcjonowania; d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. e) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Sprzedającego lub Kupującego g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Sprzedającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Spwecjalistyczny w Pile im, Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, Sekretariat D14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 1) - łącznik T ze złączką Venturiego dla dorosłych; filtr przeciwbakteryjny oddechowy dla dorosłych oraz pediatryczny; maska do podawania tlenu dla dorosłych oraz pediatryczna; zestaw do inhalacji dla dorosłych i dzieci; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 2) - przyrząd do transfery leku cytostatycznego; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 3) - zestaw cewników dwukanałowych do hemodializy dla dorosłych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na podstawie, których zostanie przeprowadzona ocena jakości. Próbki należy dostarczyć w następujących ilościach: Zadanie nr 3 - po 2 szt. z każdej pozycji; 2.8. Próbki każdego asortymentu powinny być oznaczone, jakiego zadania i jakiej pozycji dotyczą. W przypadku nie dostarczenia próbek w terminie do dnia składania ofert, oferta w kryterium jakości w danym zadaniu otrzyma 0 pkt. Próbki należy dostarczyć w osobnym opakowaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzet medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 4) - jednorazowe elektrody do badań EKG; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na podstawie, których zostanie przeprowadzona ocena jakości. Próbki należy dostarczyć w następujących ilościach: Zadanie nr 4 - po 2 op. z każdej pozycji; 2.8. Próbki każdego asortymentu powinny być oznaczone, jakiego zadania i jakiej pozycji dotyczą. W przypadku nie dostarczenia próbek w terminie do dnia składania ofert, oferta w kryterium jakości w danym zadaniu otrzyma 0 pkt. Próbki należy dostarczyć w osobnym opakowaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 5) - zestaw drenów do hemofiltracji, zestaw do ciągłej hemodializy, cewnik do hemofiltracji; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 6) - folia chirurgiczna samoprzylepna; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 7) - igła do biopsji prostaty; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na podstawie, których zostanie przeprowadzona ocena jakości. Próbki należy dostarczyć w następujących ilościach: Zadanie nr 7 - po 2 szt.; 2.8. Próbki każdego asortymentu powinny być oznaczone, jakiego zadania i jakiej pozycji dotyczą. W przypadku nie dostarczenia próbek w terminie do dnia składania ofert, oferta w kryterium jakości w danym zadaniu otrzyma 0 pkt. Próbki należy dostarczyć w osobnym opakowaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzet medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 8) - ostrza chirurgiczne ze stali węglowej lub nierdzewnej j.u.; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na podstawie, których zostanie przeprowadzona ocena jakości. Próbki należy dostarczyć w następujących ilościach: Zadanie nr 8 - roz. 11 i 23 po 1 op.; 2.8. Próbki każdego asortymentu powinny być oznaczone, jakiego zadania i jakiej pozycji dotyczą. W przypadku nie dostarczenia próbek w terminie do dnia składania ofert, oferta w kryterium jakości w danym zadaniu otrzyma 0 pkt. Próbki należy dostarczyć w osobnym opakowaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 9) - dreny perforowane do przyrządu Redon, zestaw do drenażu przeskórnego, butelka do długotrwałego odsysani ran; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 10) - kaniule do wlewań dozylnych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 11) - pojemniki na zużyte igły zamykane; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 12) - zaciskacz do pępowiny; opaska do identyfikacji niemowląt oraz dorosłych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na podstawie, których zostanie przeprowadzona ocena jakości. Próbki należy dostarczyć w następujących ilościach: Zadanie nr 12 - po 20 szt. z każdej pozycji; 2.8. Próbki każdego asortymentu powinny być oznaczone, jakiego zadania i jakiej pozycji dotyczą. W przypadku nie dostarczenia próbek w terminie do dnia składania ofert, oferta w kryterium jakości w danym zadaniu otrzyma 0 pkt. Próbki należy dostarczyć w osobnym opakowaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 13) - zgłębnik dwunastnicy, zgłębnik żołądkowy, szpatułka drewniana, wkładka jednorazowa do ssaka, osłona na głowice USG, wziernik ginekologiczny; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 14) - strzykawka 3 częściowa z końcówką Luer - Lock; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na podstawie, których zostanie przeprowadzona ocena jakości. Próbki należy dostarczyć w następujących ilościach: Zadanie nr 14 - po 5 szt. z każdej pozycji; 2.8. Próbki każdego asortymentu powinny być oznaczone, jakiego zadania i jakiej pozycji dotyczą. W przypadku nie dostarczenia próbek w terminie do dnia składania ofert, oferta w kryterium jakości w danym zadaniu otrzyma 0 pkt. Próbki należy dostarczyć w osobnym opakowaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 15) - kateter do embolektomii i trombolektomii; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 16) - igła do nakłuć lędźwiowych, igła do biopsji szpiku kostnego, igły do biopsji; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 17) - igły jednorazowego użytku, strzykawka dwuczęściowa, przyrząd do przetaczania krwi oraz płynów infuzyjnych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na podstawie, których zostanie przeprowadzona ocena jakości. Próbki należy dostarczyć w następujących ilościach: Zadanie nr 17 - po 5 szt. z każdej pozycji 2.8. Próbki każdego asortymentu powinny być oznaczone, jakiego zadania i jakiej pozycji dotyczą. W przypadku nie dostarczenia próbek w terminie do dnia składania ofert, oferta w kryterium jakości w danym zadaniu otrzyma 0 pkt. Próbki należy dostarczyć w osobnym opakowaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 18) - igły do znieczuleń, zestaw do znieczuleń zewnątoponowych, zestaw do kaniulacji dużych naczyń; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 19) - przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, zestaw drenowy do podawania płynów, zestaw do odsysania pola operacyjnego; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 20) - jednorazowe obwody oddechowe dla dorosłych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 21) - lejce naczyniowe tzw. podwieszki silikonowe; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 22) - ostrza do dermatomu kompatybilne z dermatomem firmy Aesculap GB 228R, płytka dociskowa do szatkownicy firmy Aesculap BA 720; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 23) - bakteriobójczy opatrunek do mocowania cewników centralnych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 24) - igła do wstrzykiwaczy ukośnych penów; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 25) - końcówki tnące jednorazowe; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 26) - ostrza do napędu F6 firmy Stryker; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 27) - cewnik dopęcherzowy pooperacyjny; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 28) - przedłużacz do pompy infuzyjnej, kranik odcinający, koreczki do venflonów, kanka odbytnicza, woreczki do próbek moczu u noworodków i niemowląt oraz dla dorosłych, worek do godzinowej zbiórki moczu; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 29) - kaniule do wlewań dożylnych; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 30) - rurka inkubacyjna ustno-nosowa, prowadnica do rurek inkubacyjnych, rurka ustno-gardłowa, rurka odoskrzelowa, rurka tracheostomijna, maska krtaniowa; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 31) - cewnik do cystometrii, cewnik do pomiaru ciśnienia brzusznego; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 32) - elektroda do badań urodynamicznych, przetwornik ciśnienia, zestaw infuzyjny do pompy wodnej; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 33) - łącznik schodkowy typu Y; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: w Zadanie 34) - maseczka tlenowa do inkubatora otwartego; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 35) - cewnik Thorax; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 36) - zestaw do przetoczeń do pompy objętościowej Volumed; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 37) - elektroda do waporyzacji z przewodem, kompatybilna z aparatem do elektrochirurgii ES 350; 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Sprzęt medyczny j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w następującym asortymencie: Zadanie 38) - dreny do pompy artroskopowej typu 10K 2.2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko. 2.3. Termin ważności przedmiotu zamówienia był określony na min. 1 rok od daty dostawy każdej partii towaru. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podanymi ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.6. Miejscem realizacji dostaw jest siedziba zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.